Figujen ristiriitainen tulevaisuus
Jos yhden asian saisin figuissa muuttaa, muuttaisin Delffeiltä ja Helffeiltä ne saakuli korkeat kypärät ( delf warrut ehkä ihan menee vielä, mutta helffien Swordmasterit.) . Okei, ymmärretään että ollaan haltioita mutta ei kai siihen silti tarvita metrin korkeita kypäriä. Ja vaikka Tyrion jolla on melkein ruumiinsa kokoinen kypärä. Ei näin. Ei todellakaan näin.
Gw oppii joistain vanhoista virheistään ja joitain vanhoja taas toistaa. Uudet Possessed Marinet ovat hirveitä, näyttävät siltä kuin olisivat tupsahtaneet jostain vanhasta edikasta.
Mutta uusi demoniprinssi vaikka, sehän on upea? Samoin jättiläinen.
Welffejä en edes ajatellut kerääväni ennen kuin uudet figut ilmestyivät.
Mutta loppujen lopuksi kaikessahan ratkaisee eniten se mitä henkilö itse ajattelee figusta, eikä GW:n virheet tai hienoudet.
Gw oppii joistain vanhoista virheistään ja joitain vanhoja taas toistaa. Uudet Possessed Marinet ovat hirveitä, näyttävät siltä kuin olisivat tupsahtaneet jostain vanhasta edikasta.
Mutta uusi demoniprinssi vaikka, sehän on upea? Samoin jättiläinen.
Welffejä en edes ajatellut kerääväni ennen kuin uudet figut ilmestyivät.
Mutta loppujen lopuksi kaikessahan ratkaisee eniten se mitä henkilö itse ajattelee figusta, eikä GW:n virheet tai hienoudet.
Voi luoja, kuinka olenkin niin taiteilija
- Lord Mikke
Tai jospa kääpiöt vain yrittävät laihtua, jotta ne saisivat sen -1 movement-säännön pois?Hän itse kirjoitti:Tulevista FB Alotussetin käävistä voisin kysästä, olenko se vain minä vai ovatko kaikki käävät melko ohuita? Kuvia katsellessa on käsivarsien kulmat olleet aika terävät ja muutenkin tuntuvat ohuilta.
Peril of Warp
No näyttäis ne aika törkeiltä, jos niillä olis semmoset tavan pyöreet kypärät päässä, ainakin minusta. Asia jonka voisivat helffeissä korjata on se että miks spearmaneilla on semmonen jumalaton haarniska vaikka se luetaan light armoriksi. Minusta olisi paljon tyylikkäämpi jos niille laitettas armorit tyyliin archerit ja sitten jotain ketju panssaria sinne tänne, että se oikeesti näyttäs edes vähän light armorilta. Ja helffeistä ja delffeistä vois tehdä muutenkin vähän hintelämmän näköisiä, että ne näyttäs enemmän elffeiltä. Niinkuin wood elffeille on tehty. Ainakin nuo silver helmit näyttävät ihan ihmisiltä kokonsa puolesta. Vaikka nehän ovatkin wanhoja modelleita.Purola kirjoitti:Jos yhden asian saisin figuissa muuttaa, muuttaisin Delffeiltä ja Helffeiltä ne saakuli korkeat kypärät ( delf warrut ehkä ihan menee vielä, mutta helffien Swordmasterit.) . Okei, ymmärretään että ollaan haltioita mutta ei kai siihen silti tarvita metrin korkeita kypäriä. Ja vaikka Tyrion jolla on melkein ruumiinsa kokoinen kypärä. Ei näin. Ei todellakaan näin.
Olen samaa mieltä. Mutta joku sopiva vaihtoehto, ei metrin korkeaa päähinettä eikä mitään perus pottakypärää, mutta joku elffimäinen vaihtoehto, joku varmasti keksii hyvän.No näyttäis ne aika törkeiltä, jos niillä olis semmoset tavan pyöreet kypärät päässä, ainakin minusta.
Ja totta puhutaan myös kun sanotaan että armoreihin voisi tehdä muutosta.
Voi luoja, kuinka olenkin niin taiteilija
- Lighthammer
- Peliporukkavalvoja
Nääh, muunnetaan ne samantien säännöissä Heavy Armoreiksi, niin ehkä joku, ja vain ehkä, niitä saattaisi joskus harkita tuovansa pöydällekin.Xenon kirjoitti:Asia jonka voisivat helffeissä korjata on se että miks spearmaneilla on semmonen jumalaton haarniska vaikka se luetaan light armoriksi. Minusta olisi paljon tyylikkäämpi jos niille laitettas armorit tyyliin archerit ja sitten jotain ketju panssaria sinne tänne, että se oikeesti näyttäs edes vähän light armorilta.
Set fire to the family tree.