1500 ampuvia tyrannoideja turnauslista
-
tatupas
1500 ampuvia tyrannoideja turnauslista
HiveTyrant
-Enchanted senses
-Warp Field
-Twinlinked Devourer x2
-Toxin Sacs
-Winged
Tyranid Warrior Brood x3
-Enchanted senses
-Extended Carapace
-Deathspitter x5
-Toxin Sacs
-Barb. Strangler
Tyranid Warrior Brood x3
-Enchanted senses
-Extended Carapace
-Devourer x5
-Toxin Sacs
-VenomCannon
Zoanthroape x2
-Synapse Creature
-Warp Blast
Carnifex
-Enchanted senses
-Venom Cannon
-Barbed Strangler
-Extended Carapace
Carnifex
-Enchanted senses
-Venom Cannon
-Barbed Strangler
-Extended Carapace
Devourer Gaunt Brood x8
-Devourer
-Toxinsacs
Devourer Gaunt Brood x8
-Devourer
-Toxinsacs
Spine Gaunt Brood x 16
-Spinefist
Spine Gaunt Brood x 16
-Spinefist
Ravener Brood x2
Scything Talons & Rending Claws
Ravener Brood x2
Ravener Brood x2
UUS VERSIO! Oliko Parempi vai huonompi?
-Enchanted senses
-Warp Field
-Twinlinked Devourer x2
-Toxin Sacs
-Winged
Tyranid Warrior Brood x3
-Enchanted senses
-Extended Carapace
-Deathspitter x5
-Toxin Sacs
-Barb. Strangler
Tyranid Warrior Brood x3
-Enchanted senses
-Extended Carapace
-Devourer x5
-Toxin Sacs
-VenomCannon
Zoanthroape x2
-Synapse Creature
-Warp Blast
Carnifex
-Enchanted senses
-Venom Cannon
-Barbed Strangler
-Extended Carapace
Carnifex
-Enchanted senses
-Venom Cannon
-Barbed Strangler
-Extended Carapace
Devourer Gaunt Brood x8
-Devourer
-Toxinsacs
Devourer Gaunt Brood x8
-Devourer
-Toxinsacs
Spine Gaunt Brood x 16
-Spinefist
Spine Gaunt Brood x 16
-Spinefist
Ravener Brood x2
Ravener Brood x2
Ravener Brood x2
UUS VERSIO! Oliko Parempi vai huonompi?
Viimeksi muokannut tatupas, Pe 09.06.2006 17:36. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Ihan tehokkaaltahan tuo vaikuttaa, ja vaikka en itse pelaakkaan nideillä on niitä vastaan tullut pelattua ihan tarpeeksi. Kehtaisin väittää että Gaunteilta Devourerit pois, ja tilalle julmasti Spinefistit. Lisäksi Toxin Sackit voi poistaa rauhassa, mikä vapauttaa reilusti lisäpisteitä. Sitten näillä hankit lisää massaa, tai vaikka Ravereneita. Ihan mistä vaan pidät.
Gauntit kannattaa kuitenkin pitää halpoina.
Gauntit kannattaa kuitenkin pitää halpoina.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors
40k since third edition.
Tau
Ravenwing
Iron Warriors
40k since third edition.
- samppuliini
DW
Epäilen kolmea mutta en varmuudella osaa sanoa koska jos olisi enemmän kuin kolme eivät mahtuisi tuohon pistemäärään(1500?). Voin tietysti olla väärässä.samppuliini kirjoitti:Montas warrioria yhessä broodissa on?
Fexille kannattaa harkita myös devourereita.
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
Ei. Kahdesta samasta aseesta tulee twin-linked. Fexille on ostettu kaksi VC:tä, joten sillä on nyt yksi linked VC.Forest_elf kirjoitti:Eikös tuo tarkoita sitä, että Venom Cannoneita olisi kaksi ja molemmat ovat twin-linkeddejä?Ishmael kirjoitti:En ainakaan menisi missään nimessä maksamaan 35 pistettä siitä, että saa Carnifexin venom cannoniin twin-linkin, kun melkein puolet halvemmalla saa sen tilalle barbed stranglerin.
Eli ei mitenkään kovin järkevä valinta, stranglerit vaan tilalle.
Vile kirjoitti:ANDROS KALAMIESTEN AATELIA, KAIKKIEN TAUKENRAALIEN ISÄ, KESKI-MAAN SANKARI
Ok vakio lentävä Deviltyrantti.HiveTyrant
-Enchanted senses
-Warp Field
-Twinlinked Devourer x2
-Toxin Sacs
-Winged
Ihan ok, jos pisteit haluaa säästää niin toxin saccien tiputtaminen on ihan hyvä vaihtoehto.Tyranid Warrior Brood
-Enchanted senses
-Extended Carapace
-Devourer x6
-Toxin Sacs
29pts kpl ilman toxin sacceja mut toimii kyllä näinkin.
Tilaa olis vielä 4lle ryhmälle HQ slottiin tai tyranttii/broodlordiin, sen verran hyvii tyranidien HQ et ihan suositeltavaa ottaa molemmat HQ slotit käyttöön.
Käytänös tulet olemaan ainoa turnaus nidi pelaaja jol ei 2 tyranttia mut ihan hyvä näinkin.
Sen verran kallis tuo TL VC et suosittelen et vaihdat yhen niist joko Barbed Strangleriin tai sit devoureriin.Carnifex
-Enchanted senses
-Venom Cannon
-Venom Cannon
Hajota kahteen ryhmään.Devourer Gaunt Brood x16
-Devourer
-Toxinsacs
Hajota kahteen ryhmään.Spine Gaunt Brood x 23
-Spinefist
-Toxin Sacs
Hajota kahteen ryhmään.Spine Gaunt Brood x 22
-Spinefist
-Toxin Sacs
Suosittelen ravanereita.
Re: Tyranid 1500 Turnauslista
HiveTyrant: Itse pidän lentävät lähiksessä ja kävelevät kantamalla, mutta tästä nimenomaisesta buildista olen kuullut hyvää palautetta.
3x Tyranid Warrior Brood: Liikaa pisteitä tehottomiin yksiköihin... Mielestäni Warruja ei kannata pistää anti-Infantryyn. Toisaalta, armeijassa on VC 'Fexejä ajoneuvoja kurmoottamaan, joten ehkäpä toimii.
Devourer Gaunt Brood: Liian kalliita, samoilla pisteillä saa jo Horman nopeaan sitomiseen tai kaksi perus-Spineä halpaan massaan. En näe pidempää kantamaa ja Living Ammoa vaivan arvoisena. Kaksi perus-Spineä kun myös ampuu yhteensä kahdesti, jolloin tulinopeuskaan ei ole erityisen mainittava etu. Kun ottaa vielä huomioon että kaksi Spineä tarkoittaa kahta figua tapettavaksi yhden Toxdevogauntin sijaan... Valinta on mielestäni selvä.
Jos pidät niin ryhmäkoko hyvä, näiden puolittaminen olisi turhaa koska minimikokoiset Gaunttiryhmät eivät ole selviytymiskykyisiä.
2x Spine Gaunt Brood: Eivät huonoja, mutta mielestäni nämä toimivat parhaiten halpana massana. Kokeile pois jos tykkäät, mutta kuten sanottu ToxSacit pudottamalla vapautuu koko joukko pisteitä muuhun käyttöön.
Jos tahdot paremman strenan omaavan aseen, niin sitten suosittelen Termagauntteja, FBorer kun on ihan pätevä ase nykyisellä hinnallaan.
Nämä voisi kenties jakaa kolmeen ryhmään, jos kohta neljänä menevät mielestäni selviytymiskykyisen ryhmän minimirajan alle. Gaunttiryhmät voivat olla liian pieniä.
Zoanthroape x2: Nykyisen kodeksin pätevimpiä valintoja.
2x Carnifex: Kyllähän näillä ajoneuvoja häiritsee... En tosin itse pidä kovin kustannustehokkaina, itse ottaisin luultavimmin VC + TL Devit, EnhSen, ReiCht, ja pisteitä muualle. VCllä kun todennäköisesti aina yhdellä osuu ilman TLääkin, ja 'Fexin strenalla on hyvät mahkut mitä tahansa vastaan. Kenties varmuudessa vara parempi, mutta itse ottaisin mieluummin toisen aseen kun 'Fex kumminkin voi kahdella ampua.
Ja kuten sanottu, kaksi samaa asetta menee automaattisesti TL:äksi. Codex s. 30, vasen palsta, "Ranged Weapon Symbiotes", ensimmäisen kappaleen viimeinen lause: "A Tyranid that carries two of the same..."
3x Tyranid Warrior Brood: Liikaa pisteitä tehottomiin yksiköihin... Mielestäni Warruja ei kannata pistää anti-Infantryyn. Toisaalta, armeijassa on VC 'Fexejä ajoneuvoja kurmoottamaan, joten ehkäpä toimii.
Devourer Gaunt Brood: Liian kalliita, samoilla pisteillä saa jo Horman nopeaan sitomiseen tai kaksi perus-Spineä halpaan massaan. En näe pidempää kantamaa ja Living Ammoa vaivan arvoisena. Kaksi perus-Spineä kun myös ampuu yhteensä kahdesti, jolloin tulinopeuskaan ei ole erityisen mainittava etu. Kun ottaa vielä huomioon että kaksi Spineä tarkoittaa kahta figua tapettavaksi yhden Toxdevogauntin sijaan... Valinta on mielestäni selvä.
Jos pidät niin ryhmäkoko hyvä, näiden puolittaminen olisi turhaa koska minimikokoiset Gaunttiryhmät eivät ole selviytymiskykyisiä.
2x Spine Gaunt Brood: Eivät huonoja, mutta mielestäni nämä toimivat parhaiten halpana massana. Kokeile pois jos tykkäät, mutta kuten sanottu ToxSacit pudottamalla vapautuu koko joukko pisteitä muuhun käyttöön.
Jos tahdot paremman strenan omaavan aseen, niin sitten suosittelen Termagauntteja, FBorer kun on ihan pätevä ase nykyisellä hinnallaan.
Nämä voisi kenties jakaa kolmeen ryhmään, jos kohta neljänä menevät mielestäni selviytymiskykyisen ryhmän minimirajan alle. Gaunttiryhmät voivat olla liian pieniä.
Zoanthroape x2: Nykyisen kodeksin pätevimpiä valintoja.
2x Carnifex: Kyllähän näillä ajoneuvoja häiritsee... En tosin itse pidä kovin kustannustehokkaina, itse ottaisin luultavimmin VC + TL Devit, EnhSen, ReiCht, ja pisteitä muualle. VCllä kun todennäköisesti aina yhdellä osuu ilman TLääkin, ja 'Fexin strenalla on hyvät mahkut mitä tahansa vastaan. Kenties varmuudessa vara parempi, mutta itse ottaisin mieluummin toisen aseen kun 'Fex kumminkin voi kahdella ampua.
Ja kuten sanottu, kaksi samaa asetta menee automaattisesti TL:äksi. Codex s. 30, vasen palsta, "Ranged Weapon Symbiotes", ensimmäisen kappaleen viimeinen lause: "A Tyranid that carries two of the same..."
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Re: wegw
Mutta kun sillä on vaan se yksi twin-linked Venom Cannon.tatupas kirjoitti:Mutta sen lauseen jälkeen lukee että jos olio on monsterous creature, niin se saa ampua molemmilla aseillaan.
-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."