RopeCon: Epic Armageddon
Demotuksesta olisi kiva kuulla jotain sanaa tyyliin vaikka: "Örkit, Kaaos ja erityisesti isot sotakoneet kiinnostaa". Ja tietenkin, jos tossa nimen alla lukee kotipaikkakunta, niin sen mukaan voidaan myös järjestää ennen ja jälkeen RopeConin demotusta 
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Jospa nyt tänä vuonna saisin aikaiseksi testailla tuota. Riippuen toki miten pojjat meinaa sitä demotusta pitää ja miten itselläni menee oman tiskin takana aikaa, samoin kuin kaikissa niissä niin monissa muissa aktiviteetin harrastamisissa (kuten niiden ylipainoisten haltia tyttöjen tiirailussa
)
Enitenhän tuossa pelissä tietty viehättää ne isot liikkuvat tornit ennen muita
Jossain kohin kovasti olikin jos saisi aikaiseksi SM Dredi/Titaani horde lisä höysteillä. Onkos muuten Space Marineille saatavissa titaaneja? Vai pitäneekö kaavailla "the next best thing" ja suunnata katse kaartilaisiin heidän Sentinelien ja Titaani tarjontaan?
Enitenhän tuossa pelissä tietty viehättää ne isot liikkuvat tornit ennen muita
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
-
hotsauceteddy
Tai kaivaa esiin eksperimentaali AMTL lista. Voit vaikka raahata all-titan armeijan kentälleAasimar kirjoitti: Onkos muuten Space Marineille saatavissa titaaneja? Vai pitäneekö kaavailla "the next best thing" ja suunnata katse kaartilaisiin heidän Sentinelien ja Titaani tarjontaan?
Dreadnoughteja ei listaan saa mutta ritareita(vähän vastaavia joskin isompia) kylläkin.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Hmmh. Voisinkohan minä pelata 'Conissa kahden Imperaattorin Titan Legionssilla turnauksessa?
Niin ja MEGA Battlea kaipailen. Tahtoo taas pistää oikean taistelun pystyyn eikä mitään säälittävää pikku nyhväystä 3K "armeijoilla"
Niin ja MEGA Battlea kaipailen. Tahtoo taas pistää oikean taistelun pystyyn eikä mitään säälittävää pikku nyhväystä 3K "armeijoilla"
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
En kyllä valitettavasti taida saada lupaa käyttää kyseistä armeijaa ;(Tybraal kirjoitti:Lupaappa tehdä tuo niin tilaan Forgelta all-Shadowsword armeijan.Ghe'dahlg kirjoitti:Hmmh. Voisinkohan minä pelata 'Conissa kahden Imperaattorin Titan Legionssilla turnauksessa?
Eihän tolla edes voitettaisi turnausta, mutta tiedä sitten miten hauskaa se olisi vastustajalle, mutta ainakin minulla olisi hauskaa ensimmäiseen kriittiseen asti
Itse vihaan imperatorin figua yli kaiken. Mutta 2 imperatoria tarkoittaa aika turpiin ottamista. Koska et voi millään estää vastustajaa ottamasta objektiiveja. Ainoa mahdollisuus on onnistua räimimään vastustajan kaikki figut pois, mutta kaksi formaatiota kierroksessa ei ehkä kyllä riitä (mikä on siis maksimi, kun ne ei voi jakaa tulta).
Kuka sitä puhuikaan mistään voittamisesta? Minä vaan satun rakastamaan Imperaattoria säännöllisesti(tulen jakamisen puuttuminen on toki vähän miinusta) ja figullisesti, että voisin ihan mielellänikin pelata 2 Imperaattorilla, vaikka se tarkoittaisikin 3 turpasaunaa peräjälkeen
MEGApeliin semmoinen/semmoiset on pakko saada!
MEGApeliin semmoinen/semmoiset on pakko saada!
Et.Ghe'dahlg kirjoitti:En kyllä valitettavasti taida saada lupaa käyttää kyseistä armeijaa ;(Tybraal kirjoitti:Lupaappa tehdä tuo niin tilaan Forgelta all-Shadowsword armeijan.Ghe'dahlg kirjoitti:Hmmh. Voisinkohan minä pelata 'Conissa kahden Imperaattorin Titan Legionssilla turnauksessa?
Ja pelataan ihan vakavilla listoilla, jookos?
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
Mikä on vakava lista? :OTybraal kirjoitti:Ja pelataan ihan vakavilla listoilla, jookos?
Sitten MEGApelittäjät mitä armeijoita olisi tulossa mukaan ja missä määrin? Tehdään tällä kertaa niin, että katsotaan aluksi armeijat ja sitten se millainen peli pelataan(sairas idea 4 eripuolesta mättämässä toisiaan Free For Allina koko 'Conin
Tekisi melkein mieli tehdä oma topikki tästä, mutta en oikein tiedä mitä modesedät siihen sanoo(siis oikeat modesedät, ei Tybraal
- Nicodemus von Traube
Team Traubella on jotain 8000 örkkiä (tai no, lähemmäs 10000) ja mahdollisesti jokunen tonni lojalisteja (ainakin 3000, ehkä jopa paljon enemmän). Ainakin kaksi pelaajaa, todennäköisesti kolme (tai jopa neljä(?!)).Ghe'dahlg kirjoitti: Sitten MEGApelittäjät mitä armeijoita olisi tulossa mukaan ja missä määrin?
Teoreettinen todennäköisyys sille että Team Traube osallistuisi neljällä pelaajalla / kahdella örkki armeijalla ja kahdella lojalistimariiniarmeijalla on olemassa.
15mm for teh win
-
hotsauceteddy
no itelläni ei varmaan olisi muita epiccejä kuin omat turnausörkkini, mutta kun lauantaina mulla ei taida muuta olla (paitsi masiinaturnaus illalla/yöllä) niin voisi stupan armoured krumpany tuollakin piipahtaa. voisinhan tietysti vähän rakennella lisää landoja ja fortteja jos aika riittää, eli luultavasti 3000-5000 (hyvällä mäihällä) örkkejä messissä.
MEGApeli:
Ghe'dahlg 10-20K Imperiaaleja
Team Von Traube 8-10K Örkkejä
Lloyba 3-5K Örkkejä
Hena 2-4K(?) Marineja
Mikke 5-10K Imperiaaleja
Ghe'dahlg 10-20K Imperiaaleja
Team Von Traube 8-10K Örkkejä
Lloyba 3-5K Örkkejä
Hena 2-4K(?) Marineja
Mikke 5-10K Imperiaaleja
Viimeksi muokannut Ghe'dahlg, Ma 26.06.2006 22:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Herra Palojärvi (minä) voisi tuoda vaikka maksimissaan sen n. 20K Imperialeja, maalattuna ei tosin ihan niin paljoa (iso osa kuitenkin). Sellainen 5000-10000 voisi olla vielä pelattava määräkin, vai? Kokemusta tämän kokoluokan matseista kun ei juuri ole. Sanokaa vain paljonko tuoda, niin teen parhaani.
'Conissa on kyllä 3 päivää rientoja ellen nyt jotenkin laske väärin pe, la ja su :SHena kirjoitti:Mutta onko jo päätetty mitä epicciä siellä nyt pelataan? Eli 1-p turnee ja megabattle vai jotain muuta? Koska tuon luokan peli vie yhden päivän, niin ei voi olla 2p turnaus ja megamättö.
Mutta todennäköisesti homma menee tähän MEGApeli + 1 päivän turnaus ratkaisuun, sillä ainakin minä haluan pelata MEGApelin ja 1 päivän turnaukseen saadaan aikalailla varmasti se 10+ pelaajaa.
Kyselenkin siitä yhdestä portaiden yläpäässä seisoskelevasta pöydästä, josko sen saisi (ainakin)lauantaiksi varattua Epic MEGAbottlea varten.