"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

jatkuva tarina...

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
laurentius

jatkuva tarina...

Viesti Kirjoittaja laurentius »

Sain tuossa idean sellaisesta tarinasta, jossa minä kirjoitan ensimäisen luvun, ei mitään kovin pitkää, ja joku jatkaa sitä minun jälkeen. tarinan jatko lähetetäisiin minulle ja minä valitsisin parhaan tai jotenkin tuolla tavallla, keksitään parempia tapoja.tarinalla ei siis ole mitään tarkkaa juonta vaan on aivan kiero. . mutta tarkoitus ei ollut aloittaa viellä vaan kysyä teiltä, että mitä mieltä olette tästä ja neuvoja otetaan vastaan.
Viimeksi muokannut laurentius, Su 28.05.2006 19:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
We are returned!
Saunis

Re: ?päättymätän tarina? tehdäänkö?

Viesti Kirjoittaja Saunis »

Hyvä idea! Parempi jatkamismenetelmä olisi pistää ketjuun viestiä jos haluaa kirjoittaa, ja sitten vaikka arvotaan kirjoitusvuoro. Kun on kirjoituksen saanut valmiiksi ja postannut sen tänne, on seuraavan vuoro jne.
"Viimeisin vierailu: To 25.12.2012 16:47"
laurentius

tuo kuulostaa hyvältä. Joten mitä luulette tehdäänkö?
We are returned!
Coridus

Viesti Kirjoittaja Coridus »

Kannatan. Itse en ole niin kummoinen kirjoittaja sotun standardeilla, mutta kiinnostaa nähdä mitä kynä-ääliöiden kilta saa aikaan.

Onnea yritykselle.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors

40k since third edition.
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Kyllähän sitä osallistua voisi, jos joku moisen alottaa.

Ja kuten Coridus totesi, siitä voipi tulla joko kaunista, tai aikas rumaa jälkeä. Ehkäpä jopa molempia.
- Kynä-ääliö
laurentius

Okei luulen monen olevan samaa mieltä, joten aloitakaamme:
Muutama sääntö:
1.Tarinoiden pitää olla Sotavasaran Sääntöjen mukaiset. (no sehän nyt on selvä, mutta laitetaan muistutuksena)
2. Tarinan pitää jatkua siitä mihin viime tarina oli päättynyt.
3. Tarinan tekijälle annetaan 3 päivää aikaa tehdä tarina. Sen jälkeen minä kehitän jotain tai pyydän varahenkilöä.
no tuossa olisi ainakin tärkeimät. Jos näen jotain sopimatonta teos hylätään ja jatkamme viime jaksosta.
Ja pliis älkää pilatko tätä ja älkää antako Moderaatoreille syytä laittaa lukkoa.
No tästä lähtee minun tarinani. se on lyhyt mutta se jatkuu teidä käsienne kautta. tarina sijoituu 40k:hon.

Kiusaus

"Tule luokseni ja vastaan ota suuret tiedot haltuusi. Tulen luokseni ja minä annan sinulle kuolematomuuden ja voiman, jolle ei ole vastusta. Tule luokseni ja jätä väärä KEISARISI."
Nuori psyykikko, Giorin, heräsi hätkähtäen teltassa omassa vuoteessaan hiessä. Hänen mustat, pitkät hiukset ovat liimautuneet hänen päähänsä. Hänen ennen niin nuori ja jäntevä keho oli nyt arpien ja haavojen peitossa. Vasen jalka oli poissa ja tilalle oli tullut metalinen korvike.
Teltta oli aivan pimeä, mutta Giorin näki kuitenkin hyvin, kiitos hänen vaseman mekaanisen silmänsä.
Hän nousi istumaan sänkynsä reunalle ja mietti äskeistä untaan.
Kiusaus alkoi nousta suuremaksi, mutta hän ei ollut valmis ottamaan riskiä. Viime päivien taistelut alkoivat osoitamaan, että keisarin kaartilla ei olisi ehkä mahdolisuuksia voittaa.
Joka päivä pettureiden määrä kasvoi, vaikka ruumiskasat kasvoivat vauhdikaammin niitä tuli koko ajan lisää.
Komisaari oli jo tehnyt muutaman petturiksi paljastuneiden henkilöiden teloituksen ja Giorin ei halunut olla seuraava uhri. Taistelujen näyttäessä aina vain pahemilta ja hävityiltä alkoi oman nahan pelastaminen, vaikka sitten petturiksi kääntymällä, näyttämään tärkeältä.

Tuon nyt oli tuollaine alku juttu parempia on luultavasti tulossa. Henkilö kuvan jätin hieman avoimeksi vaikka sitä hieman tein. Yritäkää parhaanne.
Ilmoituksia otetaan vastaan joko YVeellä tai tähän tåpikkiin kirjoitamalla.
Ilmoitan kuka tekee sitten jatkoa
We are returned!
Lukkimus

Viesti Kirjoittaja Lukkimus »

mää kans, mää kans! en oo mikään jurvan kynämies tai kynätaituri, eikä tuo kiinnostus riitä kirjottamaan mitään täysmittasta, mutta tällaiseen olis haluja ottaa osaa.
Muuten, ihan ideana vaan että oliskohan helpompi tehrä yks topikki näille stooreille ja toinen ilmottautumisille?
laurentius

Tuntuu aíka turhalta. Antaa tulla vaan tähän topickiin tai minulle Yveen muodossa.
We are returned!
Thelacan
Viesti:

Ei, kyllä se olisi parempi tehdä oma topikki tälle tarina-jatkumolle, ja tämä topikki pitää ilmottautumis-ketjuna sekä yleisenä keskustelualueena tarinoista. Turha sotkea yhtä ketjua täyteen.
Ja siis, hieman enemmän suunnittelua tokkiinsa. Mm. ihan kunnon ilmoittautumiset, kirjoitusjärjestys jne jne.
Ilmoittautumiset nyt lienevät ihan hyvä tässä ketjussa pitää. Kirjoitusjärjestyksen ja muun oleellisen seikan "sääntöjen" suhteen siihen tarinaketjun ensimmäiseen viestiin.

Ja kyllä nyt sitten samantien mieluusti hieman pidempiä tarinoita. Turhaan mitään kolmen virkkeen spämmiä.
- Kynä-ääliö
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Paha pilata huvianne, mutta moderaattorit eivät ole oikein tykänneet tälläisista tarinoista. Itse-asiassa he kielsivät kauan sitten tälläisten tarinajatkumoiden teon.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
laurentius

onko näin? tuota en tiennyt. sitten tätä ei aloitetakkaan
We are returned!
Thelacan
Viesti:

Half-breed kirjoitti:Paha pilata huvianne, mutta moderaattorit eivät ole oikein tykänneet tälläisista tarinoista. Itse-asiassa he kielsivät kauan sitten tälläisten tarinajatkumoiden teon.
Jaa? Itse en kyllä muista mitään tämmöistä. Sinulla vissiin jossain takataskussa urlia tämmöiseen määräykseen?
- Kynä-ääliö
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Thelacan kirjoitti:Jaa? Itse en kyllä muista mitään tämmöistä. Sinulla vissiin jossain takataskussa urlia tämmöiseen määräykseen?
Tällainen ennakkotapaus löytyi 5 sekunnin haulla hakusanalla "jatkotarina":
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... atkotarina

Valitettavasti jatkotarinoihin tarvitaan moderaation lupa. Sitä paitsi minä ehdotin uutta jatkotarinaa jo aikapäivä sitten ja silloinkin homma jäi vain kiinnostuineiden "Joo kivaa"-huudoiksi.
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Wanhoilla linjoilla mennään, kunnes The Ylläpitäjä ( Matti Niemelä ) tai A ylläpitäjät ( Dolmot&The Captain ) muuttavat mieltään eli anomus triumviraatille vetämään.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Tähänastisten kokemusten mukaan ei yhdestäkään jatkotarinasta ole saatu aikaan muuta kuin sanomista, joten ainakin tämä apu-admin-porras antaa kieltävän vastauksen.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Lukittu

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”