"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Horned ones

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Aco

Horned ones

Viesti Kirjoittaja Aco »

Moi.

Tuli mieleen lissujen kirjaa selatessa, että southlandista löytyvillä Horned oneilla on erikseen mainittu optio yhteen siunaukseen, joka antaa yksikölle kyvyn liikkua metsässä ilman liikemiinusta. Ongelmana onkin se, että kyseinen siunaus toimii vain jalkaisin oleville modeleille joita horned onet eivät tosiaankaan ole.

Onko kyseessä siis GW:n aivopieru vai saavatko ne jonkun ihme erratan avulla käyttää kykyä? :P
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Karjupeto

Viesti Kirjoittaja Karjupeto »

Kato, niinpä onkin! Veikkaisin itse virheeksi.
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

Jos niiden on tarkoitettu pystyvän liikkumaan maastossa, ja sattuu olemaan tyhmästi referoitu itse sääntö, niin väittäisin että ne pystyvät käyttämään saamakseen tarkoitettua etua.
Krokkelis

Viesti Kirjoittaja Krokkelis »

Itsekin olen tuota ihmetellyt, nehän on fast cavalrya ja eikös ne liiku metsässä miinuksitta?
I have atomed
Now I'm waiting
Waiting the call
Chance to reborn
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Krokkelis kirjoitti:Itsekin olen tuota ihmetellyt, nehän on fast cavalrya ja eikös ne liiku metsässä miinuksitta?
Eivät.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”