haltijataikuri ratsailla & lotr örkkejä
-
maddog
haltijataikuri ratsailla & lotr örkkejä
nämä kaikki osoitteessa
http://www.pbase.com/kimmoruohoniemi/orcs
vaaleampinahkaiset örkit on vanhempaa tuotantoa (syyskuulta) loput on maalattu vastikään.
kommentteja saa heittää, mutta maalausohjeiden kirjoittelu tänne on EHDOTTOMASTI KIELLETTY.
http://www.pbase.com/kimmoruohoniemi/orcs
vaaleampinahkaiset örkit on vanhempaa tuotantoa (syyskuulta) loput on maalattu vastikään.
kommentteja saa heittää, mutta maalausohjeiden kirjoittelu tänne on EHDOTTOMASTI KIELLETTY.
Kertoisin mielelläni, mutta kun täällä ei kai saa antaa mitään vinkkejä tai neuvoja.Voisiko joku ystävällisesti kertoa mitä NMM tarkoittaa?
Mutta maalausjälki on näissä samaa kuin niissä edellisissäkin, joten en viitsi uudesti alkaa samoja kommentteja kirjaamaan.
And they wonder how he dealt with stress so well..
-
laamaelain
- Viesti:
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Toi ratsun panssari on tosi upee. Itse hevonen näyttää vähän drybrushatulta. Ratsussa ihan hyvät värivalinnat ja itse ratsastajakin näyttää hyvälle (vaikka jääkin kuvassa vähän taka-alalle.
Noi muut tyypit on sitä samaa vanhaa kööriä mitä oon jo nähnyt joten en viiti myöskään alkaa uudestaan kommentteja postaa.
Noi muut tyypit on sitä samaa vanhaa kööriä mitä oon jo nähnyt joten en viiti myöskään alkaa uudestaan kommentteja postaa.
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Re: haltijataikuri ratsailla & lotr örkkejä
OK.maddog kirjoitti:kommentteja saa heittää, mutta maalausohjeiden kirjoittelu tänne on EHDOTTOMASTI KIELLETTY.
Kuva on aika huono, mm. sen HE tyypin kasvot ovat ihan varjossa... Digikamera olisi parempia isoihin figuihin. Vääristääkö skanneri omituisesti värejä vai onko tuolla hevosella vaaleanpunaiset jalat ja harja? Joops, toi NMM/gem yritelmä bardingissa voisi olla ihan makea mutten kerro miksi 8kun et salli :-)). Muuten samaa vanhaa juttua mitä on tullut esillekin.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
-
maddog
En viitsi ostaa digikameraa kun maksaa niin hitosti. Ratsastajasta ei ole erillistä kuvaa kun liimasin sen kiinni ajatellessani etten pistä sitä galleriaan. Myöhemmin tulin toiselle mielelle kun tuumasin että siinä on kuitenkin hyvä väriteema joka saattaisi olla jollekulle hyödyllinen.
Örkit on maalattu karkeasti syystä. Ovat karkeita kavereita nääs
Sitäpaitti eivät blendaisi entisten lotr figujen kanssa hyllyssä jos olisin ne paremmin maalannut.
Olen pistämässä maalia niihin konversioelffeihin, jotka olette green stuff tasolla jo nähneetkin. Yritän tällä kertaa tosissani, tai ainakin niin tosissani kun yleensä pystyn olemaan
. Saas nähdä mitä tulee, ainakin tähän saakka on mennyt hyvin, vaikken extenderiä käytäkään!
Kyllä, hepan harjat yms on violetista vaalennettu pinkkiin. Fantasiafigussa tämä on sallittua. Pääasia että on kaunis, ja minua ainakin hepan väri miellyttää (niin paljon että käytän samaa väriä ainakin yhdessä sankarissani...) Olen vihdoin näet oppinut että ei niitä figuja tartte realistisesti maalata. Kirjavakin voi näyttää hyvältä.
Örkit on maalattu karkeasti syystä. Ovat karkeita kavereita nääs
Olen pistämässä maalia niihin konversioelffeihin, jotka olette green stuff tasolla jo nähneetkin. Yritän tällä kertaa tosissani, tai ainakin niin tosissani kun yleensä pystyn olemaan
Kyllä, hepan harjat yms on violetista vaalennettu pinkkiin. Fantasiafigussa tämä on sallittua. Pääasia että on kaunis, ja minua ainakin hepan väri miellyttää (niin paljon että käytän samaa väriä ainakin yhdessä sankarissani...) Olen vihdoin näet oppinut että ei niitä figuja tartte realistisesti maalata. Kirjavakin voi näyttää hyvältä.
Mutta miksi pinkkiä on jaloissa eikä missään muualla hepassa? Vai onko sillä olevinaan karvoja polvissa? Jos tarkoitus on tehdä vaaleanpunaisia karvoja olisi ehkä kannattanut pysyä karvaisilla alueilla...maddog kirjoitti:Kyllä, hepan harjat yms on violetista vaalennettu pinkkiin. Fantasiafigussa tämä on sallittua. Pääasia että on kaunis, ja minua ainakin hepan väri miellyttää (niin paljon että käytän samaa väriä ainakin yhdessä sankarissani...) Olen vihdoin näet oppinut että ei niitä figuja tartte realistisesti maalata. Kirjavakin voi näyttää hyvältä.
Ja vaikka maalaakin fantasiaa itse pidän ainakin kiinni siitä että asiat ovat kumminkin jonkin logiikan mukaan realistisia, vaikkei meidän maailman logikka niin edes jonkun muun universumin. Usottavuuden venyttämistä. :-)
Jag känner en bot
-
maddog
Just, eikon einiten häiritsi etupolven "sukka" jossa oli ruskea läntti keskellä sitä... Se jotekin näyttää hassulta mun silmiin.maddog kirjoitti:No jos tosikoita ollaan niin hevosten 'sukat' yltää aika ylhäälle...Mut on sitä pinkkiä muuallakin, ei vain skannauksessa näy niin selvänä.
Jag känner en bot