army transportin foamit
-
Der Dexter
Semicovia, mutta niinhän ne kasassa pysyy, kun alkaa muotoilla.
Itse juuri kyseistä tuotetta testasin, ja täytyyä sanoa etteivät ne aivan liian tilaystävällisiä ole, melko paljon jää tyhjää tilaa 3d maailmassa, mutta hienot figut ainakin saa varmasti ehjänä perille.
Toimii, ehdottomasti.
Itse juuri kyseistä tuotetta testasin, ja täytyyä sanoa etteivät ne aivan liian tilaystävällisiä ole, melko paljon jää tyhjää tilaa 3d maailmassa, mutta hienot figut ainakin saa varmasti ehjänä perille.
Toimii, ehdottomasti.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Army Transport levyjen kanssa pitää olla vaan tarkka minkä paksuuden ottaa. Itse hommasin kyllä väärän paksuisia ratsuväelle, mutta onneksi isommat characterit sekä demonit kaipasivat kans levyn joten... 
Linkin takaa löytyy eri koot:
http://www.warweb.com/sabolarmytransport/index.html
Linkin takaa löytyy eri koot:
http://www.warweb.com/sabolarmytransport/index.html
- The Captain
- Valvoja
Kahdeksaa euroa kappale tai sinnepäin on noista kaupassa pyydetty, ja nuohan sopivat mille tahansa figuille. Nypit levyihin Epicin standin kokoisia kolosia, niin hyvä tulee. Ja aivan vastaavasti Epicin tankeille voi tehdä omat lokosensa. Imperial Leviathanin ja Goliath Megacannonin kokoiset kapineet menevät vielä kyljelleen ohuempaan levyyn. Titaaneille, Colossuksille yms. sitten tuo paksumpi levy (joita tulee perus-transportissa vissiin kaksi) on jo tarpeen.Hena kirjoitti:Kuinkas hyvin tuo army transport soveltuisi epicin figuille? Ja paljonko ne foamit maksaa, jos ostaisi vaihtosetin 40k armeijoiden tarpeeseen?
Levyssä on 24*13 sentti kertaa sentti -palasta, joita irrottamalla saa tehtyä sopivan kokoiset aukot haluamalleen figulle. Land Trainin vaunut menevät kukin 1*2 cm koloihin, Leviathan 3*4 cm koloon. Transporttiin saa siis isonkin Epic-armeijan, jos sen levyt optimoi tähän tarkoitukseen.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.