Orion vai kaksoset?
Orion vai kaksoset?
Kaverien kanssa ollan sovittu että pelataan 2000 pisteen pelejä jossa jokaisella on kallis special characteri mukana. Itse pelaan Welffeillä joten vaihtoehtoja on käytännössä kaksi, Orion tai kaksoset Arhan ja Naestra lohikäärmeen selässä. Muu armeija on täysin lähitaistelevaa. Jostain turbaani foorumilta luin että kaksoset sopisivat paremmin ampuvaan armeijaan, tiedä siitä sitten. Ikävä asia tuossa Orionissa on kyllä saven puute.
Orion, jos löytyy paljon villejä ratsastajia... Ihq. Miksi ei käyttäisi kaikkia mahdollisia erikois-sääntöjä hyväksi.
Siskokset ovat kyllä oma valintani. Enemmän munaa, kuin Orionissa koskaan(?!). Ilkeä tapamolemmattaiäläedesvaivaudu-sääntö tuo kivan ilmeen vastustajan naamataululle. Loharin tottakai ottaisin itse, mutta kai sillä kanallakin jotain saa aikaan.. Ihan liian kalliiksi tulee, muttei auta itku markkinoilla.
Siinä omia mietteitä näin väsyksissä rustattuna.
Siskokset ovat kyllä oma valintani. Enemmän munaa, kuin Orionissa koskaan(?!). Ilkeä tapamolemmattaiäläedesvaivaudu-sääntö tuo kivan ilmeen vastustajan naamataululle. Loharin tottakai ottaisin itse, mutta kai sillä kanallakin jotain saa aikaan.. Ihan liian kalliiksi tulee, muttei auta itku markkinoilla.
Siinä omia mietteitä näin väsyksissä rustattuna.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles