"Slayer kaupunki Karak Kadrin on uhattuna, kun Peak Pass- polkua pitkin marssii joukko Chaos warrioreja ja Knihtejä, Vardek Cromin johdolla! Slayer kuningas Ungrim Ironfist on määrännyt Daemon Slayer Garduff the Fearlessin kokoamaan armeijan ja tekemään vasta hyökkäyksen Cromia vastaan..."
Garduff the Fearlessin Slayer armeija (2003pts)
Garduff the Fearless (daemon slayer, general) 205pts
- Slayer axes
- Wards of Grimnir
- Death blow
- Vampire slayer
Dragg the Brave (dragon slayer) 105pts
- Slayer axes
- Wards of Grimnir
- Killing Blow
20 Trollslayers 232pts
- Standard bearer
20 Trollslayers 232pts
- Standard bearer
20 Trollslayers 232pts
- Standard bearer
4 doomseekers 260pts
20 Brothers of Grimnir 292pts
- Standard bearer
20 Long Drong's Slayer pirates 315pts
- Standard bearer, musician and Long Drong
Malakai Makaisson's Goblin Hewer 130pts
"Trollslayerit ja brothers of Grimnirit hyökkäävät miten voivat ahtaassa solassa, Doomseekerit hyökkäävät yksittäisten herojen tai Chariottien kimppuun, joko kaikki yhdessä tai pareittain, Malakai ja koneen miehistö tulittaa kirveen heittäjällään moni- rivisiä yksiköitä ja minä itse hyökkään Cromin kimppuun Draggin kanssa, kostaakseni perheeni kuoleman...!" - Garduff the Fearless
Slayer armystä ei kovin monipuolista saa, mutta sen spesiaali rulet ovat kiinnostavia. Garduffilla ja Draggilla ei ole runeja, koska ne on tehty taisteleen Cromin kanssa, joka ignoraa magic aseet!! Wards of grimniriä olen ottanut, koska kaveri ottaa varmasti taikojia vähintään yhden, joka tietenkin yrittää harventaa lähimpiä punapartoja... ja isossa määrissä tyyppejä on se hyvä homma että mä saan VP:tä kuolleista slayereistä mitkä on tappanu olento jolla on 5 t/s...
...Lopuksi sellainen kysimus, että eihän kaikki slayer armyn tyypit ole unbreakableja. En oikein ymmärrä asiaa, kun Storm of Chaoksessa lukee niin tyhmästi ne spesiaali rulet...
Slayer Throng vs. Crom the Conqueror's Chaos horde
- Dwarf King
- Viesti:
Slayer Throng vs. Crom the Conqueror's Chaos horde
"Look Snorri, Trolls!"
Re: Slayer Throng vs. Crom the Conqueror's Chaos horde
Kyllä kaikki ovat murtumattomia, ellei toisin sanota.Dwarf King kirjoitti: ...Lopuksi sellainen kysimus, että eihän kaikki slayer armyn tyypit ole unbreakableja. En oikein ymmärrä asiaa, kun Storm of Chaoksessa lukee niin tyhmästi ne spesiaali rulet...
Ei nyt ole SoCia vieressä niin ei voi tarkistaa, mutta kannattaa käyttää maalaisjärkeä, jos kirjasta hotain puuttuu/on ylimääräistä.
TK-armeijani blogi Toistaiseksi jäissä...
Mitä meinaat? Jokaisessa lukee murtumaton tai että ne ovat slayereitä, jotka nekin ovat murtumattomia. Eli kyllä kaikki ovat unbreakableja.Lopuksi sellainen kysimus, että eihän kaikki slayer armyn tyypit ole unbreakableja. En oikein ymmärrä asiaa, kun Storm of Chaoksessa lukee niin tyhmästi ne spesiaali rulet...
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
- Dwarf King
- Viesti: