RopeCon: 40K Megabattle
RopeCon: 40K Megabattle
Kirjoitettu uudelleen 17.7.06
Järjestäjät:
Enclave ja Tybraal
Aika ja Paikka:
Sali 1 Perjantaina klo 17 tai heti kun päästään aloittamaan. Tarkkaa takarajaa ei ole säädetty, saas nähdä koska lopetetaan.
Pelin idea:
Saada yli 20.000 pts figuja ja kasa pelaajia lahtaamaan tosiaan. That's it. Puolina on taas perinteiset Kaaos ja Järjestys, Tauta emme ota mukaan.
Kentälle laitetaan suunnilleen viisi Tehtävää jotka voivat olla yksinkertaisesti valloitettavia mäkiä tai sitten jotain luovempaa kuten strategisesti tärkeitä henkilöitä tai tapettavia komentajia. Emme tiedä vielä.
Aikaa voisi olla kuusi vuoroa. Tai enemmän.
Osallistujat:
Order
Tybraal Black Templars 2000pts.
Barska Space Wolves 1500pts.
koni Mechanised Imperial Guard 1600pts.
UrielVentris Inquisitional Space Marines 2000pts.
Gouneks Ultramarines 1500pts.
Enclave Imperial Guard 2000pts.
Disorder
Glabro Chaos Marines 2300pts.
laurentius Chaos Marines 2200pts.
Tms *Fin* Chaos Marines 2000pts.
Grishak Traitor Guard 2400pts.
Iron Warriors Siege Force 1700pts.
Varajonossa
Armeijoista:
Kaikki figut maalattuja ja melkein tarkka WYSIWYG. Yritetään tehdä hieno peli minmaxaamisen sijaan.
Järjestäjät:
Enclave ja Tybraal
Aika ja Paikka:
Sali 1 Perjantaina klo 17 tai heti kun päästään aloittamaan. Tarkkaa takarajaa ei ole säädetty, saas nähdä koska lopetetaan.
Pelin idea:
Saada yli 20.000 pts figuja ja kasa pelaajia lahtaamaan tosiaan. That's it. Puolina on taas perinteiset Kaaos ja Järjestys, Tauta emme ota mukaan.
Kentälle laitetaan suunnilleen viisi Tehtävää jotka voivat olla yksinkertaisesti valloitettavia mäkiä tai sitten jotain luovempaa kuten strategisesti tärkeitä henkilöitä tai tapettavia komentajia. Emme tiedä vielä.
Aikaa voisi olla kuusi vuoroa. Tai enemmän.
Osallistujat:
Order
Tybraal Black Templars 2000pts.
Barska Space Wolves 1500pts.
koni Mechanised Imperial Guard 1600pts.
UrielVentris Inquisitional Space Marines 2000pts.
Gouneks Ultramarines 1500pts.
Enclave Imperial Guard 2000pts.
Disorder
Glabro Chaos Marines 2300pts.
laurentius Chaos Marines 2200pts.
Tms *Fin* Chaos Marines 2000pts.
Grishak Traitor Guard 2400pts.
Iron Warriors Siege Force 1700pts.
Varajonossa
Armeijoista:
Kaikki figut maalattuja ja melkein tarkka WYSIWYG. Yritetään tehdä hieno peli minmaxaamisen sijaan.
Viimeksi muokannut Tybraal, To 10.08.2006 23:05. Yhteensä muokattu 12 kertaa.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
-
Zelekendel
Kyllä tällaiseen kiinnostusta voisi löytyä, viime vuoden kokemuksiin pohjaten. Enemmän tosin, jos jonkinlainen teema saadaan kyhättyä (Sistereiden, Eldareiden ja Tyranidien kanssa liittoutuneena fiilis saattaisi jäädä heikommaksi).
Kaaosmarineilla siis itse pelaan (Eldaritkin voisivat olla teoreettinen (=maalaamaton) mahdollisuus, örkit vieläkin etäisempi)
Kaaosmarineilla siis itse pelaan (Eldaritkin voisivat olla teoreettinen (=maalaamaton) mahdollisuus, örkit vieläkin etäisempi)
- laurentius
Vähän aikataulusta ja muista coniaktiviteeteista riippuen saattaisin kyetä latomaan pari kiloa (pisteissä ja massassa) terminaattoreita ja oheiskamaa pöytään Deathwing-hengessä.
EDIT: Tower of Angels seilaa melko todennäköisesti kentän ylle, jos joku pahiksista kaapii Cypherin armeijaansa. Narratiivinen imperatiivi menee ohi useimmista muista aktiviteeteista.
EDIT: Tower of Angels seilaa melko todennäköisesti kentän ylle, jos joku pahiksista kaapii Cypherin armeijaansa. Narratiivinen imperatiivi menee ohi useimmista muista aktiviteeteista.
Viimeksi muokannut Guzlob, La 10.06.2006 19:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
it is apparent the intent has been revealed
- dead flesh penalty
-
Kidhidalco
Kaipa tämäkin tasitelu valuu jonkinlaiseksi Imperiumi vs. Kaaos -taisteluksi. Itse tuon erittäin mielelläni useamman tuhatta pistetta Iron Warriors/LatD härpäkettäni pahiksille ellei minua nakiteta kuuluttajaksi, tuomariksi tai vastaavaksi.
That is not dead which can eternal lie.
Olen paikalla. Jos joku megabattlen organisoijista haluaa mukaan 1500 pistettä huonosti minmaxattua (vain neljä assault kanuunaa), mutta täysin maalattua ja WYSIWYG Pure Deathwingiä, pistäkööt minulle YV:tä. Osaan tietysti säännöt mennen, tullen ja palatessa ja osallistuisin myös mieluusti scenaarion aivoriiheen.
Ps. Jos on mitenkään mahdollista, tänä vuonna minulle voisi antaa hiukan vähemmän plasmaa sisältävän rintamaosuuden.
Ps. Jos on mitenkään mahdollista, tänä vuonna minulle voisi antaa hiukan vähemmän plasmaa sisältävän rintamaosuuden.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
No niin, nyt on toisenkin järjestäjän aika astua remmiin...
Ninnun vastaus tiedusteluumme pöytävarauksesta antaa yhä odottaa itseään, joten varmaa ei pelin järjestyminen vieläkään ole.
Otamme kuitenkin alustavasti ilmoittautumisia vastaan, toistaiseksi kuusi pelaajaa (2000pts/pelaaja, kolme pelaajaa per puoli) ja muutama varalle. Listoista sen verran toivomuksia, että fluffia arvostetaan enemmän kuin min/maxattua turnauslistaa (*köh* ei siis 11 assault cannonia niinkuin viimeksi taisi jollain olla *köh*). Lisäksi vielä sellainen vetoomus, että vaikka tämä nyt näyttäisi vanilja- vs. kaaosmariinit väännöksi lukkiutuvan, niin olisi mukavaa saada kentälle vähän sitä "kolme plussaa" huonompaakin panssaria, vaikka sitten vain liittolaisina...
Pelaajia voi mahtua mukaan lisää myöhemmin kun saamme kuulla paljonko pöytätilaa liikenee, ja väärinkäsityksistä voi vapaasti lähettää YV:tä meikäläiselle. Kriteerinä on tosiaan kokonaan maalattu, mieluiten 2000 pisteen armeija.
Ninnun vastaus tiedusteluumme pöytävarauksesta antaa yhä odottaa itseään, joten varmaa ei pelin järjestyminen vieläkään ole.
Otamme kuitenkin alustavasti ilmoittautumisia vastaan, toistaiseksi kuusi pelaajaa (2000pts/pelaaja, kolme pelaajaa per puoli) ja muutama varalle. Listoista sen verran toivomuksia, että fluffia arvostetaan enemmän kuin min/maxattua turnauslistaa (*köh* ei siis 11 assault cannonia niinkuin viimeksi taisi jollain olla *köh*). Lisäksi vielä sellainen vetoomus, että vaikka tämä nyt näyttäisi vanilja- vs. kaaosmariinit väännöksi lukkiutuvan, niin olisi mukavaa saada kentälle vähän sitä "kolme plussaa" huonompaakin panssaria, vaikka sitten vain liittolaisina...
Pelaajia voi mahtua mukaan lisää myöhemmin kun saamme kuulla paljonko pöytätilaa liikenee, ja väärinkäsityksistä voi vapaasti lähettää YV:tä meikäläiselle. Kriteerinä on tosiaan kokonaan maalattu, mieluiten 2000 pisteen armeija.
Viimeksi muokannut Enclave, Ma 12.06.2006 22:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Trust no one else and trust yourself less."
-
Kidhidalco
-
Vastalääke
Jos tämä nyt kokokisaksi käy, kyllä termareiltakin se 4k onnistuu... joutuisi vain sydän verta vuotaen tinkimään metallitotuudesta ja investoimaan yhteen forgen resiinilantikkaan. Ja haluaako joku oikeasti että pöydässä on enemmän kakkosen kuin kolmosen savea? Missä ovat smurffimurhanhimoiset traitor-trackheadit kun niitä kaivataan?Tybraal kirjoitti:Vain 6000 pts per puoli? Aika nössöä... Kyllä tässä tarvitaan ainakin 10 000 pts joista itse tuon ilomielin 4000 pts.
it is apparent the intent has been revealed
- dead flesh penalty
Mikä nyt tällä hetkellä näyttäisi olevan aikataulu? Onko perjantai tapahtumaika, ja kellonaika mikä? Ei sillä että tällaisella triviaalitiedolla olisi kiire, mutta tänä vuonna aion merkata paikan etukäteen valonheittimillä/kylteillä/GPS-koordinaateilla itselleni muistiin, koska missasin viime vuotisen megabattlen vain koska (ilkeiden kaaosboyzien harhaanjohtamana
) odotin erään seinän väärällä puolella.
itse osallistuisin mielelläni, jos mukaan vain mahtuu, minulla olisi nimittäin suhteellisen tyylikäs terminator armeija, saisin pisteitä luultavasti 1500-2000. Ainut ongelma vaan on että olen juuri aloittanut 40K:on ( 4kk sitten. ) en ole pelannut viellä kertaakaan, mutta teoriassa säännöt ovat hallinassa noin suurin piirtein
sillä rulebookin olen lukenut kannesta kanteen moneen kertaan. Armeijani on viellä vähän kesken, mutta valmistuisi coniin mennessä. fluffikin ja chapterin nimi löytyy. Huom. minulla on kyllä kokemusta muista figupeleistä. esim. FB:tä olen pelannut noin 5 vuotta. Aijuu
ja en ole siis mikään Nikke 7v. vaan olen 16 vuotias. ja kykenen olemaan kiltisti ja pelailemaan kunnolla vaikkei 40k kokemusta hirvesäti löydy. Voin tulla mukaan lojalisteille jos te tälläisen " keltanokan " huolitte
-Grey
-Grey
Näillä näkymin on mahdotonta mennä sanomaan varmasti, koska järjestäjäpuolelta ei vieläkään vastausta ole kuulunut (hieman kipakkasanaisempi tiedustelu lähti tänään...). Niinkuin ketjussa on jo aiemmin todettu, peli yritetään saada pidettyä mahdollisimman ajoissa perjantaina. Heti jos/kun varmistus ilmaantuu, ilmoitan siitä tänne.dead flesh penalty kirjoitti:Mikä nyt tällä hetkellä näyttäisi olevan aikataulu? Onko perjantai tapahtumaika, ja kellonaika mikä? Ei sillä että tällaisella triviaalitiedolla olisi kiire, mutta tänä vuonna aion merkata paikan etukäteen valonheittimillä/kylteillä/GPS-koordinaateilla itselleni muistiin, koska missasin viime vuotisen megabattlen vain koska (ilkeiden kaaosboyzien harhaanjohtamana) odotin erään seinän väärällä puolella.
Silloin on myös luvassa päivitetty lista ilmoittautuneista ja varalla olevista. Kokonaispisterajaa tullaan luultavasti nostamaan.
"Trust no one else and trust yourself less."