500pts Combat Patrol Chaos Marines
500pts Combat Patrol Chaos Marines
Noh. Tähän mä sain figut niin kai mä tämmösellä sitten pelailen kunnes olen sisäistänyt oikean 40k:n idean ja voin ottaa ne 4 pizzaa ja yrittää voittaakin jotain.
Troops:
CSM Squad...90
-Missile, Plasma
Heavy Support:
Havoc Squad...130
-4x Heavy Bolter
Havoc Squad...130
-4x Heavy Bolter
Havoc Squad...150
-4x Miss-ile launcher
Siinä se on koko kauneudessaan.
Troops:
CSM Squad...90
-Missile, Plasma
Heavy Support:
Havoc Squad...130
-4x Heavy Bolter
Havoc Squad...130
-4x Heavy Bolter
Havoc Squad...150
-4x Miss-ile launcher
Siinä se on koko kauneudessaan.
- Half-breed
Hmmh... Lista näyttää kyllä vähän tylsähköltä. Sinulta puuttuu kokonaan lähitaistelu voima armeeejasta joten lähikseen päästyään vihun on suht koht helppo mäjäyttää porukka vuorossa tohjoksi. Ja kun tähän lasketaan mukaan vihollisenkin ampuminen luulen että armeejasi ei tuottaisi suuria vaikeuksia päihittää. Paljon tietenkin tällä porukalla riipppuu aloituksesta ja maaston määrästä. Jos maaston kautta pääsee päälle ei voittotule olemaan helppo. Lisäksi jos skenaarioita pelaatte joissa liikettä tarvitaan on porukka aika hidas valtaamaan mitään objektiiveja. Pieni ryhmäkoko ei tätäkään juuri auta.
Tietenkin se nyt vain on niin että marineista ei mitään kovin ihmeellistä saa aikana kun maksavat niin paljon.
Voi kun pääsisi tuonne turnaukseen mukaan kun kerrankin pelataan omaa suosikki pelimuotoani.
Tietenkin se nyt vain on niin että marineista ei mitään kovin ihmeellistä saa aikana kun maksavat niin paljon.
Voi kun pääsisi tuonne turnaukseen mukaan kun kerrankin pelataan omaa suosikki pelimuotoani.
Sopor Aeternus
Enhän minä vängännyt huomautin vain, että isossa kirjassa niin lukee.Nazreg Moonsinger kirjoitti:GW:ssä pelataan 500pts:n combat patrollia, Pelimestan turnauksessa on 500pts:n combat patrol.QQ3 kirjoitti:Teh rulebook sanoo ainakin 400 pistettä, mutta jokainen tyylillään
Minä en kyllä ymmärrä miksi pitää vängätä vastaan, jos organisaattori sanoo 500 pistettä eikä 400 pistettä.
Mä muistan turnausmaaston jotakuinkin ulkoa. Se ei ollut siirrettävää muotoa, joten tiedän tasan mikä toimii siellä.
Mariineilla olisin ottanut 2x Devastator, Scout, Assault. Se olisi varmasti yleispätevämpi kuin tämä, mutta ei musta mitään järkeä jos haluaa mennä voittamaan sen turnauksen. Siellä pääsee aina tarpeeksi kauas vihollisesta että voi kolauttaa heavy bolttereilla sen 2-3 squadia vihollisia hornaan.
Mariineilla olisin ottanut 2x Devastator, Scout, Assault. Se olisi varmasti yleispätevämpi kuin tämä, mutta ei musta mitään järkeä jos haluaa mennä voittamaan sen turnauksen. Siellä pääsee aina tarpeeksi kauas vihollisesta että voi kolauttaa heavy bolttereilla sen 2-3 squadia vihollisia hornaan.