Kroot - Taun yksinoikeus?
Kroot - Taun yksinoikeus?
En kerää tauta enkä omista kyseistä koodexia, vaan kuulin jostain että esimerkiksi Imperia Guard voi ottaa krootteja armeijaansa. Eli onko mahdollista käyttää krootteja IG armeijassa?
Itse en ole kuullut tuollaisesta koskaan. Miten ihmeessä Krootit vois mennä IG:lle... No jotakin TAU:n äijiä saa laitettuu IG:lle muistaakseni tai sitten toisin päin. Tai sitten tais olla niin et TAU:lta voi ottaa äijiä Space Marineille. No kummiskin en ole kuullut, että Krootteja voisi antaa IG:lle. Tosin voihan niitä antaa jos pelataan leikkimielisesti
.
Pikku töherryksiäni löydät osoitteesta: http://galleria.sotavasara.net/galleria/165/
Main Army: Necrons
Second: Eldars
Third: Space Marines ( Myymässä pois,kysykää lisätietoa YV:llä)
Main Army: Necrons
Second: Eldars
Third: Space Marines ( Myymässä pois,kysykää lisätietoa YV:llä)
Muistaakseni minulla on White Dwarf josta löytyy Kroot Mercenary armeijan säännöt, ja muistelisin että näitä sai jotenkin palkattua. Pitänee etsiä jostain se, oli kyllä vanhahko eikä vissiin millään tavalla virallinen, mutta kuitenkin.
Edit// Löytyi. White Dwarf 266
Seuraavat armeijat eivät voi käyttää Krootteja, Space Marines, Tyranids, Necrons, Sisters of Battle & Tau.
Suosittelen etsimään siis tuon White Dwarffin käsiisi. Sillä siellä on seikkaperäiset, liian pitkät kirjoitettavaksi olevat säännöt ja jotain tilpehööriä stattien sun muiden muodossa.
Edit2// Jaa ilmeisesti sen saa netistäkin ihan ilmaiseksi. No, kai mä olen ihan liian vanhanaikainen etsimään mitään tietoa netistä jos sen voi löytää lehdistä tai kirjoista.
Edit// Löytyi. White Dwarf 266
Seuraavat armeijat eivät voi käyttää Krootteja, Space Marines, Tyranids, Necrons, Sisters of Battle & Tau.
Suosittelen etsimään siis tuon White Dwarffin käsiisi. Sillä siellä on seikkaperäiset, liian pitkät kirjoitettavaksi olevat säännöt ja jotain tilpehööriä stattien sun muiden muodossa.
Edit2// Jaa ilmeisesti sen saa netistäkin ihan ilmaiseksi. No, kai mä olen ihan liian vanhanaikainen etsimään mitään tietoa netistä jos sen voi löytää lehdistä tai kirjoista.
Viimeksi muokannut Mayhemia, Ti 27.06.2006 15:05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Lihamestari
Klik klik.Z7-852 kirjoitti: Tau saa (epävirallisilla ja vanhoilla säännöillä) joukkojensa jatkeeksi ihmisliittolaisia. (en löydä nyt GW;n sivulta sääntöjä)
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
- The Captain
- Valvoja
Kroot Mercenaries -lista löytyy myös Chapter Approved 2004:stä, jonka kaiketi pitäisi olla virallisen oloinen julkaisu. Tosin nykypolitiikan mukaan sekin taitaa olla vain monimutkaisin kuvioin koristeltua serlankorviketta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Minä en antaisi. Ei elämä minkälaista voimaa antaa 10 krootin sniper ryhmä. Örkit saavat 10 infiltroivaa sniper kroottia sharperilla alle 120 pisteen. Viehän se heavy support paikan, mutta kyllä ne 6 kaniakin riittävät ihan mukavasti ja kroottien sniperit tuovat kauan kaivattuja kunnon snipereita örkeille.
- The Captain
- Valvoja
Melkoista optimismia on löytää oikeassa paikassa oleva yli 7" kokoinen metsä keskimääräiseltä pelipöydältä. Muuten ei tarvita kovinkaan kummoista dakkaa, kun krootit jo vipeltävät hännäntöpö rimppakinttujen välissä kohti kotia.Z7-852 kirjoitti:Ei saa unohtaa kroottien kykyä ampua metsän läpi. Laitat ne 7" metsän sisälle istumaan niin ne voivat ampua ulos mutta niitä ei voi ampua (kuin toiset krootit ja jungle fighterit).
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?