"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Righteous Zeal

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Keisarin Tahto

Righteous Zeal

Viesti Kirjoittaja Keisarin Tahto »

Eli miten kyseinen sääntö toimii. Jos olette kilttejä niin voisitteko kertoa siihen liittyvät lisäsäänöt?(kuten Massacre results ja Consolidate move)
nakki ukko

Viesti Kirjoittaja nakki ukko »

Onko sinulla codexia? Jos ei niin hanki. Ja jos on niin lue sieltä.
Every Nakki ukko has a story.
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

nakki ukko kirjoitti:Onko sinulla codexia? Jos ei niin hanki. Ja jos on niin lue sieltä.
Anteeksi että häiritsen, mutta toi kommenti oli yhtä avulias kuin "haista home"...
Jos on pakko kommentoida jotain mistä itse ei todennäköisesti tiedä mitään, niin sanokaa edes mistä sivusta apua ehkä löytyisi tai pistäkää kaverillenne, joka pelaa ko. armeijaa, YVn että tässä threadissä tarvittaisiin asiantuntevaa apua.
Itse en tunne ko. sääntöä, joten en voi auttaa, sorry!
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Sääntö on vain vastustajan shooting phaseja varten. Aina vastustajan shooting phasen lopussa testaat mihin suuntaan ryhmäsi juoksevat, joissa on ainakin joku kuollut vihollisen ampumisen takia.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
nakki ukko

Viesti Kirjoittaja nakki ukko »

Samsson kirjoitti:Jos on pakko kommentoida jotain mistä itse ei todennäköisesti tiedä mitään,
No oli minun kommenttini ehkä vähän hyödytön. Mutta itse kyllä tiedän miten sääntö toimii koska kerään myös black templareita.
Every Nakki ukko has a story.
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Hän itse kirjoitti:Aina vastustajan shooting phasen lopussa testaat mihin suuntaan ryhmäsi juoksevat, joissa on ainakin joku kuollut vihollisen ampumisen takia.
Testaat juoksevatko Templarit vihollista kohti vai lähdetkö karkuun, noin selvennettynä.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

nakki ukko kirjoitti:No oli minun kommenttini ehkä vähän hyödytön. Mutta itse kyllä tiedän miten sääntö toimii koska kerään myös black templareita.
Auta sitten ihmeessä antamalla edes vähän osviittaa miten ko. sääntö toimii. Sana sanasta ei saa 'dexistä kopioida tekstiä, mutta kyllä aina saa auttaa kertomalla pikkasen mistä on kysymys. Hän itse auttoi sen verran että muistutti minua että kyseessä on se sääntö joka antaa Templareille lisäliikkeen kohti vastustajaa, jos ryhmä menettää jäseniä, sen sijaan että juoksisivat pakoon vihollisesta. Tämä siis onnistuneen Morale-testin jälkeen.
Ishmael
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ishmael »

Jos Templar-ryhmästä kuolee ampumiseen yksikin mies, heitä morale check. Jos onnistuu, ryhmä liikkuu d6" kohti lähintä vihollista. Jos mokaat, ryhmä lähtee karkuun. Jos Righteous Zeal tuo ryhmän kontaktiin vihollisen kanssa, ryhmän lasketaan tehneen consolidate moven kontanktiin.
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä
Keisarin Tahto

Viesti Kirjoittaja Keisarin Tahto »

Anteeksi jos kysyn vielä yhden alloittelija kysymyksen tähän perään... Mutta mitä consolidate move ja massacre result tarkoittava jotka mainitaan erikoiskyvyssa(Righteous Zeal)?(ja miten tuo consolidate move contakt vaikuttaa?)
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Massacre (s. 43 in BBB) tarkoittaa että vastustajan yksikkö tuhoutuu täydellisesti, jolloin toinen osapuoli voittaa automaattisesti vaikka olisi kärsinyt enemmän vahinkoa.

Consolidation (s.44 in BBB) tehdyssä liikkeessä mikä vie yksikön lähitaisteluun, ei hyökkäävä yksikkö saa charge boonuksia.
Tom_Gore

Viesti Kirjoittaja Tom_Gore »

Tarkennetaan vielä tuota Righteous Zealia sen verran, että moraalitestin onnistuessa ryhmän on pakko liikkua suoraan kohti lähintä _näkemäänsä_ vihollista. Seinän takana näkymättömissä olevia ryhmiä ei siis lasketa.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”