Necrons vs. Blood Angels...?
En mä sitä tarkota mä vaan sanon yritin sanoa ettei enää tarvitse heittää woundaamisessa noppaa vaan menee automaattisesti armorin läpi, mutta siihen teitenkin saa saven.Monolith kirjoitti:Niillä ei ole mitän 6 auto woundi osumisessa sääntöä jos sitä tarkoitat.Somebody kirjoitti:Mulla taas kun heitän noppaa tulee muutamia 6 sanotaanko 3-6.Monolith kirjoitti:Minä ainakin saan demon prinssin kaatumaan warrioreitten rapid fireen, koska sieltä noppien kätköstä paljastuu aina muutama ykkönen savessa.
Pikku töherryksiäni löydät osoitteesta: http://galleria.sotavasara.net/galleria/165/
Main Army: Necrons
Second: Eldars
Third: Space Marines ( Myymässä pois,kysykää lisätietoa YV:llä)
- The Captain
- Valvoja
Ei pidä paikkaansa. Gauss-ase haavoittaa aina heittäessään kuutosen woundaukseen, eli S4 gauss riflellä saa woundattua T8 wraithlordia, vaikka normaalisti S4 ei siihen pystyisi. To-hit kuutonen on aivan normaali osuma, jolla ei ole mitään erikoisvaikutusta, ja woundauksen joutuu heittämään tavalliseen tapaan. To-wound-kuutonenkin on aivan normaali woundi, johon saa saven normaalisti.Somebody kirjoitti: En mä sitä tarkota mä vaan sanon yritin sanoa ettei enää tarvitse heittää woundaamisessa noppaa vaan menee automaattisesti armorin läpi, mutta siihen teitenkin saa saven.
Gauss-aseen vaikutus on muuten yksi pelin väärinymmärretyimmistä säännöistä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Kardinaali
- Viesti:
Ei muuten näinkään. Necroneiden gauss aseet eivät läpäise armouria 6:sen woundaamisella (tekevät vain woundin silloin kun se oikeasti ei olisi mahdollista).Somebody kirjoitti:En mä sitä tarkota mä vaan sanon yritin sanoa ettei enää tarvitse heittää woundaamisessa noppaa vaan menee automaattisesti armorin läpi, mutta siihen teitenkin saa saven.Monolith kirjoitti:Niillä ei ole mitän 6 auto woundi osumisessa sääntöä jos sitä tarkoitat.Somebody kirjoitti:Mulla taas kun heitän noppaa tulee muutamia 6 sanotaanko 3-6.Monolith kirjoitti:Minä ainakin saan demon prinssin kaatumaan warrioreitten rapid fireen, koska sieltä noppien kätköstä paljastuu aina muutama ykkönen savessa.
-
Necron Loiri
Vaikuttaa kyllä siltä, että necronien kaikki säännöt ovat pelin väärinymmärretyimpiä sääntöjä. Ainakin täällä sotussa WBB:stä on "intetty" moneen otteeseen. No, minkäs teemme, kun koodexi on vuodelta miekka ja kypärä. Tietääkös muuten joku millon uusi koodexi ilmestyy? Tais mennä vähän ohvi topiikkiin, mutta kun kerran tuli puheeksi...
- Lihamestari
Olikos se 09 takaraja, jolloin kaikki olisi uusittu, ja Necronit ovat kuulemma viimeisenä.Necron Lord kirjoitti:Vaikuttaa kyllä siltä, että necronien kaikki säännöt ovat pelin väärinymmärretyimpiä sääntöjä. Ainakin täällä sotussa WBB:stä on "intetty" moneen otteeseen. No, minkäs teemme, kun koodexi on vuodelta miekka ja kypärä. Tietääkös muuten joku millon uusi koodexi ilmestyy? Tais mennä vähän ohvi topiikkiin, mutta kun kerran tuli puheeksi...
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
- The Captain
- Valvoja
Toisaalta ei Taunkaan pitänyt olla uusittavien kärjessä, ja tuossahan möllöttää. Mitään huhujakaan tämän marginaaliarmeijan ("token scifi undead guys") uusimisesta ei ole ollut.Lihamestari kirjoitti: Olikos se 09 takaraja, jolloin kaikki olisi uusittu, ja Necronit ovat kuulemma viimeisenä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
Aijaa, no tuo on mukava tietää. No enää ei tule niin paljon kutosia ;D.The Captain kirjoitti:Ei pidä paikkaansa. Gauss-ase haavoittaa aina heittäessään kuutosen woundaukseen, eli S4 gauss riflellä saa woundattua T8 wraithlordia, vaikka normaalisti S4 ei siihen pystyisi. To-hit kuutonen on aivan normaali osuma, jolla ei ole mitään erikoisvaikutusta, ja woundauksen joutuu heittämään tavalliseen tapaan. To-wound-kuutonenkin on aivan normaali woundi, johon saa saven normaalisti.Somebody kirjoitti: En mä sitä tarkota mä vaan sanon yritin sanoa ettei enää tarvitse heittää woundaamisessa noppaa vaan menee automaattisesti armorin läpi, mutta siihen teitenkin saa saven.
Gauss-aseen vaikutus on muuten yksi pelin väärinymmärretyimmistä säännöistä.
Pikku töherryksiäni löydät osoitteesta: http://galleria.sotavasara.net/galleria/165/