Nonniin, maalasin siis uuden Danakilin ja yritän mahdollisimman vähän muistella vanhaa. Maalattu samalla tavalla kuin edellinen. Pidemmittä puheitta:
Harjoittelin eilen avoinmielisyyttä ja aion ottaa kriitikit vastaan mukisematta, tuli sieltä kuraa tai kukkasia joten:
Antaa palaa, risut, ruusut ja kielot.
Jos kommentoitavaa taas ei ole, niin ei sekään haittaa.
Viimeksi muokannut Draktaron, La 03.06.2006 18:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tämä on hieno, mutta eka oli mielestäni parempi. Tämän panssari on onnistunut paremmin, kuin edellisen. Kun taas edellisen viitta oli hienompi. Mutta se on vain minun mielipiteeni, kokonaisuudessaan työ on hyvää
Olen kanssasi samaa mieltä, tässä viitta ei onnistunut ihan yhtä hyvin, mutta panssari meni vähän paremmin, nyt se ( minun mielestäni ) näyttää ainakin vähän metallilta.
Rackhamin figut ovat kyllä hyvin skulptattua tavaraa, väitteessäsi että näitä olisi helpompi maalata saattaa ja varmaan onkin siinä mielessä muuten perää, näihin ei ole tehty yhtään hankalaa koloa tai muita maalarin painajaisia.
Minorith kirjoitti: väitteessäsi että näitä olisi helpompi maalata saattaa ja varmaan onkin siinä mielessä muuten perää, näihin ei ole tehty yhtään hankalaa koloa tai muita maalarin painajaisia.
Panssari todellakin onnistunut edelliseen verrattuna! Tosi hyvin onnistunut, vaikket käsittääkseni NMM ole kovinkaan kauaa harjoitellut. Kaipaisin viittaan hieman(lue:paljon) kontrastia ja/tai huomattavasti kirkaampia korostuksia, jotka varsinkin Rackhamin figuihin sopii. Miekka on kyllä aikas mitäänsanomaton, eikä minulla ole itseasiassa käsitystä mitä materiaalia se on. Freehandit erottui nyt jo paremmin, mutta saisivat IMO olla vieläkin selvemmät ja hieman kapeammat (tai ainakin kapenisivat "loppuun päin").
Teepäs vielä kolmas samanmoinen, johon tulee yhtä onnistunut NMM kuin tässä. Jos(ja kun) haluat säilyttää haluat säilyttää viitan sävyn tuollaisena lisää siihen hieman korostusta lisää. Jos et muuta viitan sävyä, miekka voisi tuoda mielestäni tarpeellista kontrastia vaikkapa tumman punaisena korostettuna oranssin ja keltaisen kautta jopa valkoiseen asti.
Ja vielä basesta, se ei minuun oikein iske. Maalaamattonat jutskat missään maalatussa figussa ei ole mukavia IMO.
Juu, miekka meni vähän vielä itkiessä, olin niin kauan figua maalannut että sitä voisi WIP:ksi sanoa kun ei meinannut jaksaa, täytyy keksiä jotain siihen. Luulin että miekat olivat alaani mutta kun nyt semmoinen pitäisi nonmetallisoida, ei otakkaan onnistuakseen. Ja viitta tarvitsee vielä sävyjä, olet siinä oikeassa.
Ja kuten olet varmaan huomannut, baseissa olen todella surkea, pitänee vähän treenata niitä kun maalaus alkaa olla edes perusteellisesti hansikkaassa.
Onko kypäräkin NMMää? Jos on, niin se on aivan liian kirkas. Jos ei, niin se näyttää muuten vaan erittäin oudolta .
Muuten NMM kyl näyttää hyvältä, olet kehittynyt melko lailla viime yrittämästä.
Freehandit on vähän liian paksuja.
Lisäksi viitan väriä olisit voinut miettiä vielä uudelleen, nyt se maastoutuu muuhun figuun ja koko yleisilmeestä tulee vähän sekava.
Tästä on hyvä jatkaa.
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Maski ei ole NMM:ää, se on... jotain. Maalasin sen valkoiseksi, ja toisen puolen vaaleanharmaaksi, katsoin siis valosta mallia. Täytyy myöntää että tämä kyllä onnistui paljon paremmin kuin viime yritys.
Muuten oikein hieno mutta miekka on ankea. Voisit koittaa hakea sitä Azurewrath efektiä lisämällä runsaasti sinistä. Tai sitten punasävyinen voisi myös toimia. Suosittelen kumminkin että maalaat miekan kirkkaamin.
"You can be king or a streetsweaper but everyone will dance with the grim reaper"
Oikein hieno tämäkin on. Miekan nmm:ssä sävyjä voisi tosiaan vetää ihan valkoiseen asti, jotta illuusio heijastuksista syntyisi. Panssari näyttää hienolta ja freehandit myös. Mielestäni tämä on hienompi kuin se ensimmäinen.
Figua kommentoikoon joku, joka siitä minua enemmän tietää, mutta täytyy kehua, että kritiikin vastaanottamisessa kehityksesi on ollut melkoisesti positiivisempi yllätys kuin maalaustaitojesi kehitys.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.