Skrixqueek
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
Skrixqueek
Tässä siis nappi, jolta nimeni vein. Lakka kiiltää hieman. Paskaa halpiskamaa...
http://i11.photobucket.com/albums/a157/ ... s/R022.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a157/ ... s/R020.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a157/ ... s/R021.jpg
Kommentti lentämään...
Joo, ja on-linet voitte sitten tunkea poikittain kankkuunne.
http://i11.photobucket.com/albums/a157/ ... s/R022.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a157/ ... s/R020.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a157/ ... s/R021.jpg
Kommentti lentämään...
Joo, ja on-linet voitte sitten tunkea poikittain kankkuunne.
Viimeksi muokannut Skrixqueek, Ke 31.05.2006 11:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
Arvaappas kiinnostaako ketään tuollainen kommentti? No ei tod. Jos ei ole mitään sanottavaa, niin sitten pitää sen sormensa siltä lähetä nappulalta poissa.Malifous kirjoitti:sotkuinen.
Kaapu ja turkki ovat sotkuisia, koska ne on tarkoituksella tehty tahraantuneen ja likaantuneen näköisiksi - tämä on skaven, goddamnit.
Mutta jos taas tarkoitat maalien olevan paksuja, tuhruisia tai likaisia tai maalien olevan valuneen pois paikoiltaan, on kyseessä korkeintaan kiiltävän lakan ja kuvauspöytää kimpassa heiluttaneiden kiltalaisten luoma illuusio.
- dead flesh penalty
Huolimatta siitä, että pyrit nuhjuiseen lookkiin olisit voinut kuitenkin tehdä kaavusta ja ja turkista hieman smoothimmat ja kuvata likaa jollakin muulla tavalla.
Figu on kuitenkin mielestäni juurikin mukavan sairaalloisen oloinen, ja varsinkin warp stone on hienosti onnistunut hehkuen sairasta vihreää valoa. Silti jotain selkeyttä ja rajoja pintojen välillä voisit lisätä.
Figu on kuitenkin mielestäni juurikin mukavan sairaalloisen oloinen, ja varsinkin warp stone on hienosti onnistunut hehkuen sairasta vihreää valoa. Silti jotain selkeyttä ja rajoja pintojen välillä voisit lisätä.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Sotkuinen image ja sotkuinen maalaustapa ovat kaksi aivan eri asiaa.Skrixqueek kirjoitti:Kaapu ja turkki ovat sotkuisia, koska ne on tarkoituksella tehty tahraantuneen ja likaantuneen näköisiksi - tämä on skaven, goddamnit.
Mutta jos taas tarkoitat maalien olevan paksuja, tuhruisia tai likaisia tai maalien olevan valuneen pois paikoiltaan, on kyseessä korkeintaan kiiltävän lakan ja kuvauspöytää kimpassa heiluttaneiden kiltalaisten luoma illuusio.
Pahiten minua tuossa vaivaa kerrosten kontrolloimattomuus ja rauhattomuus. Tätä saat pois yksinkertaisesti ennenkin painottamallani rauhallisella sivellintyöskentelyllä. Rauhaton ja sutiva maalaustapasaa figun näyttämään melkeinpä kauttaaltaan drybrushatulta ja myöskin maalit näyttävät paljon paksummilta kuin ne todellisuudessa ovatkaan. Tässäkin napissa on tuota ilmiötä paikoitellen havaittavissa, mutta ei sentään kovin voimakkaasti. Aikaa vain lisää maalaukselle niin maaluujälki parantuu varmasti. Älä hosu sen korostamisen kanssa vaan anna kaikkien layereiden kuivua rauhassa ja käytä sivellintä harkiten.
Huomattavaa kehitystä on kyllä tapahtunut aikaisempiin nappeihisi verrattuna, mitä nyt joitain tapauksia muistan. Näin netin välityksellä on tietysti vähän hankalaa neuvoa, mutta toivottavasti ymmärrät mitä ajan takaa. Eipä tässä muuta tällä kertaa.
Rauhallisuutta kehiin vain
-J
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
-Teräratas
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
Rauhallisuus ei ole koskaan ollut osa minua. Kuvisopetkin mutisi kun työt oli puolessa tunnissa valmiina. Käsi on tottunut nopeaan liikkeeseen, oli kourassa sitten sivellin, kynä tai skulptausveitsi.
Boffatessakin minulle on sanottu, että olen vittumainen vastustaja, koska olen niin vikkelä ja spontaani. Huidon nopeasti ja survon boffoa kaikista mahdollisista aukoista puolustuksessa...
En minä väriteemojakaan pahemmin mieti, availen niitä purkkeja, jotka näyttävät hyvältä silmään.
Pitää joskus yrittää rauhoittua ja antaa figun kuivua aina välillä... nykyään sentään annan pohjamaalin kuivua (kyllä, ekat figuni ovat aika järkyttäviä...)
Boffatessakin minulle on sanottu, että olen vittumainen vastustaja, koska olen niin vikkelä ja spontaani. Huidon nopeasti ja survon boffoa kaikista mahdollisista aukoista puolustuksessa...
En minä väriteemojakaan pahemmin mieti, availen niitä purkkeja, jotka näyttävät hyvältä silmään.
Pitää joskus yrittää rauhoittua ja antaa figun kuivua aina välillä... nykyään sentään annan pohjamaalin kuivua (kyllä, ekat figuni ovat aika järkyttäviä...)
Ei sun mun mielestä kannattais aina puolustuskannalle asettua, Hukka just kehotti sua olemaan hiukan rauhallisempi ja panostamaan figuihisi. Enpä usko, että hutilointi on vielä niin olennainen osa sinua ja luonnettasi, ettet pystyisi olemaan hiukan tarkempi ja kärsivällisempi figumaalauksen suhteen. Pyysit palautetta ja Hukkeli antoi sitä parannusehdotuksen kanssa, juuri näinhän homman pitäisi toimia.Skrixqueek kirjoitti:Rauhallisuus ei ole koskaan ollut osa minua. Kuvisopetkin mutisi kun työt oli puolessa tunnissa valmiina. Käsi on tottunut nopeaan liikkeeseen, oli kourassa sitten sivellin, kynä tai skulptausveitsi.
Figu näyttää tosiaan hiukan viimeistelemättömältä ja maalausjälki brushatulta. Tasaisempia pintoja vain ja niitä sitten korostelemaan. Maalaa ihan rauhassa ja jos aika ei tahdo riittää, niin järjestä sitä myöhemmin ja keskity vaikka pienempiin alueisiin. Staffin jalokivi oli nätti yksityiskohta, vaikka sitäkin olisi vielä voinut viimeistellä.
-
Sotatonttu
Aikaisempiin kommentteihin voisi vielä lisätä pari.
-Figun base on aika rajun näköinen - jalat hukkuvat siihen niin, ettei niitä erota.
-En pitänyt tuosta vihreästä veitsestä rotan selkäpuolella. Se vihreä väri ei vain mielestäni sovi siihen. Jos haluat kuitenkin käyttää siinä tuota vihreää, niin käytä sitä paljon hillitymmin ja tee siitä värin liukumasta tasaisempi.
-Sauvan materiaalia en osannut päätellä aivan varmaksi, näyttää metallilta, mutta tuo värin epätasaisuus hämää.
-Jalokivet olivat tosiaan hienoja, myös tuo mikä on tuossa rinnassa.
Hyviä neuvoja tulikin jo Hukan viestissä. Suosittelen sitä runsaampaa ajankäyttöä, jos haluaa parempaa jälkeä.
-Figun base on aika rajun näköinen - jalat hukkuvat siihen niin, ettei niitä erota.
-En pitänyt tuosta vihreästä veitsestä rotan selkäpuolella. Se vihreä väri ei vain mielestäni sovi siihen. Jos haluat kuitenkin käyttää siinä tuota vihreää, niin käytä sitä paljon hillitymmin ja tee siitä värin liukumasta tasaisempi.
-Sauvan materiaalia en osannut päätellä aivan varmaksi, näyttää metallilta, mutta tuo värin epätasaisuus hämää.
-Jalokivet olivat tosiaan hienoja, myös tuo mikä on tuossa rinnassa.
Hyviä neuvoja tulikin jo Hukan viestissä. Suosittelen sitä runsaampaa ajankäyttöä, jos haluaa parempaa jälkeä.
Tässä luettavaa niille jotka eivät ole vielä lukeneet tai tutustuneet ko. tiedotteen sisältöön. Vältetään tottakai yhden rivin kommentteja, mutta sikäli kun sellaisia tulee, vastataan myös asiallisesti niihin. Ei kiihdytä, kyllä tietokantaan niitä kommentteja mahtuu. Eihän tässä kellekään mitään pahaakaan sattunut.
Hukka jo hyvin sanoikin tuosta sotkuisesta ja sotkuisesti maalatusta. Tekotavalla tai tekijällä ei ole tähän mitään vaikutusta - jos figuuri, eli lopputulos on mielestäni/jonkun toisen mielestä mitä on, sehän on sellainen.
Hukka jo hyvin sanoikin tuosta sotkuisesta ja sotkuisesti maalatusta. Tekotavalla tai tekijällä ei ole tähän mitään vaikutusta - jos figuuri, eli lopputulos on mielestäni/jonkun toisen mielestä mitä on, sehän on sellainen.
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
@Terminator:
Ei, en ollut puolustuskannalla, minulle on huomautettu tuosta paljon ja halusin tuoda esiin, että Hukka oli aivan oikeilla jäljillä. Halusin vain ilmaista ettei tämä ollut yksilöllinen tapaus vaan, että tämä on ollut minun tyylini jo pitkään. Muistathan, että netissä lukija luo tekstin sävyn.
@Nostra
Malifouksen kommentista tuskin mitään flamewaria olisi käyntiin lähtenyt. Onlineposterit harvemmin palaavat rikospaikalle. Minulla oli vähän huonompi hetki tuossa aikaisemmin ja sitten kun avaan ketjun, johon olen postannut ihan mukavasti konveiltaan ja maaleiltaan IMO onnistuneen napin, odottaa siellä minua tasan yksi sana. Sotkuinen. Olin jo ilmoittamassa ylläpidolle.
Basen tein silloin joskus vuosia sitten, kun aloitin skevet. Maalin poisto ei tehnyt muuta baselle, kuin imi värit flokista. Rapsuttelin pahemmat kikkareet pois, mutta minusta tuo vihreä sohjolima sopii figuun ihan kivasti.
Ei, en ollut puolustuskannalla, minulle on huomautettu tuosta paljon ja halusin tuoda esiin, että Hukka oli aivan oikeilla jäljillä. Halusin vain ilmaista ettei tämä ollut yksilöllinen tapaus vaan, että tämä on ollut minun tyylini jo pitkään. Muistathan, että netissä lukija luo tekstin sävyn.
@Nostra
Malifouksen kommentista tuskin mitään flamewaria olisi käyntiin lähtenyt. Onlineposterit harvemmin palaavat rikospaikalle. Minulla oli vähän huonompi hetki tuossa aikaisemmin ja sitten kun avaan ketjun, johon olen postannut ihan mukavasti konveiltaan ja maaleiltaan IMO onnistuneen napin, odottaa siellä minua tasan yksi sana. Sotkuinen. Olin jo ilmoittamassa ylläpidolle.
Basen tein silloin joskus vuosia sitten, kun aloitin skevet. Maalin poisto ei tehnyt muuta baselle, kuin imi värit flokista. Rapsuttelin pahemmat kikkareet pois, mutta minusta tuo vihreä sohjolima sopii figuun ihan kivasti.
- TrollChieftain
- Viesti:
- Paha Vaatturi
Hosumalla ei nyt saadakkaan hyvää jälkeä aikaiseksi. Likaisuuden ja tahraisuuden voi tehdä muulla tavalla kuin vain, no, sotkemalla väriä sinne tänne.
Täytyy kumminkin myöntää ettei tuo mikään kauhean ruma ole. Warpstonet ovat kyllä hienot. Base ruskeaksi ja hiekkaa siihen...... sillä eipä tuosta nyt kauhean hyvin selvää saa mitä se vihreä homma siinä esittää, muistuttaa hieman niitä GW:n alustoja ajalta ennen static grassia joissa oli ruohoksi maalattua hiekkaa.
Kärsivällisyyttä ja rauhallisuutta kehiin vaan niin johan alkaa homma sujumaan.
Täytyy kumminkin myöntää ettei tuo mikään kauhean ruma ole. Warpstonet ovat kyllä hienot. Base ruskeaksi ja hiekkaa siihen...... sillä eipä tuosta nyt kauhean hyvin selvää saa mitä se vihreä homma siinä esittää, muistuttaa hieman niitä GW:n alustoja ajalta ennen static grassia joissa oli ruohoksi maalattua hiekkaa.
Kärsivällisyyttä ja rauhallisuutta kehiin vaan niin johan alkaa homma sujumaan.
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
Miksi suhtaudut näihin kommentteihin aina niin kovin agressiivisesti...?
Figu oli ihan hieno, kiilsi tosiaan vähän ja semmonen drybrushatun näköinen, mutta värit olivat kuitenkin mielestäni aika lailla paikoillaan ja muutenkin ihan hyvin valitut.
Ja olen itsekin hieman kärsimätön välillä, tästä Hukka minullekin huomautti, ja sanon, että kun jaksaa ihan hiukan vielä hiukan enemmän käyttää aikaa figuun, niin kyllä se näkyy jäljessä välittömästi mitä tyydyttävimmällä tavalla.
Ja se kivi kepin nokassa oli oikein muikea.
- Allath
Figu oli ihan hieno, kiilsi tosiaan vähän ja semmonen drybrushatun näköinen, mutta värit olivat kuitenkin mielestäni aika lailla paikoillaan ja muutenkin ihan hyvin valitut.
Ja olen itsekin hieman kärsimätön välillä, tästä Hukka minullekin huomautti, ja sanon, että kun jaksaa ihan hiukan vielä hiukan enemmän käyttää aikaa figuun, niin kyllä se näkyy jäljessä välittömästi mitä tyydyttävimmällä tavalla.
Ja se kivi kepin nokassa oli oikein muikea.
- Allath
Kynä-ääliö
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
- OneManArmada
-
Sotatonttu
Kyllä se lukijasta vaikuttaa aika agressiiviselta. Kieli on jännä asia, jokainen kun tulkitsee sitä aina omalla persoonallisella tavallaan.Skrixqueek kirjoitti:Ehei, ei mitään aggressiota, te vain kuvittelette sen. Jos minä suhtautuisin aggressiivisesti käyttäisin huutomerkkejä ja kirosanoja. Kysyin kysymyksen, koska minua kiinnosti, missä maalit olivat poissa paikoiltaan, jotta voisin korjata ne.
Pienistä asioista, kuten esimerkiksi tuosta 'muka' -sanan käytöstä, tulee lukijalle sellainen olo, että viesti on hieman agressiivinen ja puolusteleva. Tämä taas helposti johtaa siihen, ettei kommentoinnista tule kovin rakentavaa, sekä siihen että viestiesi lukijat asennoituvat jo valmiiksi tietyllä tavalla viesteihisi.Skrixqueek kirjoitti:Missä muka maalit ovat poissa alueiltaan? itse en huomaa ainakaan tällaista.
Ja ainakin tuo kaavun alaosa näyttää hieman viimeistelemättömältä. Etupuolella ainakin kaavun alaosa on suoranaisesti musta, vaikka kaapu muuten on ruskean sävyinen. Samoin sitten tuo sauvan varsi, mistä jo sanoinkin. Värit näyttävän hyppivän siinä vähän, eikä pinta näytä tasaiselta.
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja