bwbits.com
bwbits.com
Jos joku ei ole vielä bongannut tätä muovibitzien luvattua maata niin nyt viimeistään kannattaa tutustua. Itse löysin paikan puolivahingossa tsoalr.com:n bannerin kautta (bannerimainonta siis toimii!).
Homman nimi on siis se, että firma ostaa GW:n muovifigupaketteja ja myy ne pala tai pari kerrallaan eteenpäin. Jos siis tarvitset tietystä spruesta vain yhden tai kaksi palaa ei tarvitse ostaa koko pakettia kaupasta tai edes tilata koko sprueta GW:ltä vaan voit tilata ainoastaan tarvitsemasi palat, suurimmaksi osaksi varsin kohtuulliseen hintaan.
Ensimmäisellä selauksella totesin että juu ihan hyvät on hinnat mutta kaatuu varmaan postikuluihin. Mutta eipäs kaatunutkaan. Firma ottaa postituksesta tänne Suomenmaahan vaivaiset 4 taalaa, joka mielestäni on jo varsin edullista.
Noh pitihän sitä kokeilla. Tilasin sitten pari thunder hammeria ja parin lightning claweja, jotta sain uusista terminaattoreista konvertoimani charrut valmiiksi. Hintaa paloille postikuluineen tuli 10 taalaa, joka dollarin nykykurssilla kääntyi vajaaksi 8 euroksi. Maksu tapahtui kätevästi luottokortilla (ei tarvinnut edes erikseen rekisteröityä, vaan se tapahtui ensimmäisen tilauksen yhteydessä) ja sitten jäätiin odottelemaan.
Hämmästykseni olikin suuri kun alle viikossa tilauksen sisään lyömisestä postiluukkuun kolahti tilaamani bitzit. Yleensä olen Jenkkilästä tilatessa tottunut noin kahden viikon toimituksiin.
Tämä siis minun kokemukseni ja jos ei vielä tullut selväksi niin suosittelen lämpimästi. Toki noin pientä määrää en enää toiste tilaa mutta yleensä ensimmäiset tilaukset mihin tahansa uuteen nettikauppatuttavuuteen pidän pienenä jotta homman toimivuus saadaan selville.
Onko muilla kokemuksia ko. kaupasta?
Homman nimi on siis se, että firma ostaa GW:n muovifigupaketteja ja myy ne pala tai pari kerrallaan eteenpäin. Jos siis tarvitset tietystä spruesta vain yhden tai kaksi palaa ei tarvitse ostaa koko pakettia kaupasta tai edes tilata koko sprueta GW:ltä vaan voit tilata ainoastaan tarvitsemasi palat, suurimmaksi osaksi varsin kohtuulliseen hintaan.
Ensimmäisellä selauksella totesin että juu ihan hyvät on hinnat mutta kaatuu varmaan postikuluihin. Mutta eipäs kaatunutkaan. Firma ottaa postituksesta tänne Suomenmaahan vaivaiset 4 taalaa, joka mielestäni on jo varsin edullista.
Noh pitihän sitä kokeilla. Tilasin sitten pari thunder hammeria ja parin lightning claweja, jotta sain uusista terminaattoreista konvertoimani charrut valmiiksi. Hintaa paloille postikuluineen tuli 10 taalaa, joka dollarin nykykurssilla kääntyi vajaaksi 8 euroksi. Maksu tapahtui kätevästi luottokortilla (ei tarvinnut edes erikseen rekisteröityä, vaan se tapahtui ensimmäisen tilauksen yhteydessä) ja sitten jäätiin odottelemaan.
Hämmästykseni olikin suuri kun alle viikossa tilauksen sisään lyömisestä postiluukkuun kolahti tilaamani bitzit. Yleensä olen Jenkkilästä tilatessa tottunut noin kahden viikon toimituksiin.
Tämä siis minun kokemukseni ja jos ei vielä tullut selväksi niin suosittelen lämpimästi. Toki noin pientä määrää en enää toiste tilaa mutta yleensä ensimmäiset tilaukset mihin tahansa uuteen nettikauppatuttavuuteen pidän pienenä jotta homman toimivuus saadaan selville.
Onko muilla kokemuksia ko. kaupasta?
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
Ei ole kokemuksia, vielä. Selailu kaupassa kyllä herätti halua erilaisiin paloihin. Nuo muovibitzit on kyllä kova juttu ja kunhan saavat FB-kääpiöt tarjontaansa, niin täytyy tehdä täsmälaajennuksia. Kun vielä tarjoavat Armytransportin levyjä, niin alkaa näyttää todella hyvältä.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
Itse oon pariin kertaan harkinnut tuolta tilaamista, mutta ei oo vielä tullut sellaista tarvetta, että ei olisi muiden kanssa vaihtamalla jne. saanut tavaroita hommattua. Mut mut, kait sitä jossain vaiheessa tulee tuoltakin jotain hankittua. Normaalisti homma rapakon takaisissa tilauksissa kaatuu hirveisiin postikuluihiin, mutta tuolla ne on tosi inhimilliset. Mielenkiintoiselta vaikuttaa kyl.
- Hands_of_blue
- The Captain
- Valvoja
- Half-breed
Siinähän esiteltiin se kirja. Sanottiin oikein, että minisääntis sisältää kaiken mitä isompi sisälti miinus taustahutun ja joitain "näin teet maastoa, konvertaat figuja" -huttua.-matiwas- kirjoitti:No onhan nuo ihan asialliset sivut,selailin niitä vähä ja huomasin että sielä myydään
se batttle for meragen ohjekirja,pystyiskö sillä pelaamaan ihan "kunnolla"
vai pitääkö ostaa se 50e maksava iso?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.