Jungle swarm
Jungle swarm
no tulipa muokatuksi siis mun piti vaan kysyä kannattaako mun hommata jungle swarm ja saisinko tietää mitä se maksais.kiitos kaikille vastaajille.
Viimeksi muokannut stegadon, La 01.07.2006 09:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Teonanacatl
Re: Jungle swarm
Kokeile vaikkapa fantsun sivuja ja etsi sieltä jungle swarm.stegadon kirjoitti:meinaan hommata jungle swarmeja niitähän voi hommata vaikka aloittelija.olenko oikeassa koska olen aloittelija niin voinko hommata jungle swarmin?pitäs tietää paljon se maksaa olen kuullu että se maksais 7euroo olenko oikeassa?
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
- Hands_of_blue
http://www.fantasiapelit.com/
Ja eiköhän aloittelija voi ihan minkä tahansa figun voi hankkia, tuskin sitä kukaan kieltää
Ja eiköhän aloittelija voi ihan minkä tahansa figun voi hankkia, tuskin sitä kukaan kieltää
voi tietty.
mutta eihän kannata hommata esim:lordia, heroa.niitähän ei voi käyttää vielä taistelus.
Huomioithan, että Perusteet-alue on tarkoitettu kuvauksensa mukaisesti:
Se oletko aloittelija, veteraani, tyttö tai marssilainen ei määrittele mitä voit armeijaasi ostaa. Armeijakirjassasi on ennen yksikkökuvauksia taulukko, mikä selittaa miten armeijan voi rakentaa esim. alle 2000 pisteen peleissä ei voi käyttää Lord-tason hahmoja ja Special&Rare-tason yksiköiden määrä on rajattu pelin koon mukaan.
Figujen hinnat saa selville esim. edellämainitulta Fantsun sivuilta.Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
Se oletko aloittelija, veteraani, tyttö tai marssilainen ei määrittele mitä voit armeijaasi ostaa. Armeijakirjassasi on ennen yksikkökuvauksia taulukko, mikä selittaa miten armeijan voi rakentaa esim. alle 2000 pisteen peleissä ei voi käyttää Lord-tason hahmoja ja Special&Rare-tason yksiköiden määrä on rajattu pelin koon mukaan.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
- Executioner
Sanottu varmaan tuhat kertaa, mutta toistanpa tämän taas:
Aloittelijan Ostoslista
By Executioner
- Warhammer Fantasy Battles-sääntökirja. Mielellään uusinta mahdollista editiota.
- Sen armeijan sääntökirja, josta eniten tykkäät.
- Core-valintoja, jotka näyttävät mielestäsi hyviltä ja toimivilta, joilla tykkäät pelata ja jotka sopivat pelityyliisi
- Sankarihahmo
- Nyt Special ja Rare-valintoja. Osta sellaisia, jotka tekevät armeijasta sellaisen, jolla tykkäät pelata. Ei kannata ostaa Silver Helmejä, jos vihaa ratsuväkeä. (Paitsi jos aikoo konvertoida.)
Tässä järjestyksessä itse ainakin ostaisin figuja. Tiedä sitten muista.
Aloittelijan Ostoslista
By Executioner
- Warhammer Fantasy Battles-sääntökirja. Mielellään uusinta mahdollista editiota.
- Sen armeijan sääntökirja, josta eniten tykkäät.
- Core-valintoja, jotka näyttävät mielestäsi hyviltä ja toimivilta, joilla tykkäät pelata ja jotka sopivat pelityyliisi
- Sankarihahmo
- Nyt Special ja Rare-valintoja. Osta sellaisia, jotka tekevät armeijasta sellaisen, jolla tykkäät pelata. Ei kannata ostaa Silver Helmejä, jos vihaa ratsuväkeä. (Paitsi jos aikoo konvertoida.)
Tässä järjestyksessä itse ainakin ostaisin figuja. Tiedä sitten muista.