"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

miten homma toimii

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Battleförssissä tulee mukana komentoryhmä, jonka champpaa voi aivan mainiosti käyttää komentajana. Joka muuta väittää saa noitana käyttämästäni Kaaoksen aspasta silmään.

Mutta Codexi pitää olla, sitä ei käy kiistäminen.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Attila kirjoitti:Battleförssissä tulee mukana komentoryhmä, jonka champpaa voi aivan mainiosti käyttää komentajana. Joka muuta väittää saa noitana käyttämästäni Kaaoksen aspasta silmään.
Aloittelijan kannattaa ehkä kuitenkin hankkia virallinen GW:n charrufigu, kuin alkaa konvaamaan omiaan.
Attila kirjoitti:Joka muuta väittää saa noitana käyttämästäni Kaaoksen aspasta silmään.
Lainaten George W Bushia, "Bring it on."
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Darkmage7280

Viesti Kirjoittaja Darkmage7280 »

Hups, my bad. Luulin että DJ:llä oli codex, mutta eipä ollutkaan. Elikkä siis codex seuraavana, ja sitten ne minun ehdotukseni.
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
Attila

Kukas tässä on konvauksesta puhunut? Ellen ihan väärin nyt katso, mariinien komentoryhmän rangassa on aivan tarpeeksi tavaraa yhden ihan tyylikkään ja muista erottuvan komentajankorvikkeen värkkäämiseen.

En minäkään sitä noitaani konvannut, jätinpä vain komentorankojen vaikuttavimmat osat käyttämättä muualla armeijassa. (Elikkäs ne piikikkäimmät. Mukaanlukien se kypärä, jossa on suunnilleen kaverin miekan pituiset sarvet.) (Muistinkohan ottaa Mutationin sille kaverille? WYSIWYG ainakin olisi kunnossa.)
DJ_Timo

Viesti Kirjoittaja DJ_Timo »

Hups, my bad. Luulin että DJ:llä oli codex, mutta eipä ollutkaan. Elikkä siis codex seuraavana, ja sitten ne minun ehdotukseni.

mulla on codex
Jos et voita pyri häviämään.
Darkmage7280

Viesti Kirjoittaja Darkmage7280 »

Dodiin, jos sinulta löytyy codex, niin sitten niitä Devastatoreita ja Terminaattoreita kehiin, ja pari ajoneuvoa niiden jälkeen. Ja se Commanderkin on hyvä olla figuna, ettei kukaan rupea mussuttamaan.
Ja sitten tietty joku kokenut pelaaja opettajaksi että pääset harrastamaan oikein kunnolla.
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
Boogy Man

Viesti Kirjoittaja Boogy Man »

Olenko nyt aivan tyhmä, mutta eikös command squad käy HQsta, koska sehän on Command Squad.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Boogy Man kirjoitti:Olenko nyt aivan tyhmä, mutta eikös command squad käy HQsta, koska sehän on Command Squad.
Armeijaa johtaa upseeri eikä upseerin kaverit. Command squadin saa vain SM charrun retinueksi.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Boogy Man kirjoitti:Olenko nyt aivan tyhmä, mutta eikös command squad käy HQsta, koska sehän on Command Squad.
Ikävä kyllä en viitsi ruveta kävelemään kaupungin toiselle puolelle codexin perässä, mutta sananmuoto muistaakseni menee tyyliin "Commander or Chaplain may be accompanied by a command squad seliseli...."
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Attila

Näin minäkin väittäisin jopa siitä huolimatta, ettei missään taideta suoraan sanoa, että Command Squadia ei saisi ottaa erillisenä HQ-valintana. Mutta who knows, pelataan niin, että kaikilla on hauskaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”