Plamaa kersantille kätösiin?
Plamaa kersantille kätösiin?
Voinko laittaa Space Marine Tactical Squadin kersantille sahamiekan ja plasmapistoolin, vai onko sen pakko olla se boltpistooli?
Re: Plamaa kersantille kätösiin?
Veteraanikersantille voi ostaa armorystä plasmapistoolin.. Tavallinen ei sellaista saa.Jamo kirjoitti:Voinko laittaa Space Marine Tactical Squadin kersantille sahamiekan ja plasmapistoolin, vai onko sen pakko olla se boltpistooli?
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Nykyään (kuulema) ei ole Veteraanikersantteja vaan kersantit joilla on Terminator Honoursit. (Yritin viime viikolla selittää tätä samaa just aloittaneelle Marine pelaajalle. Homma kaatui siihen ettei hän tuntenut käsitystä Veteraanikessu) Honoursia omaava kersantti saa ostaa Wargear osiosta Plasma pistoolin itselleen.
- Half-breed
Pahoittelen. Joka tapauksessa siis mariiniryhmä jossa on honourit omistava kessu hengissä käyttää hänen Ld-arvoaan, joka on siis 9. Poikkeuksena psyykkiset voimat jotka kohdistetaan suoraan johonkin ryhmän jäseneen. Ja tietenkin jos kentällä on Master, voi käyttää hänen Ld10:ään.Samsson kirjoitti:Ei noin voi sanoa... Honoursit eivät ennen nostaneet Ld:tä, mutta nyt ostettuna "taviskessulle" nostava. Ennen vanhaa Termis honoursit nostivat vain Attackit yhdellä.
Ja tosiaan tuo kessun liipan käyttöä ei ole erikseen BBB:ssä mainittu, joten:
WH Forums 40k FAQ kirjoitti: Post by Steve P:
Yes, we had taken it for granted. We were wrong to have done so and no one spotted it. We failed to make it clear and we realise it was a mistake.
Units use their highest leadership value for all leadership/moral tests. It's in the forthcoming FAQ.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
- The Captain
- Valvoja
- Cannonball
tulevassa Frequently Asked Questioneissa. Forthcoming on jotain, joka on tulossa joskus tulevaisuudessa, muttei ihan vielä/heti.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
- Half-breed
Kapu ei ihan tuota meinannut, vaan sitä, että pian olisi tulossa uusi FAQ.Cannonball kirjoitti:tulevassa Frequently Asked Questioneissa. Forthcoming on jotain, joka on tulossa joskus tulevaisuudessa, muttei ihan vielä/heti.
Mitä on tapahtunut GW:lle ja mikä tämä uusi yhtiö on?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.