"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tau Crisis Suit

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Draktaron

Tau Crisis Suit

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Tämmöistä tähän väliin:

Kuva

Kuva

Kuva

Suitti tekee pienen "strafe" hypähdyksen. Teeman sain omasta päästä puolivahingossa. Tein pientä likaantumista inkeillä sinne tänne.
Viimeksi muokannut Draktaron, Ti 11.07.2006 18:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
camoflame

Viesti Kirjoittaja camoflame »

Itse olisin jättänyt tuon sinisen härpäkkeen pois. Muuten ihan hyvin maalattu figu. Pinnat näyttävät hyvältä.
It's not whether you win or lose, it's how you play the game, right?
AndreasH
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AndreasH »

Erittäin nätti!

Olen suihkeesta samaa mieltä. Sehän suihkuttaa suoraan (tai lievästi alaspäin) taakse. Mieti millainen lentorata sillä on ollut että tuo olisi ollut mahdollista. Aloittiko suitti makuultaan :D

Erittäin hieno työ kuitenkin... en pystyisi itse parempaan vaikka onkin jo neljä armeijaa takana.
Mun Oblit on Mossadin agentteja.
Andi

Viesti Kirjoittaja Andi »

Kyllä on hieno. Ei tuo suihke tossa pahaa tee. Hieno se on silti.
Dalamar kirjoitti: Myymme halpaa suuseksiä.
Ogre_dude
Sotavasaran Maalaajakisälli 2008

Viesti Kirjoittaja Ogre_dude »

AndreasH kirjoitti:Olen suihkeesta samaa mieltä. Sehän suihkuttaa suoraan (tai lievästi alaspäin) taakse. Mieti millainen lentorata sillä on ollut että tuo olisi ollut mahdollista. Aloittiko suitti makuultaan :D.
Mä ainakin kuvittelen että se olisi noussu hieman taakse päin niin periaatteessa sehän menisi jotenkin noin. Tollanen tuli mulle ekana mielee .

Mutta asiaan. Toi on ihan siisti toi suihku vaan pännii. Itse figu on samaa tasoo okeestaan kun noi aikasemmatkin (toivottavasti se ei haittaa).
Viimeksi muokannut Ogre_dude, To 13.07.2006 09:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Draktaron

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

En itse lähtenyt kummemin lentoratoja miettimään, huomasin lattialla Dark Eldareiden reuhkalettejä, katsoin Suittia ja lamppu syttyi. Teki vaan mieli tehdä sen enempää miettimättä moinen pikkunäppärä konvaus, ja pari tuntia tuohon Suittiin meni kokonaisuudessaan.
Solid

Viesti Kirjoittaja Solid »

.
Viimeksi muokannut Solid, La 10.01.2015 08:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Somebody

Viesti Kirjoittaja Somebody »

Siisti, mutta toi sininen tuli ei sovi vai mikä onkaan... Se sopisi paremmin jos olisi toisellakin puolella samanlainen juttu.
Pikku töherryksiäni löydät osoitteesta: http://galleria.sotavasara.net/galleria/165/
Main Army: Necrons
Second: Eldars
Third: Space Marines ( Myymässä pois,kysykää lisätietoa YV:llä)
I.H.

Viesti Kirjoittaja I.H. »

Todella makee. Jalka''päässä'' on aika extreme highlight. Plasma riflessä oleva sininen on hieno. Mutta olet käyttänyt tuohon aseeseen transferin(=synti). Siinä kaikki tällä kertaa. Itse en pysty yhtä hyvään.

Aiotkos joskus tehdä valmiin armeijan :D. Siis ei millään pahalla, mutta kysyin vaan
Executioner

Viesti Kirjoittaja Executioner »

Todella tyylikäs, erityisesti tuo suihku. Figun hienoin kohta, täydellisesti maalattu. Muutenkin nappi on ensiluokkaista maalaustyötä. Jatka samaan malliin.
Lumppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

Toisesta kuvasta suihku näyttää aika tökeröltä..Mutta en uskonut aluksi minorithin maalaamaksi :) On kyllä hienoin figusi.
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Ar-Senator

Viesti Kirjoittaja Ar-Senator »

Suihku olisi muuten hieno, mutta kun se tulee vain yhdestä suuttimesta, niin ei toimi. Lisäksi se pysyy turhan "kiinteänä" tuolla alhaalla, olettaisi kaasun leviävän ilmaan. Mutta tuo suihkun paikka on kyllä muilta osin ihan realistinen, paitsi juuri tuo leviämättömyys.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”