"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Cadwallon militiaa 400AP

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Behell

Cadwallon militiaa 400AP

Viesti Kirjoittaja Behell »

Isabeau the Secret @ 75
-The Soul of the Somas @17
The Ormer @ 28

Captain Kelian Durak @ 66
-The Stunner @ 14

Militiaman x2 @ 26
Veteran x3 @ 45
Sergeant x1 @ 25
Militia crossbowman x3 @ 51

Ogre Mercenary @ 53

Miniatures: 13
Characters: 200AP
Total: 400AP

Ensimmäinen listani, joten kertokaa, jos joku meni pieleen, vaikka eipä ole paljoa, mikä voisi mennä, kun figut ovat tällä hetkellä aika vähissä, jollei itse sculptaa CH:sta tuttuja hahmoja.

Toivottavasti figut tulevat pian suomeen, niin saisi väsättyä porukan kokoon ja pelailtua ennen Conia.
"Jotta ihminen ymmärtäisi mustaa huumoria, hänellä tulee olla yleisen käsityksen mukaan hyvä huumorintaju." -Wikipedia
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Näyttää äkkiseltään olevan ihan laillinen. Katsoo nyt jos itse saan koniin mennessä Cad-listani mallilleen, joskin taitaa oma turnausosallistumiseni olla enemmän tuomaroinnin/demotuksen puolella.

Tehokkuudesta en osaa sanoa vielä mitään, kun noista omistan vain tuon ogren, enkä sitä ole pöydällä ehtinyt vielä kokeilla.

http://www.konfrontaatio.net/foorumit/v ... .php?t=477 , jos haluat turnaukseen ilmoittautua.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”