"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

LOTR- megabattle Ropeconissa

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
pikkupoika

Viesti Kirjoittaja pikkupoika »

voin kysyä kaveria, kyllähän se taitaa sutvoutua, harmi ettei enää ole sääntistä eikä muista sauronin ja örmyjen pisteitä...
Pitäisi lopettaa se itseleen valehtelu
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Hyym. Selvä. Antakaa MSN osoiteitanne minulle niin voin hoidella noita asioita kätevämmin sen kautta. Sähköpostikin käy jos ette messenger tunnusta omista.
Lalalaa
pikkupoika

Itseasiassa hänen käyttäjätunnuksensa on Osku_Da_King tai jotain...
Milläs porukat on muuten Ropeen menossa?
Valtsu
Viesti:

Normaalilla bussilla Kampista. 'Con bussi ollut yleensä niin täysi, että näen fiksummaksi liikkua normibusseilla. En nyt juuri muista sen numeroa, mutta tarkistan joku päivä.
Lalalaa
Nezuu

Viesti Kirjoittaja Nezuu »

anteeks et kysyn tyhmän kysymyksen teijän mielest mut mitä tarkottaa nimetty sankari.
Valtsu
Viesti:

Nezuu kirjoitti:anteeks et kysyn tyhmän kysymyksen teijän mielest mut mitä tarkottaa nimetty sankari.
Nimettyllä sankarilla meinataan sitä, että sankari on nimetty sääntökirjassa eli kyseistä hahmoa ei ollut kuin yksi keskimaassa. Esimerkiksi Aragorn. Eli et voi ottaa kolme Aragornia, mutta voit ottaa vaikka viisi kapteenia. Selkiskö? Kysy vain jos on kysyttävää, kyllä täällä vastaillaan.
Lalalaa
Nezuu

Viesti Kirjoittaja Nezuu »

kiitos nyt ymmärsin
Truupperi

Viesti Kirjoittaja Truupperi »

Mutta saako jokaisella haltiapelaajalla esim. olla Gillu tai Elrond tjsp.?
Voin kirjoittaa battleraporttia pahojen osuudesta (hyvisten vuoro aikaa nääs kirjoittaa :P), jos joku suostuu kirjoittamaan hyvät, niin kiitos.
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
pikkupoika

Voiko joku selvittää bussi numeron, joka tuonne puksuttaisi
Valtsu
Viesti:

Truupperi kirjoitti:Mutta saako jokaisella haltiapelaajalla esim. olla Gillu tai Elrond tjsp.?
Voin kirjoittaa battleraporttia pahojen osuudesta (hyvisten vuoro aikaa nääs kirjoittaa :P), jos joku suostuu kirjoittamaan hyvät, niin kiitos.
Ei saa olla jokaisella Gillua. Vain YKSI kutakin nimettyä sankaria kentällä. Ja jos joku haluaisi kirjoittaa raportin hyvien osuudesta olisi se erittäin hyvä juttu. Tarjoamme vaikka teille yhden limu+makkaraperuna aterian :). Lopulta se menee siihen, että minä tarjoan, mutta äh menköön miten menee. Lisäksi kaipaamme tällä hetkellä tuohon Tsunamin tilalle pelaajaa. Tämä siitä syystä, että Tsunami ei ole ollenkaan varma tulostaan. Pöytä on nyt täysin varmasti saatu. Peliaika 10.00-15.00. Isompi Demopöytä. Kaikki varmistettu.

GONDORILLE YKSI PELAAJA & PAHOILLE YKSI PELAAJA

Kertokaa kaikille tutuille ja varmistakaa tänne, kun olette saaneet pelaajat. Figut maalattuina. Olen laitellut parille tyypille YVtä.
Lalalaa
pikkupoika

Eikös mun pitänyt saada se Sauron sulta Valtsu, ja jonkun muun piti antaa vielä örkkejä
Valtsu
Viesti:

pikkupoika kirjoitti:Eikös mun pitänyt saada se Sauron sulta Valtsu, ja jonkun muun piti antaa vielä örkkejä
Saat mitä tarvitset. Omistan jonkinlaisen Mordorarmeijan.
Lalalaa
pikkupoika

Jos vaikka kokoat jonkunlaisen mordor closiksen, kun en noita pisteitä muista olleenkaan
Sauron

Viesti Kirjoittaja Sauron »

Jos nyt yhtä pahispelaajaa tarvitsette, voin tulla paikalle. Olen melko varmasti tulossa Ropeconiin, joten pistäkääpä miut listalle.
Valtsu
Viesti:

Sauron kirjoitti:Jos nyt yhtä pahispelaajaa tarvitsette, voin tulla paikalle. Olen melko varmasti tulossa Ropeconiin, joten pistäkääpä miut listalle.
Sori Himulus on laitettu pari päivää sitten listalle, mutta laitan sinut varasijalle, käykö? Ilmoitan jos tarvitsemme apujasi!
Lalalaa
Valtsu
Viesti:

Nyt kun olen maalaillut itselleni Wood elfejä tuli minulle ongelma. Armeijassani on 2 ampujaa liikaa, enkä luultavasti ennen 'conia osta uutta pakkausta woodelfejä. Miten haittaako teitä jos minulla on 40% ampujia eikä 33%? Jos ei käy pitää sitten tehdä niin, että annan vaikka pisteet jollekin muulle. Eli minulla on pisteitä vielä kahteen woodelfiin, mutta kaikki keihäät ja miekat on jo laskettu pisteisiin.
Lalalaa
pikkupoika

Haittaa ja nipo nipo...
Et sinä niillä kahdella ampujalla varmaan peliä voita, onko siinä pelissä muuteen Courage testejä, kun joku ehdotti ettei niitä käytetä ja sehän käy minulle kun on nuo säännöt pässeet vähän päässä ruostumaan
Valtsu
Viesti:

Käytetään couragetestejä. Pidän pikakurssin, vaikka bussissa. Courage testit jokaisella armeijalla omansa. Tai siis niin, että kun minun joukoistani on puolet mennyt, heittän joukoillani rohkeusheitot. Eikä niin, että kun hyviksistä on mennyt puolet heitetään koko armeijalla. Stand fastit voivat toimia joukkojen yli mielestäni.
Lalalaa
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

Valtsu multa löytys sulle kaks wood elffiä jos haluat päästä 33%. tosin maalaus teemaltaan ne voivat erota aika lailla, itse en saa wood elffi armeijaani valmiiksi coniin ja se ei kyllä ollut tarkoituskaan koska valitsin gil-galadin johtajakseni.
Valtsu
Viesti:

Joo tuo yksi miekka ja keihäs jos viitsit.
Lalalaa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”