Righteous Zeal
- Keisarin Tahto
Righteous Zeal
Eli miten kyseinen sääntö toimii. Jos olette kilttejä niin voisitteko kertoa siihen liittyvät lisäsäänöt?(kuten Massacre results ja Consolidate move)
-
nakki ukko
Anteeksi että häiritsen, mutta toi kommenti oli yhtä avulias kuin "haista home"...nakki ukko kirjoitti:Onko sinulla codexia? Jos ei niin hanki. Ja jos on niin lue sieltä.
Jos on pakko kommentoida jotain mistä itse ei todennäköisesti tiedä mitään, niin sanokaa edes mistä sivusta apua ehkä löytyisi tai pistäkää kaverillenne, joka pelaa ko. armeijaa, YVn että tässä threadissä tarvittaisiin asiantuntevaa apua.
Itse en tunne ko. sääntöä, joten en voi auttaa, sorry!
-
nakki ukko
- Lihamestari
Testaat juoksevatko Templarit vihollista kohti vai lähdetkö karkuun, noin selvennettynä.Hän itse kirjoitti:Aina vastustajan shooting phasen lopussa testaat mihin suuntaan ryhmäsi juoksevat, joissa on ainakin joku kuollut vihollisen ampumisen takia.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Auta sitten ihmeessä antamalla edes vähän osviittaa miten ko. sääntö toimii. Sana sanasta ei saa 'dexistä kopioida tekstiä, mutta kyllä aina saa auttaa kertomalla pikkasen mistä on kysymys. Hän itse auttoi sen verran että muistutti minua että kyseessä on se sääntö joka antaa Templareille lisäliikkeen kohti vastustajaa, jos ryhmä menettää jäseniä, sen sijaan että juoksisivat pakoon vihollisesta. Tämä siis onnistuneen Morale-testin jälkeen.nakki ukko kirjoitti:No oli minun kommenttini ehkä vähän hyödytön. Mutta itse kyllä tiedän miten sääntö toimii koska kerään myös black templareita.
Jos Templar-ryhmästä kuolee ampumiseen yksikin mies, heitä morale check. Jos onnistuu, ryhmä liikkuu d6" kohti lähintä vihollista. Jos mokaat, ryhmä lähtee karkuun. Jos Righteous Zeal tuo ryhmän kontaktiin vihollisen kanssa, ryhmän lasketaan tehneen consolidate moven kontanktiin.
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä
- Keisarin Tahto
Tarkennetaan vielä tuota Righteous Zealia sen verran, että moraalitestin onnistuessa ryhmän on pakko liikkua suoraan kohti lähintä _näkemäänsä_ vihollista. Seinän takana näkymättömissä olevia ryhmiä ei siis lasketa.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul