"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hq Csm:älle.

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Swarmp

Hq Csm:älle.

Viesti Kirjoittaja Swarmp »

Moi kaikille.Ajattelin kysyä että mikä HQ pitäisi otta CSM:lle.Olen suunitellut Chaos Terminator Lordia paitsi että sen sääntöjä ei taida löytyä nykyisestä codeksista, Nykyinen Chaos lordi on todella ruma, jos saisin niin ostaisin vanhan edikan Chaos liutanatin mutta sitä ei taida saada mistään, Demon prince taitaa olla 1000pts:n peliin liian kallis jehu.
No sanokaa te viisaamat mikä HQ pitäisi ostaa 1000pts:n peliin.

Kiitos etukäteen.
-Swarmp
Et Imperator Invocato Diabolus Daemonica Exorcism !

viewtopic.php?f=4&t=107359
Bumba

Re: Hq Csm:älle.

Viesti Kirjoittaja Bumba »

Swarmp kirjoitti:Olen suunitellut Chaos Terminator Lordia paitsi että sen sääntöjä ei taida löytyä nykyisestä codeksista,
-Swarmp
Chaos terminator lord= chaos lord termionator armorissa.

1k peleihin tuskin kannattaa ottaa 200+ pistettä maksavaa demonilordia : S Hyväksi todettuja taitavat olla nopeat (flight, bike ym.) lähistely lordit/lutit lightning clawilla/fistillä ja muutamalla demonilahjalla(näistä csm pelaajat enemmän)
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

yksi vaihtoehto on halpa sorsa heittämässä joitain psyykkisiä voimia.
Toinen vaihto ehto on halpis prinssi. (lento, voima, rune ja essense)

Riippuen tietysti armeijasta mitä kyseinen henkilö johtaa. Eli onko kyseessä ihan vanilja lista vai jokin legioonista?
Boltteri

Viesti Kirjoittaja Boltteri »

Chaos lordille ja liutnantille voi käyttää aivan samaa nappulaa kunhan se eroaa vain jotenkin perusmassasta.Terminator lordista saisi tehtyä suht kustannusttehokkaan liutnantin
Swarmp

No olen suunitellut kerääväni Word bearersilaisia.

Bumba

Swarmp kirjoitti:No olen suunitellut kerääväni Word bearersilaisia.
eikö näillä ole kappalaiset HQ:na?
Swarmp

On. :D
Suunittelin että ostaisin sen Terminaator lordin koska se on ehk. hienoin lordi mikä CSM:ltä löytyy.Niin voiko tämän lordin laskea chaplainiksi.Kaiketi voi. :)

Bumba

Swarmp kirjoitti:On. :D
Suunittelin että ostaisin sen Terminaator lordin koska se on ehk. hienoin lordi mikä CSM:ltä löytyy.Niin voiko tämän lordin laskea chaplainiksi.Kaiketi voi. :)
mikäli upit sille termonaattori panssarin eikä sitä erikseen kielletä.
Boltteri

Viesti Kirjoittaja Boltteri »

Swarmp kirjoitti:On. :D
Juu kyllähän tuo semmoisseeksi sopisi
Onnea vain word bearereiden aloittelemiseen ovat ainakin kaverillani toimineet suht hyvin erilaisine demoneineen
Drâyhèn

Viesti Kirjoittaja Drâyhèn »

Bumba kirjoitti: 1k peleihin tuskin kannattaa ottaa 200+ pistettä maksavaa demonilordia : S Hyväksi todettuja taitavat olla nopeat (flight, bike ym.) lähistely lordit/lutit lightning clawilla/fistillä ja muutamalla demonilahjalla(näistä csm pelaajat enemmän)
Niin mitä? 1000pts peleihin ei oteta DP:tä eikä tollaisia yleensäkkään, koska vievät liikaa pisteitä?

Itse ainakin käytän, vieläpä 205pts maksavaa 'Thirsteriä ja hyvin on maksanut itsensä takaisin, kuten myös melko isoa läjää demoneita.
Hyvin on toiminut, enkä todellakaan ole pelannut keitään aloittelijoita vastaan.
Niille pitää vain valita oikeat kohteet.
Oli pakko vetää OT:ksi. :P

Swarmpille: Voit käyttää mitä tahansa Lordia terminator lordina, statit on samat kuin normilla mutta lisäät niihin vain Termis haarniskan antamat bonukset.

Itse en ainakaan katso pahalla vaikka käytät DP:tä termis lordina tai normaalia aspaa, niin kauan kun se on oikealla beissillä, jos ei heti ole rahaa ostaa sitä.
Sen Termis lordin voi tosiaan laskea kappalaiseksi.

Tosin jos ei siulla vielä ole, niin se uus tänään kauppoihin tullut Lordi kannattaa ostaa. :)
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Bumba

Nàzgûl wraith kirjoitti:
Bumba kirjoitti: 1k peleihin tuskin kannattaa ottaa 200+ pistettä maksavaa demonilordia : S Hyväksi todettuja taitavat olla nopeat (flight, bike ym.) lähistely lordit/lutit lightning clawilla/fistillä ja muutamalla demonilahjalla(näistä csm pelaajat enemmän)
Niin mitä? 1000pts peleihin ei oteta DP:tä eikä tollaisia yleensäkkään, koska vievät liikaa pisteitä?

Itse ainakin käytän, vieläpä 205pts maksavaa 'Thirsteriä ja hyvin on maksanut itsensä takaisin, kuten myös melko isoa läjää demoneita.
Hyvin on toiminut, enkä todellakaan ole pelannut keitään aloittelijoita vastaan.
Niille pitää vain valita oikeat kohteet.
Oli pakko vetää OT:ksi. :P
Aletaan vääntää tästä YV:llä ^-

olen sitä mieltä että viidennes armeijasta pomoon on liikaa. Itseasiassa uskon thirsterin toimivan paremmin kuin lordin 1k peleissä, Summon naaman eteen on kuitenkin helpompi kuin talsia koko kentän läpi plasma/lascannon/meltatulessa : S
Swarmp

Kiitos vastauksista.Odottelen tällä hetkellä CSM codeksia ja yhtä oblia.Kun ne tulee niin ostan sen jälkeen mariini + Rhino yhdistelmä paketin ja sitten voinkin jo harkita sitä CSM Terminaator lordia. :D
Edit:Eldarit on sitten vastassa.

-Swarmp kiittää ja kumartaa. :D

figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Itse suosin demoniprinssiä mutta WB:lle suosittelen erittäin lämpimästi blood thirsteriä. Se on mukava mörkö, kunhan se on minun. Terminaattori lordi on aika huono vaihtoehto, ei tarpeeksi juusto minun makuuni.
Swarmp

No itse en kannata juustoisuutta.

Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Siinä tapauksessa ei kannata kysyä foorumissa parhaan valinnan perään... ;)

Demoniprinsessa on hyväksi todettu monessa turnauksessa, mutta ehkä vähän kallis 1k peleihin (kuten sanoit). Niin pienessä pelissä suosisin Power armour-Daemonic Speed & Mutation-Lightning claws omaavan Luutnantin. Nopea ja tappava! :)
Cancerblood

Viesti Kirjoittaja Cancerblood »

Juuh, prinnsit kalliita 100pisteessä. Ja minä kun käytän 190+pts prinssiä 500 pisteen pelissä (taktiikan nimi: triplajuustous maximus).
Ja täysin laillisesti :P.

Mutta suosittelisin joko eskiverto prinssiä tai keskiverto lordia/kalliimpaa lutikkaa. Kaikki on hyviä. Greater daemoni on myös kiva vaihto ehto. Ääh, kaikki ne on hyviä.
Death to the corpse-god and his space morons!
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Kyllä se prinssi WBllä 1k peliin voi olla ihan pätevä kaveri.. esim näin:

crozius
ccw
stature
speed
MoCU

Maksaa vaivaiset 136pts ja sisältää vauhtia, iskutehoa, kovan invun sekä iconinkin... Hintalaatusuhteeltaan varsin hyvä kaveri. Aivan varmasti toimii 1k pelissä.
Ei siitä aina tarvitse tehdä jotain 200 pisteen hirmua :)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”