Asioita, jotka jäivät epäselviksi minulle....
- The smaller one
Asioita, jotka jäivät epäselviksi minulle....
Ensinnäkin onko mahdollista ottaa armeijaan esim eldareilla sekä Avatar että farseer? Olen nähnyt näitä esim. taisteluselostuksissa, mutta eldareiden perus codexin organisation chartissa sanotaan, että HQ-joukkoja saa olla vain 1.
Toisena, mitä tarkoittaa, kun aseen selostuksen lopussa on D6 (esim heavy D6)? eldareilla kun on eräällä aseella oli tämä selostus.
vielä viimeisenä kohtana, onko tyypeille hommattavia kranaatteja rajaton määrä, vai voiko jokainen yksikkä heittää kranun vain kerran?
kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille!
Toisena, mitä tarkoittaa, kun aseen selostuksen lopussa on D6 (esim heavy D6)? eldareilla kun on eräällä aseella oli tämä selostus.
vielä viimeisenä kohtana, onko tyypeille hommattavia kranaatteja rajaton määrä, vai voiko jokainen yksikkä heittää kranun vain kerran?
kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille!
"Eteenpäin!" Sanoi Avatar lumessa.
-
nakki ukko
HQ-valintoja voi olla kaksi standar missioneissa. Rulebook sivu 78.
D6 tarkoittaa, että heität kerran D6-noppaa nähdäksesi montako laukausta sillä vuorolla aseesta lähtee.
Kranaatteja on riittävästi pelin ajaksi, joten ei tarvitse huolehtia niiden määrästä.
D6 tarkoittaa, että heität kerran D6-noppaa nähdäksesi montako laukausta sillä vuorolla aseesta lähtee.
Kranaatteja on riittävästi pelin ajaksi, joten ei tarvitse huolehtia niiden määrästä.
Viimeksi muokannut Iceman, Ti 18.07.2006 22:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Re: Asioita, jotka jäivät epäselviksi minulle....
1 on pakollinen ja seuraava on valinnainen ja kolmatta et saa. Olet varmaan lukenut jonkun kohdan väärin missä on lukenut että pitää olla 1 HQ.The smaller one kirjoitti:Ensinnäkin onko mahdollista ottaa armeijaan esim eldareilla sekä Avatar että farseer? Olen nähnyt näitä esim. taisteluselostuksissa, mutta eldareiden perus codexin organisation chartissa sanotaan, että HQ-joukkoja saa olla vain 1.
Kun päättä ampua kyseisellä aseella heität noppaa ja katsot montako kertaa se ampuu. Eli nämä on näitä eldareiden sattuma aseita joilla voi tulla 6 kutia vuorossa tai sitten vain 1.Toisena, mitä tarkoittaa, kun aseen selostuksen lopussa on D6 (esim heavy D6)? eldareilla kun on eräällä aseella oli tämä selostus.
Kun maksat sen kranaatti valinnan niin niitä on tarpeeksi koko pelin ajaksi. Jos joku väittää että en näe figullasi kädessä kuin yhden kranaatin ja sen toinen käyttö on vastoin WYSIWYG niin sano että se on piilottanut loput housuihinsa. Eli krataatteja on "loputtomasti".vielä viimeisenä kohtana, onko tyypeille hommattavia kranaatteja rajaton määrä, vai voiko jokainen yksikkä heittää kranun vain kerran?
- Dead Maniac
- Viesti:
Ja GW:n wysiwyg-sääntö armahtaa kranaattien tapauksessa, niitä ei ole pakko miniatyyriin sisällyttää.
Time waits for no slave.
Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
- Kardinaali
- Viesti:
- Dead Maniac
- Viesti:
Ei. Ja jos tulee, niin sano sille että puree nenäänsä. Tärkeintä on että armeijalistassa on pisteet maksettuna ja kranut merkattuna kun on, ja että itse muistat niitä käyttää.Kardinaali kirjoitti:Mutta mitä jos figullani onkin kranaatit vyöllä mutta en ole ostanut niitä laisinkaan listaani? Tuleeko joku WYSIWYG-hirviö manalasta ja nappaa minut?
Time waits for no slave.
- The smaller one