"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Baal Predatorin varustelu

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Jamo

Baal Predatorin varustelu

Viesti Kirjoittaja Jamo »

Yksinkertainen kysymys: kumpi ompi parempi vaihtoehto Baal Predatorin kylkiaseiksi, heavy flamerit vai heavy boltterit?
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Heviboltterit ehdottomasti.
Upea ase kaikinpuolin.. Hyvä kantama, paljon kuteja, kelpo strena ja ovat defensive weaponeita.

8" päähän vietävä tankki.. ei hyvä. Flamereita harvemmin kannattaa ostaa yhtään millekkään.. :P
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Re: Baal Predatorin varustelu

Viesti Kirjoittaja Abu »

Jamo kirjoitti:Yksinkertainen kysymys: kumpi ompi parempi vaihtoehto Baal Predatorin kylkiaseiksi, heavy flamerit vai heavy boltterit?
Aina, ihan aina, heavy boltterit.
Fleikuista ei kannata edes puhua. Niillä pääsee tosi nihkeesti ampumaan kummallakin samalla kertaa, ja silloin on pitäny ajaa pari vuoroa täysillä päin vihollista ja ottaa laasertykkiä/yms. rumasti kylkeen.

Eli raskaat pulttaajat peliin vaan. Niillä varustettuna Baal saa jumalattomasti röllöttelyä halpaan hintaan.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”