"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dark Eldar 900 pts.

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Acheron

Viesti Kirjoittaja Acheron »

Vile kirjoitti:Niinpä. Siinä ne IW:t ja Ulthwét olis UKGT:eissä pysähtynyt, kun vastaan olis iskenyt superit Dark Eldarit.
Jaa-a. Eipähän iskenyt, eikä iskekään.
Draktaron

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Kiitokset vain onnitteluista, mutta bostailu jatkuu.

Tänään tuli Crushing Victory samankokoista örkkiarmeijaa vastaan, itseltäni meni vain Raider ja Archon ja vähän retinuesta. Vihollinen tuhoutui täydellisesti.
Draktaron

Tänään voitin jälleen Khornen porukoita vastaan. Tuloksena Victorious Slaughter, itseltäni ei tuhoutunut YHTÄÄN mitään.
Deldarien liikkuvuus on kerrassaan mainiota.

Archon+Retinue = <3
Varjonkutoja

Viesti Kirjoittaja Varjonkutoja »

Minorith kirjoitti:Tänään voitin jälleen Khornen porukoita vastaan. Tuloksena Victorious Slaughter, itseltäni ei tuhoutunut YHTÄÄN mitään.
Deldarien liikkuvuus on kerrassaan mainiota.

Archon+Retinue = <3
hehe, itse olen voittanut lähes kaikki pelini pikkuvelin örkkjä/catachaneja/mariineja vastaan deldareilla
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
Draktaron

Paljon veljellä on ikää? :)

Itse pelailen kavereita ja joitain "tuntemattomia vastustajiakin" vastaan. Turnaukseen näillä kyllä olisi tarkoitus lähteä myös, mutta harjoittelen ensin ja ostan tietenkin pari Raideria lisää.
Varjonkutoja

Viesti Kirjoittaja Varjonkutoja »

Minorith kirjoitti:Paljon veljellä on ikää? :)

Itse pelailen kavereita ja joitain "tuntemattomia vastustajiakin" vastaan. Turnaukseen näillä kyllä olisi tarkoitus lähteä myös, mutta harjoittelen ensin ja ostan tietenkin pari Raideria lisää.
No veli on 15v, ei oikeen oo muute pelaillu ku kaverit lopettanu hammerit ja itsekkin vähän tauolla:P jos nyt kesällä taas jaksais :), oon vaan tähän sivustoon koukussa:D
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”