Oon nyt vähän lueskellu noita ihmisten lähettämiä armeija listoja sun muita, ja oon todennu et joka chaos pelaajalla on täyteen pumpattu kuramaha (demon prince) armeijan käressä, kaikki mahdolliset paskat ja mömmöt pumpattuna yhteen rumaan figuriin, miksi näin?
Kun tälläinen Arnold swarchenegger kävälee mun D angeleita kohti, niin kopsautan sen terminaattoreilla kanveesiin, sitten katsellaan kymmenisen minuuttia, vastustajan mahtavaa kaaos irvistystä, ja kuunnellaan tyylin "marut on ihan juustoja, kaaos sukkaa jne..) huutoa.
Demon Prince on niin äärimmäisen helppo tappaa ettei toista ole, siihen riittää pari hyvää syytä, se on monstrous creature, ja vähän woundeja, miettikää jos vaihtasitte vaikka sen 250pts:n Rinssin lordiin ja chosen retinueen, se tekee heti rutkasti enemmän, attackeja, ja woundeja, ja saattaa jopa saada jotai aikaan.
Onhan se hienoa että armeijan johdossa on 1000 vuotta jkr, oleva demoni rinssi, joka huutaa ja mölyää pelottavasti, ottaa kapakka nyrkistä (power fist) ohimoon, ja aiheuttaa pelaajalle suurta pään särkyä, mut nyt mennään vuodessa 40.000 joten Prinssi vois jäädä jo eläkkeellä ja ostaa kalavehkeet.
Tälläinen yhden miehen armeija toimii vain Arnoldin leffassa Kommando.
Minorith kirjoitti : Loppukevennykseksi artikkeli marineista;
http://www.stephane.info/show.php?code=codex_not_marine
ja niiden juustoisuudesta.
jahas no mitäs ne chaos greater demonit , necroneiden monolith ja sun muut hässäkät, tässä ei tarvi alkaa itkemään armeijoiden vahvuuksista, hyvä pelaaja voi voittaa armeijan kuin armeijan. ilmeisesti tämä mun viesti meni ohi korvien, kirjoitin viestin Demon Princestä, en Armeijoiden vahvuuksista ja juustoudesta, lukaseppa viime edikan kaaos läpyskä, ja ota esille nurglen plague marinet, plague sword, ja plague knife, blight granadet, ja katso piste hintoja, voin sanoa ne tässä heti, 19pts,15pts,free,1 pts, ja sitten mainittakoon nyky laitoksen puolelta Khornate Chainaxe -> 1pts : save tipahtaa heti 4:ään, ja maksaa mahtavat 1 pojon