Yksikön valinta.
-
"Dwarf Man"
Yksikön valinta.
Olen aloittamassa eldar armeijaa, aion ostaa pakkauksen eldar guardianeja ja jonkun HQ:n mitä HQ:ta suosittelisitte tulevan eldari armyn johtajaksi?
Tällä hetkellä sanoisin Farseer, mutta ehkä kannattaa odottaa pari kuukautta, koska uusi Eldar codeksi on tulossa ja sen julkaisun yhteydessä julkaistaan uusi Liidu. Joka tapauksessa Farseer on hyvä valinta, mutta älä osta Avataria siitä kun tehdään special character jos yhtään muistan oikein.
"hahaa, mahtavat kaukonäkijät antavat minulle visioita laskeutumispaikastani enkä siis voi joutua vahingossa warpista päin mäntyä, hahaa"
-sortaja
-sortaja
- The Captain
- Valvoja
Enpä usko, että sen statuksen muuttuminen vaikuttaa sen pelattavuuteen. Ovathan C'Tanitkin spessuja, tavallaan.AUTS kirjoitti:älä osta Avataria siitä kun tehdään special character jos yhtään muistan oikein.
Farseeri on kumminkin turvallinen (siinäkin mielessä, että figulla on kauhea turpa) ostos jo tässä vaiheessa - syksy tuo sitten tullessaan lisää herkkua HQ-osastoon, ainakin minua Autarch houkuttelee Biel-tan-listan johtoon enemmän kuin farseer - ja sodanjumalaa en kentälle tuo ennen kuin se muistuttaa sodanjumalaa stateiltaankin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
"Dwarf Man"
-
"Dwarf Man"
-
"Dwarf Man"
-
world eater
- Slaughter Master
-