Army Builderin saaminen
Army Builderin saaminen
Ok...mistä sen saa ladata ilmatteeks, laittakaa linkki !111!1
No joo, siis latasin koneelle demon. Lähetin lisenssitilauksen tänään n.klo 15.00. Viestiä/viestejä ei kuulu.
Kysymys: Millaisella viiveellä tuo tulee?
Mieleen vain juolahti ajatus siitä, että homma on tauolla viikonloppuisin ja ne palaavat asiaan maanantaina. Eli käsitteleekö tuota tilausta tietokone vai toimiiko tuolla takapajulassa homma käsipelillä?
-Eero
No joo, siis latasin koneelle demon. Lähetin lisenssitilauksen tänään n.klo 15.00. Viestiä/viestejä ei kuulu.
Mieleen vain juolahti ajatus siitä, että homma on tauolla viikonloppuisin ja ne palaavat asiaan maanantaina. Eli käsitteleekö tuota tilausta tietokone vai toimiiko tuolla takapajulassa homma käsipelillä?
-Eero
-Ego sum rex Romanus et supra grammaticam-
*Minä olen rooman kuningas ja kieliopin yläpuolella*
Olettaisin, että homma toimii normaalien ihmisten käsissä, joten tilauksen käsittelyyn saattaa mennä hetki.
Sikäli kun luin tarkistuslistaa ja itse tilaussivua, sain ilmi, että salasanojen/tunnusten pitäisi tulla sähköpostilla varsin pian.
Jos tänään tilasit 15.00, ei muutaman tunnin odottelu ole ollenkaan paljoa. Kannattaa maltillisesti odottaa muutama päivä, ja jos ei senkään jälkeen ala mitään kuulumaan, laittaa viestiä tuonne Wolflairin suuntaan.
Sikäli kun luin tarkistuslistaa ja itse tilaussivua, sain ilmi, että salasanojen/tunnusten pitäisi tulla sähköpostilla varsin pian.
Jos tänään tilasit 15.00, ei muutaman tunnin odottelu ole ollenkaan paljoa. Kannattaa maltillisesti odottaa muutama päivä, ja jos ei senkään jälkeen ala mitään kuulumaan, laittaa viestiä tuonne Wolflairin suuntaan.
ehkä tiistaina kannattaa mennä linjoja pitkin, jos ei ole mitään kuulunut
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Re: Army Builderin saaminen
Mulla kesti sen aikaa kun hain kahvin keittiöstä ca. 2 min. Päivä oli maanantai. Kuitissa kehuvsat 10min-pari tuntia ja 12h jäkeen pitää ottaa yhteyttä jos ei ole tullut.dwarf88 kirjoitti:Ok...mistä sen saa ladata ilmatteeks, laittakaa linkki !111!1
-Eero
M
Innocense proves nothing
Kannattaa myös katsoa ettei viesti ole mennyt sähköpostisi automaattisen roskapostisuodattimen hampaisiin.
Itselläni kävi juuri näin Hotmailin kanssa. Viesti löytyi roskapostilaatikosta.
Itselläni kävi juuri näin Hotmailin kanssa. Viesti löytyi roskapostilaatikosta.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
Noup, ei löytynyt roskiksesta. En ole edes saanut sitä toista viestiä. (Ymmärsin, että ensin tulee joku viesti missä kerrotaan tilauksen onnistuneen ja vasta toinen viesti on itse lisenssi?) Yksi vaihtoehto on myös tuon tilauksen epäonnistuminen, mutta ainakin tein kaiken niinkuin piti. hmph...sen siitä saa kun yrittää jotain Ostaa eikä varastaa.
-Ego sum rex Romanus et supra grammaticam-
Hotmail ei näytä muutenkaan toimivan oikein kunnolla ku postit tulee puolen vuoden viiveellä... Jos sitä käytit niin varaa vaan aikaa odotteluun ja tosiaan se roskapostikansio kannattaa aina tarkistaa. Ja kuten tässä ketjussa jo aiemin todettu niin meneehän siinä hetki että viesti käsitellään.
Mutta armybuilder... en tajua
. Miks niitä listoja ei voi käsin kirjottaa? No kai siinä säästää pari minuuttia aikaa.
Mutta armybuilder... en tajua
Joo, mutta kun sitä kirjaa selailee ja ettii pistehinnat ni pari viikon päästä huomaakin että muistaa koko kirjan ulkoa, eikä builderista ole hyötyä. Ja samalla oppii tekemään listoja ilman builderia, josta voi olla hyötyä vaikkapa kaverin luona, jos tulee äkillinen tarve pelata pieni hammer peliMatti Niemelä kirjoitti:Kyllä listat kirjottaa käsin sillon, kun tietää mitä haluaa.
Siinä vaiheessa, kun on täysin ennestään tuntematon armeija kyseessä, on paljon tehokkaampaa nakutella erilaisia variantteja sekunneissa kun kirjoitella paperille tai yrittää pyöritellä mielessään.
IMO.
Toisin kuin builderia käyttäessä ei jää juurikaan mitään mieleen, kun ne on siellä valmiina, mutta toisaalta eipähän niitä ei tarvitse osatakkaan jos ne siellä on. Mutta mielipiteeni on se, että builderi on melko turha hintaansa nähden.
Siinä minun mielipide
Ei sitä AB:tä käytetä sen takia, että siitä näkee ne pistehinnat nopeasti, vaan juurikin noitten eri varianttien nopeaan pyöritykseen. Confrossa en käytä, kun armeijapisteet ovat niin pieniä, mutta GW:n tuotteissa hyvinkin järkevä hankinta.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
itse en muista kirveelläkään paljonko se chaos warrior maksaa vaikka uudella listalla on pelailtu jo vuodesta 2002?
meillä AB toimii kodinturvana ja nopean armeijalistan kasauksessa. uusia armeijoita on mukava suunnitella builderilla.
kynä, paperi ja armeijakirja/codex on silti se mukavin tapa laatia listat.
armeijakirjan selaus, pisteiden lasku ja jännitys siitä meneekö pisteet yli ovat sellaisia elementtejä mitä builder ei pysty ikinä tarjoamaan.
meillä AB toimii kodinturvana ja nopean armeijalistan kasauksessa. uusia armeijoita on mukava suunnitella builderilla.
kynä, paperi ja armeijakirja/codex on silti se mukavin tapa laatia listat.
armeijakirjan selaus, pisteiden lasku ja jännitys siitä meneekö pisteet yli ovat sellaisia elementtejä mitä builder ei pysty ikinä tarjoamaan.