"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

broodlord vai hivetyrant

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
merimakkara

broodlord vai hivetyrant

Viesti Kirjoittaja merimakkara »

Mulla on nyt hivetyrant ja melko mukavasti muuta tyranid perus settii (gauntteja genestealereita carnifex) warrioreita. Oon suunnitellu itelle toista HQ mutta hivetyrant vai broodlord?
laconfir

Viesti Kirjoittaja laconfir »

Tiedän aika paljon tyranideista joten jos genestealereita omistat niin broodlordilla saat ne sille retinueksi ja ne on loistavia lähiksessä ,mutta varsinkin Winged /venom cannon hive tyrant on kova ampuja. Ja saahan siitä tyrantistakin kova close combatissa
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Ihan mistä tykkää. Itse ehkä arvioisin toisen Tyrantin vahvemmaksi valinnaksi, mutta ei BL:kään huono ole (olettaen että vastustaja ei saa ammuttua sitä+retinueta seulaksi heti pelin alussa... -_^). Ja jos 'Stealereita jo löytyy, niin rahallisesti BL ei verota kukkaroa ihan niin raskaasti kuin Tyrant.

Tietysti kannattaa panna merkille kuinka paljon pelaat missioneita joissa käytetään Infiltrate-sääntöä... Jos ei tuo sääntö ole käytössä, BLn pisteet tippuvat heti samalle tasolle kuin kävelevän lähis-Tyrantin tai lähis-Carnifexin, eli itse en käytännössä vaivautuisi. Hitaat, normaalisti deployaavat, puhtaasti lähikseen painottuneet joukot ovat mielestäni pisteiden haaskausta.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
merimakkara

Viesti Kirjoittaja merimakkara »

Kiitti neuvoista. Luulempa että BL. ois stealereitten tähden hyvä valinta, tykkään näet eniten joukko lähiksestä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”