"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Heresyn ghouleja + VC armeijapäivitys

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Mätäpaise kirjoitti:Mitäs ruohoa ukkojesi pohjissa on?
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 090#532090

Samalta tavaralta näyttää.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Lighthammer
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Lighthammer »

Nättejä ovat. Tämän tasoiset työt toimivat monelle, minulle mukaan lukien, innoittimena omiin projekteihin, joten hienoa nähdä uusia töitä tasaiseen tahtiin. Toivottavasti jättiblogiinkin tulee vielä päivitystä.

Näin aihetta sivuten totean, että oli mielenkiintoista, millaisen reaktion ko. figu synnytti. Ghouliäiti pyyheltää kuitenkin riemurasia paljaana, mutta eipä ole kukaan tähän mennessä tullut itkemään huomionhakuisesta alastomuudesta tai vaatimaan GW-riepua intiimialueita peittämään.

Just a thought.
Set fire to the family tree.
Barbaari

Viesti Kirjoittaja Barbaari »

Plaa. Noi jo näyttääkin vamppyyrieltä!
Mika

Viesti Kirjoittaja Mika »

Kiitos vaan kaikesta palautteesta/kehuista. Hienoa, jos voin toimia inspiraationa muille, olen itsekin yllättynyt että olen jaksanut pakertaa tämän armeijan kanssa näinkin pitkään, ja tietysti muiden patistus pitää homman raiteilla. Seuraavaksi tuleekin lisää paljon kaivattuja lurkkeja. Kyllä se jättikin sieltä vielä palailee, päätti vaan lähteä kesälomille mokoma, ja mikäs se sen kokoista hemmoa pidättelee.. :D
Barbaari

Viesti Kirjoittaja Barbaari »

Odotellaan!!
Nuuska-Peke

Viesti Kirjoittaja Nuuska-Peke »

Hienoimmat ovat luurangot tuossa sarjassa ja jos niitä tulee lisää niin hyvä Vampire Count armeija tulee.

Taattua Mika laatua.

Hienoa!

-kode
Rappiolla on hyvä olla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”