Baal Predatorin varustelu
Baal Predatorin varustelu
Yksinkertainen kysymys: kumpi ompi parempi vaihtoehto Baal Predatorin kylkiaseiksi, heavy flamerit vai heavy boltterit?
Heviboltterit ehdottomasti.
Upea ase kaikinpuolin.. Hyvä kantama, paljon kuteja, kelpo strena ja ovat defensive weaponeita.
8" päähän vietävä tankki.. ei hyvä. Flamereita harvemmin kannattaa ostaa yhtään millekkään..
Upea ase kaikinpuolin.. Hyvä kantama, paljon kuteja, kelpo strena ja ovat defensive weaponeita.
8" päähän vietävä tankki.. ei hyvä. Flamereita harvemmin kannattaa ostaa yhtään millekkään..
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Re: Baal Predatorin varustelu
Aina, ihan aina, heavy boltterit.Jamo kirjoitti:Yksinkertainen kysymys: kumpi ompi parempi vaihtoehto Baal Predatorin kylkiaseiksi, heavy flamerit vai heavy boltterit?
Fleikuista ei kannata edes puhua. Niillä pääsee tosi nihkeesti ampumaan kummallakin samalla kertaa, ja silloin on pitäny ajaa pari vuoroa täysillä päin vihollista ja ottaa laasertykkiä/yms. rumasti kylkeen.
Eli raskaat pulttaajat peliin vaan. Niillä varustettuna Baal saa jumalattomasti röllöttelyä halpaan hintaan.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."