"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pienet skavenit - tuntematon käyttötarkoitus vai GW:n vitsi?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Pienet skavenit - tuntematon käyttötarkoitus vai GW:n vitsi?

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista »

Uusissa Skaven-paketeissa on sprueja, joissa on pieni (rotan kokoinen) kaapuun pukeutunut skaven. Näitä löytyy esim. Plague Monk- ja Rat Ogres & Giant Rats -paketeista. Ovatko nämä salaperäiset pikkuveikot vain Games Workshopin vitsi vai onko niillä jokin salaperäinen käyttötarkoitus, jota tavalliset tallaajat eivät vain tajua? Itse ajattelin ensin, että ne ovat tarkoitettu plague monkkien lipputangon päähän, mutta se epäilys kaatui, kun liputtomien rottaogrejenkin mukana tulee tämmöinen. Jos joku on löytänyt jostain muustakin paketista näitä, hän voisi ystävällisesti kertoa sen.

Laitan tähän vielä kuvan näistä rotista:

http://s9.photobucket.com/albums/a63/Un ... h=imgAnch1

Ajattelin itse tehdä näistä rat swarmin, tulisipahan ainakin yksi vähän humoristisempi yksikkö armeijaani... (sen lisäksi että yhdellä globadierilla on sellaiset sarjakuvasilmät, joissa on vain mustat pisteet valkoisissa ympyröissä :D)

Mielipiteitä tästä asiasta otetaan mielellään vastaan...
Rautamaha

Viesti Kirjoittaja Rautamaha »

Hmm..Varmaan joitakin Ruttomunkkien pieniä apulaisia.
Fellows, there's a troll among us.
Skrixqueek
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

Minä ainakin ymmärsin siitä tehtävän Plague monk championille käsinuken (tiedäthän sen kädenpuolikkaan, johon voi kiinnittää vaikka kirjan tai käärön?).

Itse basetin pari, jos tahdon mungo-yksiköstäni isomman.

Sama tulee Rottaogrejen mukana?
Hassua...
RiviSotilas

Viesti Kirjoittaja RiviSotilas »

Myös night gobbojen paketisa löytyy semmoisia jopa gobboiksi pieniä ölliäisiä, varmaan vähän sama juttu kun noissa skaveneissa?
Käyttäjä vaihdettu. Uusi käyttäjä "Servu"

Tämän käyttäjän voi poistaa.
Karl Van Dieter

Viesti Kirjoittaja Karl Van Dieter »

RiviSotilas kirjoitti:Myös night gobbojen paketisa löytyy semmoisia jopa gobboiksi pieniä ölliäisiä, varmaan vähän sama juttu kun noissa skaveneissa?
Ne on snotlingeja, joita N.gobbopaketin mukana tulee. itse olen swarmeja niistä väsännyt.

Ei kai noilla pikkuskaveneillakaan mitään sen kummempaa tarkoitusta ole, swarmeiksi vaan.
"Your prayers shall not reach into my heart!" - Amorphis
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Karl Van Dieter kirjoitti:Ei kai noilla pikkuskaveneillakaan mitään sen kummempaa tarkoitusta ole, swarmeiksi vaan.
Tai sitten niillä voi koristella muiden figujen baseja.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Familiareja?

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista »

Skrixqueek kirjoitti: Sama tulee Rottaogrejen mukana?
Hassua...
Rottaogrejen mukana ei tule sama pikku-ukko kuin plague monkkien, vaan tuo toinen, joka istuu pääkallon päällä, on se joka tuli rottaogrejen mukana...

Itselleni tuli nyt jälkeenpäin mieleen, että nuohan voivat olla myös jonkinlaisia familiar-tyyppisiä olentoja... Ainut vika, että skaveneilla ei ole familiareja (vielä).

Edelleenhän tietenkin on auki mahdollisuus, ettei noilla ole mitään erityistä käyttöä, vaan ne ovat GW:in vitsi skavenpelaajien kustannuksella (grr...)
Executioner

Viesti Kirjoittaja Executioner »

Nurglingeja? Itse ajattelisin, että ovat ainakin Skaveneiden vastaavia.

Saisi muuten hienon Plague Monk-yksikön jos käyttäisi vain noita :D
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

On se nyt kumma kun ei ylimääräinen sälä kelpaa ihmisille :D
Niistä voi tehdä rottaswarmeja vaikkapa :)

Aika monessakin boksissa tulee nykyään jotain pikkujuttuja mitä voi laittaa baseihin, että tuskin skavenpelaajien kustannuksella vitsailusta on kyse.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Druzhina Captain
Valvoja

Re: Familiareja?

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

Tyrion kirjoitti:Itselleni tuli nyt jälkeenpäin mieleen, että nuohan voivat olla myös jonkinlaisia familiar-tyyppisiä olentoja... Ainut vika, että skaveneilla ei ole familiareja (vielä).
Ainakin Mordheimin skaveneilla on familiarit, jota sorsa voi taikoa itselleen isosta rotasta. Itse kuitenkin epäilen, että pelin kannalta näillä figuilla ei ole mitään erityistä merkitystä. Veikkaukseni on, että nuo on tarkoitettu vain basien koristeluiksi.

Skaven pennut?!
apez

Viesti Kirjoittaja apez »

Itse ajattelen, että ne ovat vain härpäkkää mitä tulee kaikissa rykmenti paketeissa mukana :).
Kai niitä voi käyttää swarmeina taikka mitä nyt mieleen tulee.. esim. lipputangon nokassa taikka basessa koristeena.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Olenko ainoa joka hoksasi noiden käyttömahdollisuuden Clan Mouder listan Thotlingeina?
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

daider kirjoitti:Olenko ainoa joka hoksasi noiden käyttömahdollisuuden Clan Mouder listan Thotlingeina?
Et, mutta olet ainoa joka kehtasi mainita koko listan ääneen.
Goblinisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Goblinisti »

Itse kaivaisin mahdollisesti yli jostain yli jääneet 20mm:n baset ja asetaisin nuo niiden päälle. Näin saisin muutamankin ylimääräisen monkin riippuen niiden määrästä boksissa ;) Night Goblin -boksista päätellen yksi jokaista sprueta kohti?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”