LandBlade
LandBlade
Oheinen ei varmaan noudata kaikkia VDR-taiteen sääntöjä, eikä sellaisena pelipöydälle turnauksiin sopisi, mutta ajatus konversiosta houkuttaa...

- figunarkki
Duhh. Miksi maksaa 1000€ siitä että saa ensin maalata silmät ristissä jotain saakuli muovinpaloja ja sitten pelaat niillä pari peliä, turpiin tullessa vain vituttaa. Kaikenlisäksi on aivan sama kuinka monta sataa tuntia käytät armeijaasi ja aivan sama kuinka hienosti sen maalaat koska jollakin on kuitenkin hienompi armeija.Drow^ kirjoitti:kyllä tuosta tulivoimaa lentää... mutta miksi uhrata kalliin bandebladen tykki?
- dead flesh penalty
Angst? Kuuntele heviä, se auttaa.figunarkki kirjoitti:Duhh. Miksi maksaa 1000€ siitä että saa ensin maalata silmät ristissä jotain saakuli muovinpaloja ja sitten pelaat niillä pari peliä, turpiin tullessa vain vituttaa. Kaikenlisäksi on aivan sama kuinka monta sataa tuntia käytät armeijaasi ja aivan sama kuinka hienosti sen maalaat koska jollakin on kuitenkin hienompi armeija.Drow^ kirjoitti:kyllä tuosta tulivoimaa lentää... mutta miksi uhrata kalliin bandebladen tykki?
Siistihän tommonen olisi. Sopii tohon runkoon todella hyvin.
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...
- Executioner
Siinä 'narkki puhuu kerrankin asiaa.figunarkki kirjoitti:Duhh. Miksi maksaa 1000€ siitä että saa ensin maalata silmät ristissä jotain saakuli muovinpaloja ja sitten pelaat niillä pari peliä, turpiin tullessa vain vituttaa. Kaikenlisäksi on aivan sama kuinka monta sataa tuntia käytät armeijaasi ja aivan sama kuinka hienosti sen maalaat koska jollakin on kuitenkin hienompi armeija.Drow^ kirjoitti:kyllä tuosta tulivoimaa lentää... mutta miksi uhrata kalliin bandebladen tykki?
Jos ei muovi kelpaa niin kannattaa käyttää metallifiguja.figunarkki kirjoitti:Duhh. Miksi maksaa 1000€ siitä että saa ensin maalata silmät ristissä jotain saakuli muovinpaloja...
Huono häiväjä jos vituttaa, ja veikkaisin että keskiverto figupelaaja pelaa 1000 euron arvoisella armeijalla useamman kuin pari peliä....ja sitten pelaat niillä pari peliä, turpiin tullessa vain vituttaa.
Cry me a river, eikö se riitä että armeija kelpaa itse maalaajalle? Ei ole pakko yrittää kasvattaa virtuaalipippeliä 1337-maalaus-skillzeillä.Kaikenlisäksi on aivan sama kuinka monta sataa tuntia käytät armeijaasi ja aivan sama kuinka hienosti sen maalaat koska jollakin on kuitenkin hienompi armeija.
Ja itse topicista: Banebladen tykkitorni näyttäisi sopivan ihan hyvin Land Raiderin katolle, tosin onko noiden mittasuhteet kohdallaan? (Itse kuvittelin ainakin 'Bladen olevan todella ISO tankki.) Muistaakseni GW lupaili jotain muovisesta Banebladesta, eli jos sellainen on tulossa, konversio ei tulisi niin älyttömän kalliiksi.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
- figunarkki
Olisi kai pitänyt laittaa se hymiö sinne viestin loppuun niin ehkä joku olisi ymmärtänyt. 
Mutta ennenkuin joku moderaattori erehdyksissä vaihtaa topicin nimeksi "figunarkin vuodatukset" esitän oman mielipiteeni itse ideasta. Muuten ihan jees mutta siirrä tykkitornia reilusti eteenpäin. Nytten tuo on vähän hupsun näköinen koska tuollaisen tykin rekyyli heittää pikku lantikan kuperkeikkaamaan takaperin.
Mutta ennenkuin joku moderaattori erehdyksissä vaihtaa topicin nimeksi "figunarkin vuodatukset" esitän oman mielipiteeni itse ideasta. Muuten ihan jees mutta siirrä tykkitornia reilusti eteenpäin. Nytten tuo on vähän hupsun näköinen koska tuollaisen tykin rekyyli heittää pikku lantikan kuperkeikkaamaan takaperin.
Joo, mittasuhteita en ole tarkistanut, ei ollut sopivaa referenssikuvaa saatavilla joten mitat voivat heittää. Muistelisin nähneeni jonkinlaisen mittasuhdekuvan WD:n jossain numerossa, mutten enää muista missä, sen mukaan lantikka ei olisi aivan NIIN paljon bleidiä pienempi. Muovinen blade olisi tietysti kiva, tai sitten tämäCalMari kirjoitti:Ja itse topicista: Banebladen tykkitorni näyttäisi sopivan ihan hyvin Land Raiderin katolle, tosin onko noiden mittasuhteet kohdallaan? (Itse kuvittelin ainakin 'Bladen olevan todella ISO tankki.) Muistaakseni GW lupaili jotain muovisesta Banebladesta, eli jos sellainen on tulossa, konversio ei tulisi niin älyttömän kalliiksi.
Validi pointti, lantikka todennäköisesti vähintään 'keulii' melkoisesti jokaisen laukauksen jälkeen, ellei sitten käännä koko vehjettä perä ampumasuuntaan ennen ampumatapahtumaafigunarkki kirjoitti:Muuten ihan jees mutta siirrä tykkitornia reilusti eteenpäin. Nytten tuo on vähän hupsun näköinen koska tuollaisen tykin rekyyli heittää pikku lantikan kuperkeikkaamaan takaperin.
- figunarkki
Lantikan korkea profiili tekee sen että painopistekkin on korkealla ja tankki keikkaa. Minusta tuo ainakin on pelottavan näköinen. Entäs ylämäessä? Tankki lähtee kierimään rinnettä alas.Maatsi kirjoitti:Joo, mittasuhteita en ole tarkistanut, ei ollut sopivaa referenssikuvaa saatavilla joten mitat voivat heittää. Muistelisin nähneeni jonkinlaisen mittasuhdekuvan WD:n jossain numerossa, mutten enää muista missä, sen mukaan lantikka ei olisi aivan NIIN paljon bleidiä pienempi. Muovinen blade olisi tietysti kiva, tai sitten tämäCalMari kirjoitti:Ja itse topicista: Banebladen tykkitorni näyttäisi sopivan ihan hyvin Land Raiderin katolle, tosin onko noiden mittasuhteet kohdallaan? (Itse kuvittelin ainakin 'Bladen olevan todella ISO tankki.) Muistaakseni GW lupaili jotain muovisesta Banebladesta, eli jos sellainen on tulossa, konversio ei tulisi niin älyttömän kalliiksi.http://www.mark-1-tank.co.uk/games-work ... blade.html
Validi pointti, lantikka todennäköisesti vähintään 'keulii' melkoisesti jokaisen laukauksen jälkeen, ellei sitten käännä koko vehjettä perä ampumasuuntaan ennen ampumatapahtumaafigunarkki kirjoitti:Muuten ihan jees mutta siirrä tykkitornia reilusti eteenpäin. Nytten tuo on vähän hupsun näköinen koska tuollaisen tykin rekyyli heittää pikku lantikan kuperkeikkaamaan takaperin.
Toisaalta moinen sopii minusta mainiosti40k:n tyyliin. Sen parempi mitä rankemmin fysiikanlaeista piittaamaton vehje on.
Ja onhan niitä esimerkkejä oikeastakin sotahistoriasta, että joitain pieniä suunnitteluvirheitä tosiaan mahtuu aina mukaan.
Minusta tuo näyttää justiinsa hyvältä, riittävästi fysiikkaa uhmaavan näköinen. Jos haluaa evoluutioversion, voi taakse toki asentaa miesvoimin alas kammettavat tuet, jotka lasketaan paikoilleen ennen ampumista...
Ja onhan niitä esimerkkejä oikeastakin sotahistoriasta, että joitain pieniä suunnitteluvirheitä tosiaan mahtuu aina mukaan.
Minusta tuo näyttää justiinsa hyvältä, riittävästi fysiikkaa uhmaavan näköinen. Jos haluaa evoluutioversion, voi taakse toki asentaa miesvoimin alas kammettavat tuet, jotka lasketaan paikoilleen ennen ampumista...
- figunarkki
Mietin aivan samaa jolloin ehkä sääntöpuolellakin malli sallittaisiin kun tykillä ei voisi ampua liikkeestä... Leveämmät telat on toinen vaihtoehto yhdessä lasgunien siirrolla etuovien tilalle tai jos mennään hupipuolelle niin apupyörät...Teräratas kirjoitti:Jos haluaa evoluutioversion, voi taakse toki asentaa miesvoimin alas kammettavat tuet, jotka lasketaan paikoilleen ennen ampumista...
'narkin ehdotus tarkoittaisi konffimielessä suurempaa työtä, nyt tuon voisi nakata melkein suoraan lantikan katolle...
Ja takakenohan on aina etukenoa tyylikkäämpi, tilanteesta riippumatta.
Kumminkin, minäkin olen kovasti lantikan turrettien ystävä, tältä näyttää omani.
Kumminkin, minäkin olen kovasti lantikan turrettien ystävä, tältä näyttää omani.
Siisti! Olin varma että löytyy muitakin kiinnostuneita saamaan lantikan katolle härpäkettä, jolla saadaan jonkinsortin projektiilia taivaalle...Teräratas kirjoitti:Ja takakenohan on aina etukenoa tyylikkäämpi, tilanteesta riippumatta.
Ja takakenohan on myös custom-pyörien ominaisuus, miksei siis myös 40k lantikoiden!
- figunarkki
figunarkki kirjoitti:Håhåhåhåhåhååå. Jos helpolla työllä haluat päästä niin lopeta viguilu, ryhdy demariksi, jä lähde sossun luukulle uikuttamaan kaljarahoja.