"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Empiren Mortarin Line-of-Sight

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
wasara

Empiren Mortarin Line-of-Sight

Viesti Kirjoittaja wasara »

Armybookissa sanotaan Mortarin kohtalla, että "the crew" tarvitsee line-of-sightin kohteeseen, vaikkei itse mortar tarvitsekaan.

Tarkoittaako tämä sitä, että KOKO miehistön pitää nähdä kohde vai riittääkö, että vain vähintään yhdellä miehistöstä on LOS aiottuun kohteeseen?

Kiitosta vastauksista jo etukäteen! :)
"Over clouds my mind will fly, forever now I can't think why
My body tries to leave my soul, or is it me I just don't know"
Tom_Gore

Viesti Kirjoittaja Tom_Gore »

Yksi miehistön jäsen riittää.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
Executioner

Viesti Kirjoittaja Executioner »

Tarkoittaa, että jos yksikin miehistöstä näkee kohteen, niin tyyppi huuttaa kavereille "Hail, Ich sehe dunkelelfen!"-tyylisen huomautuksen, jotta ne puusilmätkin huomasivat kohti rymistelevän figun. Eli suomeksi: mortar pystyy ampumaan, jos yksikin miehistöstä näkee kohteen.
Mr_Fineday

Viesti Kirjoittaja Mr_Fineday »

Minua on aina ihmetyttänyt asia, että mihin se crew pitää laittaa? En itse ainakaan ole nähnyt asiasta mitään kirjoitusta, tai sitten olen vain sokea.
wasara

Viesti Kirjoittaja wasara »

Kiitosta vastauksista kysymykseeni! :)

DeeCee kirjoitti:Minua on aina ihmetyttänyt asia, että mihin se crew pitää laittaa? En itse ainakaan ole nähnyt asiasta mitään kirjoitusta, tai sitten olen vain sokea.
Miehistön jäsenet pitää sijoitella sotakoneen ympärille, enintään yhden tuuman päähän sotakoneesta. Sääntö löytyy muistaakseni The Ison Punaisen sääntökirjan sotakoneita käsittelevästä osiosta.
"Over clouds my mind will fly, forever now I can't think why
My body tries to leave my soul, or is it me I just don't know"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”