"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Katastrofeja figujen maailmassa

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Lukittu
Draktaron

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Demension kirjoitti:Määrittele katastrofi.
Kyllähän jollekin yhden figun jalan hajoaminen voi olla suurikin menetys.
Voi mutta se ei luultavasti ole kirjoittamisen arvoinen saatikka kiinnostava juttu.
Demension

Viesti Kirjoittaja Demension »

Minorith kirjoitti:
Demension kirjoitti:Määrittele katastrofi.
Kyllähän jollekin yhden figun jalan hajoaminen voi olla suurikin menetys.
Voi mutta se ei luultavasti ole kirjoittamisen arvoinen saatikka kiinnostava juttu.
Otsikossa ei mainittu kyllä sanallakaan kiinnostavuusarvosta mitään.

Niin, muistuihan tässä yksi vähän suuremman luokan figuonnettomuus. Olin kuljettamassa miniatyyreja kotiin kerhoillan jälkeen, oli talvi. Kiitos jään tarjoaman liukkauden laatikko lipsahti käsistäni, kun horjahdin vähän, ja kaikki figut lensivät männikköön. Suurin osa löytyi mutta pari ukkoa jäi sille tielle.

Voi näitä haikeita muistoja :P
Draktaron

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Demension kirjoitti:Otsikossa ei mainittu kyllä sanallakaan kiinnostavuusarvosta mitään.
.... vaan jätettiin kirjoittajien oman arviointikyvyn varaan se, mistä kannattaa edes kirjoittaa.

Edit: Yhdyn alas.
Viimeksi muokannut Draktaron, Pe 09.06.2006 11:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Minorith kirjoitti:
Demension kirjoitti:Otsikossa ei mainittu kyllä sanallakaan kiinnostavuusarvosta mitään.
.... vaan jätettiin kirjoittajien oman arviointikyvyn varaan se, mistä kannattaa edes kirjoittaa.
Ja ilmeisesti moderaattoreiden arviointikyvyn varaan, kannattaako ketjua lukita vai ei. Oma toleranssini alkaa olla sillä rajalla, että seuraava turha posti tuomitsee ketjun kuolemaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
leevizer

Viesti Kirjoittaja leevizer »

voi kirjoitti:Liimaa tais kerran jäädä sormenpäähän..
EI! Ei voi olla näin kamalaa, minulla on jäänyt liimaa noin 200 kertaa sormiin, ja jätkä pitää "onnettomuutena" sitä, että liimaa jäi kerran sormenpäähän. hyi hitto.
Armo(uri)a ei anneta!
Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

leevizer kirjoitti:
voi kirjoitti:Liimaa tais kerran jäädä sormenpäähän..
EI! Ei voi olla näin kamalaa, minulla on jäänyt liimaa noin 200 kertaa sormiin, ja jätkä pitää "onnettomuutena" sitä, että liimaa jäi kerran sormenpäähän. hyi hitto.
Tämä oli nyt se Kapteenin jo mainitsema viimeinen naula arkkuun. Turhanpäiväinen bashaaminen takaa lukon.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”