"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Bloodletterien rage ja muu

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Drâyhèn

Bloodletterien rage ja muu

Viesti Kirjoittaja Drâyhèn »

Elikkäs tuossa olen pohtinut, että kun letterit ovat Khornen, ja kaikilla Khornen tyypeillä pitää olla mark of khorne, mutta tämä ei lue niitten kohdalla, niin saavatko ne kaikki Khornen markin edut?

+1 hyökkäyksiin, rage ja niin edelleen.

Entäpä vaikka Bloodthirster, onko senkin pakko ragettaa ja silleen vai peluutetaanko näitä ilman noita etuja?
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

A on niillä lettereillä jo valmiina, eikä ne rageta. Kyllä se mark of khorne sanottaisiin siellä. veikkaisin jopa, että codex puhuu marineista merkillä, eikä uniteista...
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Drâyhèn

Viesti Kirjoittaja Drâyhèn »

Asia selvä.

Niinja hyökkäys on merkitty siihen toki, mutta rage tulisi Mark of Khornen mukana jos niillä olisi. Sitä mie tarkoitin.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

demoneilla EI ole merkkejä.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”