Figujen ristiriitainen tulevaisuus

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Uusista voisi vihdoinkin kehdata tehdä jotain tyylikästä. Vanhat testosteroni möykyt eivät oikein iske minuun vaikka ihan tyylejä ovat varmasti jonkun mielestä.
Purola

Viesti Kirjoittaja Purola »

Jos yhden asian saisin figuissa muuttaa, muuttaisin Delffeiltä ja Helffeiltä ne saakuli korkeat kypärät ( delf warrut ehkä ihan menee vielä, mutta helffien Swordmasterit.) . Okei, ymmärretään että ollaan haltioita mutta ei kai siihen silti tarvita metrin korkeita kypäriä. Ja vaikka Tyrion jolla on melkein ruumiinsa kokoinen kypärä. Ei näin. Ei todellakaan näin.

Gw oppii joistain vanhoista virheistään ja joitain vanhoja taas toistaa. Uudet Possessed Marinet ovat hirveitä, näyttävät siltä kuin olisivat tupsahtaneet jostain vanhasta edikasta.
Mutta uusi demoniprinssi vaikka, sehän on upea? Samoin jättiläinen.

Welffejä en edes ajatellut kerääväni ennen kuin uudet figut ilmestyivät.

Mutta loppujen lopuksi kaikessahan ratkaisee eniten se mitä henkilö itse ajattelee figusta, eikä GW:n virheet tai hienoudet.
Voi luoja, kuinka olenkin niin taiteilija
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Tulevista FB Alotussetin käävistä voisin kysästä, olenko se vain minä vai ovatko kaikki käävät melko ohuita? Kuvia katsellessa on käsivarsien kulmat olleet aika terävät ja muutenkin tuntuvat ohuilta.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Lord Mikke

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke »

Hän itse kirjoitti:Tulevista FB Alotussetin käävistä voisin kysästä, olenko se vain minä vai ovatko kaikki käävät melko ohuita? Kuvia katsellessa on käsivarsien kulmat olleet aika terävät ja muutenkin tuntuvat ohuilta.
Tai jospa kääpiöt vain yrittävät laihtua, jotta ne saisivat sen -1 movement-säännön pois?
Peril of Warp
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Purola kirjoitti:Jos yhden asian saisin figuissa muuttaa, muuttaisin Delffeiltä ja Helffeiltä ne saakuli korkeat kypärät ( delf warrut ehkä ihan menee vielä, mutta helffien Swordmasterit.) . Okei, ymmärretään että ollaan haltioita mutta ei kai siihen silti tarvita metrin korkeita kypäriä. Ja vaikka Tyrion jolla on melkein ruumiinsa kokoinen kypärä. Ei näin. Ei todellakaan näin.
No näyttäis ne aika törkeiltä, jos niillä olis semmoset tavan pyöreet kypärät päässä, ainakin minusta. Asia jonka voisivat helffeissä korjata on se että miks spearmaneilla on semmonen jumalaton haarniska vaikka se luetaan light armoriksi. Minusta olisi paljon tyylikkäämpi jos niille laitettas armorit tyyliin archerit ja sitten jotain ketju panssaria sinne tänne, että se oikeesti näyttäs edes vähän light armorilta. Ja helffeistä ja delffeistä vois tehdä muutenkin vähän hintelämmän näköisiä, että ne näyttäs enemmän elffeiltä. Niinkuin wood elffeille on tehty. Ainakin nuo silver helmit näyttävät ihan ihmisiltä kokonsa puolesta. Vaikka nehän ovatkin wanhoja modelleita.
Purola

Viesti Kirjoittaja Purola »

No näyttäis ne aika törkeiltä, jos niillä olis semmoset tavan pyöreet kypärät päässä, ainakin minusta.
Olen samaa mieltä. Mutta joku sopiva vaihtoehto, ei metrin korkeaa päähinettä eikä mitään perus pottakypärää, mutta joku elffimäinen vaihtoehto, joku varmasti keksii hyvän.

Ja totta puhutaan myös kun sanotaan että armoreihin voisi tehdä muutosta.
Voi luoja, kuinka olenkin niin taiteilija
Lighthammer
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Lighthammer »

Xenon kirjoitti:Asia jonka voisivat helffeissä korjata on se että miks spearmaneilla on semmonen jumalaton haarniska vaikka se luetaan light armoriksi. Minusta olisi paljon tyylikkäämpi jos niille laitettas armorit tyyliin archerit ja sitten jotain ketju panssaria sinne tänne, että se oikeesti näyttäs edes vähän light armorilta.
Nääh, muunnetaan ne samantien säännöissä Heavy Armoreiksi, niin ehkä joku, ja vain ehkä, niitä saattaisi joskus harkita tuovansa pöydällekin.
Set fire to the family tree.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”