LOTR- megabattle Ropeconissa
- pikkupoika
- pikkupoika
Nimettyllä sankarilla meinataan sitä, että sankari on nimetty sääntökirjassa eli kyseistä hahmoa ei ollut kuin yksi keskimaassa. Esimerkiksi Aragorn. Eli et voi ottaa kolme Aragornia, mutta voit ottaa vaikka viisi kapteenia. Selkiskö? Kysy vain jos on kysyttävää, kyllä täällä vastaillaan.Nezuu kirjoitti:anteeks et kysyn tyhmän kysymyksen teijän mielest mut mitä tarkottaa nimetty sankari.
Lalalaa
Mutta saako jokaisella haltiapelaajalla esim. olla Gillu tai Elrond tjsp.?
Voin kirjoittaa battleraporttia pahojen osuudesta (hyvisten vuoro aikaa nääs kirjoittaa
), jos joku suostuu kirjoittamaan hyvät, niin kiitos.
Voin kirjoittaa battleraporttia pahojen osuudesta (hyvisten vuoro aikaa nääs kirjoittaa
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
- pikkupoika
Ei saa olla jokaisella Gillua. Vain YKSI kutakin nimettyä sankaria kentällä. Ja jos joku haluaisi kirjoittaa raportin hyvien osuudesta olisi se erittäin hyvä juttu. Tarjoamme vaikka teille yhden limu+makkaraperuna aterianTruupperi kirjoitti:Mutta saako jokaisella haltiapelaajalla esim. olla Gillu tai Elrond tjsp.?
Voin kirjoittaa battleraporttia pahojen osuudesta (hyvisten vuoro aikaa nääs kirjoittaa), jos joku suostuu kirjoittamaan hyvät, niin kiitos.
GONDORILLE YKSI PELAAJA & PAHOILLE YKSI PELAAJA
Kertokaa kaikille tutuille ja varmistakaa tänne, kun olette saaneet pelaajat. Figut maalattuina. Olen laitellut parille tyypille YVtä.
Lalalaa
- pikkupoika
- pikkupoika
Nyt kun olen maalaillut itselleni Wood elfejä tuli minulle ongelma. Armeijassani on 2 ampujaa liikaa, enkä luultavasti ennen 'conia osta uutta pakkausta woodelfejä. Miten haittaako teitä jos minulla on 40% ampujia eikä 33%? Jos ei käy pitää sitten tehdä niin, että annan vaikka pisteet jollekin muulle. Eli minulla on pisteitä vielä kahteen woodelfiin, mutta kaikki keihäät ja miekat on jo laskettu pisteisiin.
Lalalaa
- pikkupoika
Käytetään couragetestejä. Pidän pikakurssin, vaikka bussissa. Courage testit jokaisella armeijalla omansa. Tai siis niin, että kun minun joukoistani on puolet mennyt, heittän joukoillani rohkeusheitot. Eikä niin, että kun hyviksistä on mennyt puolet heitetään koko armeijalla. Stand fastit voivat toimia joukkojen yli mielestäni.
Lalalaa