Lady of the Lake
-
bloody_pirate
Lady of the Lake
http://uk.games-workshop.com/woodelves/ ... racters/2/
Kattelin gw:n sivuja ja huomasin tämmösen. Eli eikö sen jonku damselin nimi ollu Ariel, jonka epäillään olleen lady; tämähän sen vähä niinku todistaa.
Kattelin gw:n sivuja ja huomasin tämmösen. Eli eikö sen jonku damselin nimi ollu Ariel, jonka epäillään olleen lady; tämähän sen vähä niinku todistaa.
"Did you come here to die"
"No, I came yesterday"
"No, I came yesterday"
- Terminator Sergeant
- Teonanacatl
Olen vahvasti sitä mieltä, että kun GW:n pojat ovat maistissa fluffia kirjoittaneet ihan tätä tulevaa sekasotkua silmällä pitäen arvasivat he jo, että sekalainen joukko elitistejä yrittää kaivaa siitä jotain selkoa ja luultavasti tämä mielessään nauravat meille nytkin räkäisesti.
Nimittäin henk.koht. wanha fluffi on minulle vähintäänkin yhtä tärkeää, kuin uusi jolloin selvästi tultaisiin sellaiseen tulokseen, että Neito on jumala. Lisäksi en edelleenkään usko Arielin pystyvän taikomaan jokaiselle Bretti aateliselle wardia taistelun ajaksi, tai sitten minun welffeilleni iskee kateus.
Kuitenkin uudessa Brettikirjassa Fey Enchantress näyttää vahvasti olevan haltia m5, t3 ja 5+wardin omaavan yksisarvisen kanssa. Lisäksi tyttö on kirjan mukaan Järven neidon oikeakäsi ja ääni ja hammasharja...
Sitten kun vielä jonkun random BL novellistin kirjassa haltia höpöttää jotain Arielin läsnäolosta samaan aikaan, kun Neito ilmestyy ritarille on soppa valmis sitä varten että ihmiset tunkevat lusikkansa sinne ja alkavat spekuloida asiaa.
Luulenpa, että GW on tehnyt tahallaan nykyfluffin monitulkintaiseksi, jättämättä mitään oikeita vastauksia tai edes vihjeitä, jotka johtaisivat taas muuhin kuin uusiin kysymyksiin, spekulaatioon ja umpikujiin. Tämän takia wanha fluffi on minulle vielä jossain määrin uskottavampaa ja tärkempää, kuin tämä uusi...mutta tämä olen vain minä.
Nimittäin henk.koht. wanha fluffi on minulle vähintäänkin yhtä tärkeää, kuin uusi jolloin selvästi tultaisiin sellaiseen tulokseen, että Neito on jumala. Lisäksi en edelleenkään usko Arielin pystyvän taikomaan jokaiselle Bretti aateliselle wardia taistelun ajaksi, tai sitten minun welffeilleni iskee kateus.
Kuitenkin uudessa Brettikirjassa Fey Enchantress näyttää vahvasti olevan haltia m5, t3 ja 5+wardin omaavan yksisarvisen kanssa. Lisäksi tyttö on kirjan mukaan Järven neidon oikeakäsi ja ääni ja hammasharja...
Sitten kun vielä jonkun random BL novellistin kirjassa haltia höpöttää jotain Arielin läsnäolosta samaan aikaan, kun Neito ilmestyy ritarille on soppa valmis sitä varten että ihmiset tunkevat lusikkansa sinne ja alkavat spekuloida asiaa.
Luulenpa, että GW on tehnyt tahallaan nykyfluffin monitulkintaiseksi, jättämättä mitään oikeita vastauksia tai edes vihjeitä, jotka johtaisivat taas muuhin kuin uusiin kysymyksiin, spekulaatioon ja umpikujiin. Tämän takia wanha fluffi on minulle vielä jossain määrin uskottavampaa ja tärkempää, kuin tämä uusi...mutta tämä olen vain minä.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
- Lihamestari
Jaa vaikka Puskajussit kuinka uskoisivat että "Ariel siunaa meittiä", he eivät saa mitään koska eivät ole ihmisiä? Rankkaa.Skrixqueek kirjoitti:Öh, ei se ole Lady joka wardin antaa, vaan Waagh-tyylinen ilmiö. Ihmiset uskovat tarpeeksi Ladyn siunanneen heidät ja voila: näin käy! Ihmisten usko loi jumalat ja on se energia, joka tekee ihmeistä totta. Lisäksi, säännöt ja fluffi eivät aina käy ihan käsikädessä.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Graham McNeillGilaelin kirjoitti:jonkun random BL novellistin
Taisin olla minä joka tämän esille toin, siis siinä edellisässä LotL-topicissa.
Tuokirja on varsin kyseenalainen, koska siinä esimerkiksi hypätään Storm of Chaoksen ajasta parisataa vuotta eteenpäin ja muuta mukavaa.
Ariel on lähinnä Ishan Avatar maan päällä, Ishahan siis on haltiajumala.
Ariel varmaankin ennemmin olisi hänen Jumalatartaan palvovan kansan puolella, kuin itse rupeaisi jumalaksi joillekkin likaisille ihmisille.
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
Väärin. Heidän näkemyksensä ja uskomuksensa Arielin suhteen ovat erilaiset. He nimittäin ovat nähneet disneyn pienen merenneidon, mikä on vienyt arielilta kredibiliteetin kokonaan. Diih.Lihamestari kirjoitti:Jaa vaikka Puskajussit kuinka uskoisivat että "Ariel siunaa meittiä", he eivät saa mitään koska eivät ole ihmisiä? Rankkaa.Skrixqueek kirjoitti:Öh, ei se ole Lady joka wardin antaa, vaan Waagh-tyylinen ilmiö. Ihmiset uskovat tarpeeksi Ladyn siunanneen heidät ja voila: näin käy! Ihmisten usko loi jumalat ja on se energia, joka tekee ihmeistä totta. Lisäksi, säännöt ja fluffi eivät aina käy ihan käsikädessä.
Ei mutta oikeasti. Brettien usko on fundamentalistista, "naiivia" ja hyvin vahvaa. Haltiat eivät pidä Arielia suoranaisesti jumalana, vaan hallitsijanaan, ja täten eivät rukoile tätä vaan uskovat tämän ennemminkin siunaavan heidät jos näkee parhaaksi.
- Executioner
Milä tarkoittaa, että Aethyriin on manifestoinut nainen, joka kutsuu itseään Järven Neidoksi ja siunaa ritareita. Eikä liity mitenkään Ishaan.Skrixqueek kirjoitti:[
Väärin. Heidän näkemyksensä ja uskomuksensa Arielin suhteen ovat erilaiset. He nimittäin ovat nähneet disneyn pienen merenneidon, mikä on vienyt arielilta kredibiliteetin kokonaan. Diih.
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
- Executioner
Isha ei todellakaan ole sama kuin Neito. Ehkä saman jumalan eri aspekteja, mutteivät missään nimessä sama. Neito on ritarillisuuden ja kunnian suojelusjumalatar, Isha ei.Skrixqueek kirjoitti:Isha voi ihan hyvin olla sama kuin Lady. Ovathan Khorne ja Khaineksi osa samaa kokonaisuutta samoin Liadrel (kaksineuvoinen ilonpidon ja ryyppäämisen jumala) ja Slaanesh.
Ja loppupeleissä kaikki jumalat ovat osa sitä suurta, jonka nimi on Chaos Undivided.
[offtopic] Muistaako kukaan muuten näitä kahta iloista kaveria, Necohoa ja Zuvassinia? Mielestäni ehkä Malalin ohella kaikista mielenkiintoisemmat Kaaosjumalat. [/offtopic]
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
- Air Defence