Shadow weaver mordheimiin
Shadow weaver mordheimiin
Mistä tuon tekisi.
Se on Shadow warrior warbandin maagi.teurastaja kirjoitti:Häh? MIkä on tuo "Varjo Vyöryttäjä"?
Tossa olis kuvia perusjampoista.
http://uk.games-workshop.com/storefront ... me2)%25%3E
Lordin ajattelin tehdä tuosta miekkaa pitelevästä äijästä.
Mutta myös shadow walkerit,eli eliitti sotilaat olisivat vielä hakusessa.
Itse aion konvertoida Shadow Weaverin mordheim kamppaniaan WHFB HE maagista jolla on se sauva. Toinen vaihto ehto olisi konvertoida se jostain empire ukosta, kun noilla Helffeillä tahtoo olla aina se armouri päällä ja maagille ei armouri oikein sovi. Ja mitä noihin muihin heroihin tulee niin itse käytän Aenorin figua pomo miehenä ja konvertoinut Shadow Walkerit vanhoista kivipatsas spearmeneistä(!) ja yhden olen konvertoinut vanhan chariotin crew elffistä joka pitää sitä spearia.
Adarin
Adarin
Bück dich befehl ich dir
wende dein Antlitz ab von mir
dein Gesicht ist mir egal
bück dich
wende dein Antlitz ab von mir
dein Gesicht ist mir egal
bück dich
hmmäh...
Ai shadow warrioreista oli kyse. No, sittenhän sen velhon täytyy pukeuua täysin koruttomaan, valkoiseen viittaan, jossa on joku vyö. Vyössä riippuu sitten pari pulloa.
Jos greenstuffin käyttö sujuu, niin otat jonkun 5 ed highelf velhon, se, jolla on miekka kourassa ja paljas pää, siis ei kypärää ja pistät nilkkoihin asti sille kaavun.
Ai shadow warrioreista oli kyse. No, sittenhän sen velhon täytyy pukeuua täysin koruttomaan, valkoiseen viittaan, jossa on joku vyö. Vyössä riippuu sitten pari pulloa.
Jos greenstuffin käyttö sujuu, niin otat jonkun 5 ed highelf velhon, se, jolla on miekka kourassa ja paljas pää, siis ei kypärää ja pistät nilkkoihin asti sille kaavun.