Forge worldin tuotteiden saatavuus
- Cannonball
Forge worldin tuotteiden saatavuus
Onko Suomessa mitään miniatyyrialan liikettä, jonka kautta saisi tilattua forge worldin tuotteita? Tiedän että moinen onnistui ainakin mustasta sudesta, mutta se taitaa olla aika edesmennyt nykyään. Hesan GW:n kautta varmaan vois myös onnistua, mutta sinne on matkaa enkä löydä mistään sen yhteystietoja.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
- The Captain
- Valvoja
Re: Forge worldin tuotteiden saatavuus
Jos on, niin tekevät hyväntekeväisyttä. FW:llä ei ole tukkumyyjille omia hintoja, joten se jälleenmyyjä maksaa tilaamistaan tuotteista tasan saman määrän kuin sinä maksaisit tilaamalla suoraan FW:ltä. Jos jälleenmyyjä päättää haluavansa katetta, maksat sinä sitten vielä vähän enemmän.Cannonball kirjoitti:Onko Suomessa mitään miniatyyrialan liikettä, jonka kautta saisi tilattua forge worldin tuotteita? Tiedän että moinen onnistui ainakin mustasta sudesta, mutta se taitaa olla aika edesmennyt nykyään. Hesan GW:n kautta varmaan vois myös onnistua, mutta sinne on matkaa enkä löydä mistään sen yhteystietoja.
FW:llä ei ole kiinnostusta toimittaa jälleenmyyjille - ei edes GW:n omiin puljuihin. Vain Nottinghamin liikkeestä on realistinen mahdollisuus ostaa Forgea hyllytavarana.
Eliittikauppa PKP teki tuota hyväntekeväisyyttä niin kauan, kunnes FW rupesi hankalaksi. Se vaan ei ole yrittäjälle vaivan arvoista.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Cannonball
Taitavat sitten jäädä forgen tuotteet saamati, kun ei löydy niille kelpaava debit-korttia, luottokortti eikä mitään shekkejä. Ei sitten fuusiokanuunaa ropeconiin ellen sellaista saa jostain uskottavan näköistä konvattua. Olisi vaan ollut munakkaan näköinen.
Väitä vastaan, olen mestari.
Eiköhän sotusta todennäköisesti jokin Lohjalainen löydy, joka olisi kiinnostunut Forgesta tilaamaan ja omistaisi luottokortin...
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!