Noh, minä käytän dippausta lähinnä siksi että se vaan näyttää niin hyvältä, ei siksi että se olisi nopeaa. Näiden isojen örkkien kanssa pelatessa menee kyllä ihan yhtä paljon aikaa kuin jos lätkisin inkkiä, pienemmissä tietenkin nopeuttaa hommaa. Mutta minulle aika ei ole ongelma. Swarm Onslaught, värikokeilu gauntti;
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =onslaught
Aika 7h. Kyllä minä jaksan aina maalata, nautin siitä niin paljon. Mutta näin saa paljon parempaa jälkeä. Ihan sama se on kastaako ukon ruskeaan lakkaan, vai ruskeaan ohennettuun maaliin, ero on ainoastaan aineiden koostumuksessa. Tekniikoitahan ne ovat molemmat ihan yhtälailla, ja minä käytän sitä joka parhaalta näyttää.
Mutta siinähän ovat vain minun syyni, jokaisella omansa.
Nyt olisi sitten toinen löytämistäni helmistä valmis. Kiitokset BlueMuppetille sen luovuttamisesta, nämä ovat harvassa. Kaveri on vielä siipiä vailla, mutta muuten aika valmis;
The undisputed leader and champion of Hive Fleet Onslaught, is it's Hive Tyrant, known as Terrordevourer. Responsible for the solo destruction of whole planets, and extincion of several Space Marine armies, this green destroyer is one of the most feared single beings in the universe.
Kasasin figun erinäisistä löytämistäni osista. Tässä vielä vähän detaljeja;
Joku kysyi miten isot örmyt varjostetaan. Kuten ylhäällä viittasin, värikästä nestettähän se lakkakin on, siveltimellä vaan. Ole tosin varovainen, lakka tarttuu siveltimeen hyvin eroavissa määrin per kerta, joten joudut olemaan tarkkana kerrosten kanssa. Sitä lakkaa ei voi kuitenkaan lätkiä ympäriinsä ihan miten lystää, tasaisille kohdille yritä saada ohuempi, ja tasainen kerros ( yhdellä sivalluksella. ) ja sitten rosoisimpiin kohtiin kannattaa laittaa enemmän.