Necromundan Ammo roll

Nacht

Necromundan Ammo roll

Viesti Kirjoittaja Nacht »

Voisiko joku valaista minulle miten tämä ammoroll toimii, kun en oikei ymmärtänyt sääntökirjasta.
The Captain
Valvoja

Re: Necromundan Ammo roll

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Don Corneó kirjoitti:Voisiko joku valaista minulle miten tämä ammoroll toimii, kun en oikei ymmärtänyt sääntökirjasta.
Jos heität to hittiin kuutosen, heität tämän jälkeen ammo rollin. Aseen kohdalta näet, kuinka paljon pitää heittää, jotta ammo roll onnistuu. Jos se ei onnistu, ammukset loppuvat, ja ase on käyttökelvoton lopun pelin ajan.

Jotkin aseet epäonnistuvat automaattisesti ammo rollissa, ja joillekin aseille pitää heittää ammo rolli joka laukauksen jälkeen riippumatta osumisheitosta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Nacht

Re: Necromundan Ammo roll

Viesti Kirjoittaja Nacht »

The Captain kirjoitti:
Don Corneó kirjoitti:Voisiko joku valaista minulle miten tämä ammoroll toimii, kun en oikei ymmärtänyt sääntökirjasta.
Jos heität to hittiin kuutosen, heität tämän jälkeen ammo rollin. Aseen kohdalta näet, kuinka paljon pitää heittää, jotta ammo roll onnistuu. Jos se ei onnistu, ammukset loppuvat, ja ase on käyttökelvoton lopun pelin ajan.

Jotkin aseet epäonnistuvat automaattisesti ammo rollissa, ja joillekin aseille pitää heittää ammo rolli joka laukauksen jälkeen riippumatta osumisheitosta.
Kiitän taas Kapua tiedoista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Necromunda”