"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

vihernahat

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Ukkosleka

vihernahat

Viesti Kirjoittaja Ukkosleka »

eli kuinka maalaatta vihernahat

siis örkkien/gobbojen ihon

itte ajattelin käyttää sitä armybookin camo green pohjaista juttua(kuivamaalaus ja muste)
Cleanse and purify!
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

http://www.q-net.net.au/~knowsol/OG_Painting.html

Minusta kysymys on vähän hömmäh... mutta enhän minä mikään örkki ole.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Suhtautuisin hiukan varauksella noihin ohjeisiin joissa kerrotaan miten joku asia pitää maalata, mutta ei näytetä mitään kuvia lopputuloksesta.
Itse en kyllä osaa antaa minkäänlaisia vinkkejä örkkien ihosta. Varmaankin maalaisin samaan tapaan kuin ihmisen ihon, vain vihreitä sävyjä käyttäen.
And they wonder how he dealt with stress so well..
bonesripper

Viesti Kirjoittaja bonesripper »

Mielestäni vihernahasta saa hyvännäkösen ku käyttää mahollisimman suuria kontrasteja sitä maalatessa. Perusmaalina joku dark angels green ja vikana highlaitti värinä bleached bonella vaalennettu goblin green ovat hyviä. Näiden välissä kannattaa tietysti käyttää muitakin värejä, jotta kontrastia saa vähän pehmennettyä. Tää oli vissii nimeltään jotai shadetusta tai jotain... :)

Kannattaa kokeilla vähän kaikennäkösiä tekniikoita. Drybrush sopii joillekkin, mutta parempaa jälkeä saa highlaittaamalla.
Zerath

Viesti Kirjoittaja Zerath »

Itse maalasin yhden örkinnahan tällä lailla: dark angels alle (en pistänyt mitään pohjamaalia kun vaan kokeilin, nappasin kaverin spruestä yhden örkinpärstän ja siitä vaan sutimaan) niin, siis dark angels greenin pistin sinne alle, sitten pistin goblin green, scorpion green ja ihan lopuksi rotting flesh sipaisu... ja tämännäköinen tuli: http://www.pbase.com/image/9432890
kuva on aikas huono. ja se kaverin kenen örkinnaaman olin maalannut niin se meni ja iski sen örkkiin. mutta tuommoinen siitä sitten tuli. ja tässä on sama naama ILMAN rotting flesh highlightiä... http://www.pbase.com/image/8044679
jooh, se letti ja se tötsä on aika suk suk, mutta tässähän oltiin nahan perään. :)
All those who believe in telekinesis, raise my hand.
Wurzzag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wurzzag »

Itse teen näin:
1.Musta pohjamaali
2.Dark Angels Greeniä päälle
3.Kuivaharjaus Snot Greenillä
4.Kuivaharjaus Goblin Green&Bleached Bone-sekoituksella(4:1)

Huom. Tulee todella tumma, kun maalaa näin, mutta sehän on ihan makukysymys...
Omnia mors aequat - Death equals all things
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

mie teen kaikki highlitet samalla tavalla (mutta eri väreillä tietenkin):

tumma väri> sen ja vaaleemman sekotus> vaaleempi väri >sen ja vaaleemman sekotus> jne..

jos ette ymmärtäneet niin tässä konkreettisempi esimerkki:

dark angels green> DA Green / goblin green> goblin green> goblin green /rotting flesh> rotting flesh

jos värien kontrasti on hirmu iso (esim. goblin green ja rotting flesh) niin teen jonku 70-30 mixin ja sitte lisäilen sitä vaaleempaa kun saan maalattua tuon värin

tää nyt saatto olla itsestäänselvyys monimutkaisesti kirjoitettuna mutta kuitenkin..
-Slayer-

Viesti Kirjoittaja -Slayer- »

mä ainakii maalaan ne sillee et eka goblin greenia sitte wetpaint koko figun ihon ylle da green.. ja sit higlihgt joku camogreen (en muista nimee mut joku vastaava goblin grreniä kirkaampi väri)
Skarsnik

Viesti Kirjoittaja Skarsnik »

mä oon maalannu gobboni niin että goblin greeni ja kaikkein syvimmät kohdat jätän ~1/5 vihreetä ja 4/5 mustaa ja sitten blendaan goblinilla ja bad moonilla muut kohdat lähes siihen pisteesen että bad mooni näkyy selkeesti, jos ymmärät mitä tarkotan tolla.
'Every time you send one of your boys out to get help, I kill him. Every time your mates come to lend a hand, I kill 'em all'
Skaven Lord

Viesti Kirjoittaja Skaven Lord »

Skarsnik kirjoitti:mä oon maalannu gobboni niin että goblin greeni ja kaikkein syvimmät kohdat jätän ~1/5 vihreetä ja 4/5 mustaa ja sitten blendaan goblinilla ja bad moonilla muut kohdat lähes siihen pisteesen että bad mooni näkyy selkeesti, jos ymmärät mitä tarkotan tolla.
Ja kuvaa niin näkee
Behold the glory of my vermin horde
Fatman

Viesti Kirjoittaja Fatman »

Mä ainakin maalaa ukkoni dark angel green PLUS goblin greenillä. :?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”