"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Yksiköt jotka omaavat huonot statit

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Yksiköt jotka omaavat huonot statit

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Kun taas on hiljaista konfo.netissä niin laitetaan tänne.

Eli mitä tälläisillä 12ap, surkeat statit omaavilla kavereilla pitäisi tehdä? Lähinnä ajattelin morbit puppetteja/angelsseja. Ei osaa tapella, kestää ei mitään. Onko peleissä joku skennaario, jonka näillä pystyy helposti tekemään vai muuten vain jollain ihme konstilla aikaistaa vihun hiusten lähdön?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

morbid angelit eivät liene ihan täysin turhia, kun pystyvät lentämään ja sieltä syöksymään - molempia pystyy myös hyvin pistetehokkaasti summonoimaan kentälle. Myös joillakin taioilla taisi olla nopeutta lisäävää vaikutusta puppetteihin?

... halvasta bulkistahan on kuitenkin loppupeleissä kyse, joten yhdistelemällä tämä eliittitappelijoiden kanssa, esim. black paladinien, nostat INIäsi ja voitat aloitteen helpommin. Mikäli vastustajalla ei ole counter-attackkia, niin isket luurangoilla ensin ja toivot, että vastustaja kuluttaa puolustusnoppansa niihin ja jos ei näin tee, niin saat ehkä jotain vahinkoakin niillä aikaiseksi.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”