"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

40k: Warp Spider Exarch

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Dae

40k: Warp Spider Exarch

Viesti Kirjoittaja Dae »

Tällainen ikuisuusprojektini nyt kyseessä. ;) Varmaan vuoden verran tätä olen aina silloin tällöin jatkanut eli ei kovin nopealla tahdilla.

Tarvitsin joskus Warp Spider Exarchin, mutta olin liian pihi ostaakseni sellaisen, joten päätin tehdä koko figun green stuffista. Samalla tämä oli ensimmäinen pelkästään gs:stä tehty figu. Vieläkään en ole saannut valmiiksi, mutta laitampa väliaikakuvia siitä. Loppusyksyllä olen ottanut nämä kuvat. Kuvat ovat hieman suttuisia, mutta kun ei ole vielä maalattu, niin ei se ole niin tärkeää... :|

Yleiskuva
Vähän eri kulmasta
Alustan kanssa
Takaanta päin
Sivulta

Tuota "selkäkilpeä" pitää vielä vähän laajentaa yläkulmista ja myös hioa pitää, jotta saa sormenjäljet pois. Deathspinnerit puuttuvat myös vielä. Jos sen nyt kesäksi saisi valmiiksi... :roll:

Mielipiteitä saa antaa. =)

Edit: typoja (kuten aina...)
Viimeksi muokannut Dae, La 05.04.2003 11:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Well, I know there is no true me. I am only inside of people who know my existence.
- Lain
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

:) Aika hieno(oma tekemäks) ja samalla huvittava. Odotan puoli-innokkaasti jatkoa :D .
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

hurja äijä!! mie en saa greenstuffista tehtyy edes kunnollista kivee..
Dae

Viesti Kirjoittaja Dae »

Viimeksi muokannut Dae, La 05.04.2003 11:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Well, I know there is no true me. I am only inside of people who know my existence.
- Lain
Ahneman

Viesti Kirjoittaja Ahneman »

Hieno se on ja omaperäinen ehkä se ei näytä niin hienolta vielä kun se ei ole maalattu. Joten maalausta odotellaan (innolla)
Pahoittelen kirjoitusvirheitäni.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”