Necromundan Ammo roll
Necromundan Ammo roll
Voisiko joku valaista minulle miten tämä ammoroll toimii, kun en oikei ymmärtänyt sääntökirjasta.
- The Captain
- Valvoja
Re: Necromundan Ammo roll
Jos heität to hittiin kuutosen, heität tämän jälkeen ammo rollin. Aseen kohdalta näet, kuinka paljon pitää heittää, jotta ammo roll onnistuu. Jos se ei onnistu, ammukset loppuvat, ja ase on käyttökelvoton lopun pelin ajan.Don Corneó kirjoitti:Voisiko joku valaista minulle miten tämä ammoroll toimii, kun en oikei ymmärtänyt sääntökirjasta.
Jotkin aseet epäonnistuvat automaattisesti ammo rollissa, ja joillekin aseille pitää heittää ammo rolli joka laukauksen jälkeen riippumatta osumisheitosta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Re: Necromundan Ammo roll
Kiitän taas Kapua tiedoista.The Captain kirjoitti:Jos heität to hittiin kuutosen, heität tämän jälkeen ammo rollin. Aseen kohdalta näet, kuinka paljon pitää heittää, jotta ammo roll onnistuu. Jos se ei onnistu, ammukset loppuvat, ja ase on käyttökelvoton lopun pelin ajan.Don Corneó kirjoitti:Voisiko joku valaista minulle miten tämä ammoroll toimii, kun en oikei ymmärtänyt sääntökirjasta.
Jotkin aseet epäonnistuvat automaattisesti ammo rollissa, ja joillekin aseille pitää heittää ammo rolli joka laukauksen jälkeen riippumatta osumisheitosta.