"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Full Custom Stature Lord of Nurgle

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Draktaron

Full Custom Stature Lord of Nurgle

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

30 euroa 6cm korkeasta, metallisesta prinssistä? Ei kiitos, taidan tehdä itse...

... but the most feared of all Lepregion was their leader, the ultimate gifted of Nurgle, Lord Bacteroth. Wielding a scythe twice the size of a normal Space Marine, he was untouchable. Standing 2.5 times tall as normal warriors, one swing or step of his platform boots would crush a man standing, into little pieces and shreds. None were as terrorizing, as Lord Bacteroth.

Kuva

Kuva

Kuva

It's big, it's bulky, it's stinky. It's Nurgle.

Väriteeman pöllin GW:ltä, pidin saturoidusta Camo Green -teemasta niin kovasti, todella mielytti silmää. Heppu on konvattu Typhuksesta ja Greenstuffista, ja on 6cm korkea baseineen, eli samankokoinen kuin normaali statureprinssi. Jalat tulivat vähän hassuiksi alapäästä, mutta onneksi minulla static grassia ja flockkia nuo huonoimmat kohdat peittämään.

Powerarmour alkaa olla pikku viilausta vaille valmis, tästä jatkuu.
Viimeksi muokannut Draktaron, Ke 07.06.2006 12:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ötzi

Viesti Kirjoittaja ötzi »

ihan kuul, maalaa vielä loppuun. jaloille pitäisi vielä kyllä pitäisi tehdä jotain, näyttävät vähän imukupeilta. ei muuta
Dorunius

Viesti Kirjoittaja Dorunius »

Joo kylhä tosta aika hätäkkä jäppiskä tullee. Omasta mielestä naama ois voinu olla "Demonisempi" mutta kyllä kyllä hyvä tullee. ja ainahan se kannattaa jos intoa riittää nii tehä omia konversioita suurista möröistä ;)
Daemon Prince = Demoni Rinsessa = Oni Hime?
Pseudok
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pseudok »

Ottaen huomioon, että hepun konvertointi oli vasta suunnitteluasteella vielä eilissäpäivänä, olet ollut kyllä aivan helkkarin nopea. No, mitäpä se haittaa, kun jälki on noin hienoa.

Jalat ovat pieni miinus, tosin olit tätä mieltä jo itsekin. Pää onkin vähän isompi, joskaan ei katastrofaalisella tasolla :) Tosin saa nähdä, miltä pää näyttää sitten maaleissa, kenties ulkoasu on nyt vain hämäävä.

Muuten figu onkin melkoinen ilo katsella. Ainakin tässä vaiheessa, kun se ei vielä ole pelipöydällä vastustajan puolella ;) Base ei varmaankaan jää tuollaiseksi, vaan on vaiheessa sekin?
Draktaron

Ei ei, base ei todellakaan jää tuollaiseksi. :)

Jalat menivät vähän niin ja näin, eivät perhanat jaksaneet kannatella resiinistä yläruumista. Tökkäsin sitten rautalankaa raajoihin niin rupesi pysymään. Joko yritän korjata jalkoja, tai olen pelkuri ja mudassa kävelyn varjolla peitän ne flockilla.
Ja kiitokset eilisestä matsista, oli hupaa! ;)

Pää saattaa kyllä hämätä, se on normaalikokoinen ja Chaos Spruesta otettu, mutta mutatoitunut niska ilmeisestä hieman häiritsee silmää. Pitäisi seljetä maalien kanssa, kuten sanoitkin.
Ogre_dude
Sotavasaran Maalaajakisälli 2008

Viesti Kirjoittaja Ogre_dude »

Sehän on varsinainen kasa! Mutta erittäin tyylikäs sellainen, siis ei tolla kasalla pitäis mitenkään haukkuu vaan kuvailla sitä jotenkin ja se oli ekä sana mikä siitä tuli mieleen. 8½
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Draktaron

*Rköhöm* Lordi Kasa on nyt sitten suurinpiirtein valmis, otan nyt kuvat kun kamera menee muuttopaketointiin. ;)

Kuva

Kuva

Kuva

Jos ei muuta, niin asennetta ja one of a kind.

Viikate ( otinpa hyvästä kulmasta. ) on varresta puunvärinen, terä on musta ja terän hiottu kohta hopea, mustalla inkillä.

Figussa hain siis varustusta ja fluffillista lookkia, Resielence ( olisikohan iso ja panssaroitu bulk? ) Manreaper, ja Nurgle's Rot.

Dspeedistä nyt en tiedä. :)
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

Puttyosat ovat hieman ...paksuja. Varsinkin jaloista tulee mieleen erinäiset Prätäkähiiri/Turtles pahikset :D Suosittelisin lisäämään edes vähän teräviä särmiä sinne tänne, niin kokonaisvaikutelma olisi varmasti parempi.
Maalaus tässä vaiheessa on ihan hyvää, tosin skulpti tuskin helpottaa korostusta.

edit: Nyt kun maalia on enemmän, niin pään alue näyttää aika äkkiä tehdyltä. Jalustan hiekkaa voisi ehkä sutia myös? Paljaana se eroaa aika paljon mallin väreistä ja tyylistä.
Draktaron

Vasta toinen GS konversioni ikinä, itse olen ihan tyytyväinen eivätkä nuo jotkut kohdat edes oikeastaan näy lintuperspektiivistä.

Basen varmaankin sekä sarvet värjään, mutta otin vain kuvat kuten tuossa kirjoitin, muutto lähellä ja kamera meni lootaan. Lord Kasa nähdään ensikerran muuton jälkeen, luultavasti parin Plaguemarinesquadin kanssa. ;)
Päätä en tehnyt muita osia hätäisemmin mielestäni, koko figuunhan meni siis alle 1 päivä,
aikaahaan tuohon en hirveästi käyttänyt, eilen sain idean ja tänään sen toteutin eli aika speedykonvaushan tuo on. Onnistui sen huomioon ottaen mielestäni ihan hyvin.

Ja onneksi ne jalkojen makkarat näkyvät vain takaa, eli minulle itselleni toivottavasti mahdollisimma usein. :)
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Mä tykkään tosta aika paljon itseasiassa, minusta nurglelle sopii tommonen lookki. Erittäin hyvää työtä tähän mennessä. :)
Draktaron

No sinäpä sen sanoit, tuota juuri itse tarkoitin mutta melkein osaan taas muuttaa ajatukset sanoiksi. Minusta bulkkimainen, löysä ja löllyvä mutta kuitenkin sitten kestävä on nimenomaan Nurgle look. Okei, kengät menivät vähän pehmeiksi mutta melkein uskallan väittää että ne eivät näytä ihan noin makkaroilta silmin katsottuna. Takaa tyyppi näyttää minun mielestäni siltä että "ampukaa vaan lasconnilla, tulen ja syötän se teille." Olen itse erittäin tyytyväinen.

Säästin myös selvää rahaa, ja sain uniikin Lordin. ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”