"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hive Tyrant- paketista

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Juhaaha

Hive Tyrant- paketista

Viesti Kirjoittaja Juhaaha »

huomenta!

Kysyisin ,kun en GW:n sivuilta saanut selvää, että tuleeko hive Tyrantin mukana 2 Scything Talonit?

Kiitän
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Löytyy GW;n online kaupasta kaikki levyt mitä paketin mukana tulee. Itse en näe kun yhten scyther talonsit eli sun pitää ostaa 2 pakettia.
Kampela

Viesti Kirjoittaja Kampela »

Sieltä taitaa tulla vain yksi pari, mutta kai sinulta löytyy ylimääräisiä Taloneja, jos Nidejä keräilet.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Kampela kirjoitti:Sieltä taitaa tulla vain yksi pari, mutta kai sinulta löytyy ylimääräisiä Taloneja, jos Nidejä keräilet.
Kuten siitä "sprue carnifex A" -kuvasta näkee, niin mukana tulee tosiaan yksi pari s. taloneja.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Z7-852 kirjoitti:Löytyy GW;n online kaupasta kaikki levyt mitä paketin mukana tulee. Itse en näe kun yhten scyther talonsit eli sun pitää ostaa 2 pakettia.
Kokonaisen Hive tyrant -paketin ostaminen pelkkien oikean kokoisten scytaleiden takia lienee sama kuin ampuisi risteilyohjuksella afgaanitelttaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Draktaron

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

The Captain kirjoitti:... lienee sama kuin ampuisi risteilyohjuksella afgaanitelttaa.
Jonka amerikkalaiset ovatkin jo tehneet, joskin afgaani-autoon. Kyydissä mukamas Osama, niin Cruiser -luokan ohjus vaan kylkeen, kyseessä oli autosaattue joka kuljetti haavoittuneita sairaalaan.

Mutta itse asiaan, jos tahdot vain 2 x ScyTaleita, suosittelen käyttämään Sotun ostopalstaa. On olemassa myös nettikauppa jossa myydään erillisiä bitzejä, sieltä voisit saada:

http://bwbits.com/product/3570 <--- Siinä on mitä tarvitset.

http://www.bwbits.com <--- Tuossa sitten etusivu.

Kauppa kuulemma ihan oikeasti toimii, ja tavarat tulevat ajallaan.
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Samoin jos Hesan suunnalla vaikuttaa niin voi käydä GW:stä tilaamassa tuon Carnifex Sprue A:n ihan bitzinä, vaikka pelkästään sille yksinään tulee hintaa noin 10€ pintaan (itse tilasin kaksi, olisiko ollut 20-25€ kuluineen).

Mitä Minorithin linkkiin tulee, niin on syytä huomata että kyseessä on 3rdEd Monstrous Scything Talonit jotka ovat kyllä samaa kokoluokkaa mutta hieman eri näköiset, jos pikkudetaljit sattuvat silmään. =)

Jos tällaiset 3rdEd Talonit haluaa, niin Tyranid Warrior-pakettien mukana tulee aina yksi kappale 3rdEd Monstrous sprueja, joilta löytyy yksi pari ScyTaleja. Näin ollen jos on Warruja ostoslistalla, niin ei välttämättä tarvitse erikseen netistä noita osia tilailla... Varsinkin kun tuo Minorithin saitti on jenkeissä, jolloin postikuluja voi tulla melko määrä suhteuttuna osien pienuuteen, minkä lisäksi ilman luottokorttia tai nettikelpoista Visa Electronia voi maksaminen olla todella hankalaa ja/tai kallista.

Helpoimmalla päässee kun pistää vain ostoilmon Sotavasaraan. =)
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”