Eli olen aloittamassa confron pelaamista, ja minulla olisi pari "noob" kysymystä:
1.Miten magia toimii konfrontationissa?
2.Mitä ovat miraclet, ja miten ne toimivat?
3.Löytyykö täältä ystävällistä henkilöä, joka voisi opettaa minulle confrontationin alkeet?
Wolfeneita aloittamassa, kysymyksiä säännöistä.
Wolfeneita aloittamassa, kysymyksiä säännöistä.
Karu kirjoitti:
Pelimestan turnaussäännöt ovat kuin kosminen vessa, jonka lattialla makaat kosmisen jumalan roiskiessa kosmista virtsaa päällesi.
Pelimestan turnaussäännöt ovat kuin kosminen vessa, jonka lattialla makaat kosmisen jumalan roiskiessa kosmista virtsaa päällesi.
-
Pikku-Oskari
Re: Wolfeneita aloittamassa, kysymyksiä säännöistä.
Vähän kuin fabassa. Heitetään noppaa ja katsotaan onnistuuko.Grollix kirjoitti:Eli olen aloittamassa confron pelaamista, ja minulla olisi pari "noob" kysymystä:
1.Miten magia toimii konfrontationissa?
Jokaisella maagilla on POW arvo ja jokaisella taialla on vaikeusaste.
POW+d6 täytyy olla vähintään samanverran kuin taian vaikeus loitsun onnistumiseksi.
Loitsujen korteissa tietysti kerrotaan myös niden vaikutukset.
Loitsuhin pitää käyttää mana gemejä, joita maagi generoi vuorojen välissä.
Ihmeitä, joita kutsuvat papit ynnä munkit summuut hyypiöt.Grollix kirjoitti: 2.Mitä ovat miraclet, ja miten ne toimivat?
Toimii vähän niinkuin loitsut, mutta POWin tilalla on aspectit nimeltään creation alteration ynnä destruction.
Näissä taas noiden aspektien summa plus d6 täytyy olla vähintään ihmeen vaikeus.
Ihmeissä käytetään omista(tai vihollisista) saatuja uskopisteitä tjsp. Ja niitä sitten kulutetaan sen verran kuin loitsu vaatii.
Tästä on hyvä aloittaa jos englanti vain taittuu.Grollix kirjoitti: 3.Löytyykö täältä ystävällistä henkilöä, joka voisi opettaa minulle confrontationin alkeet?
Kiitos vastauksista. Tuon pdf:än olen lukenut jo pari kertaa läpi, mutta haluaisin nähdä peliä IRL. Muista en tiedä, mutta ainakin minä opin helpommin sitä kautta.
Karu kirjoitti:
Itse kirjoittelin huomatessani Suomenkielisten internet-resurssien ollessa vähäisiä tällaisen taisteluesimerkin, jossa kerrotaan pelin mekaniikasta ja muusta hömpänhömpästä hieman.