"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Blood Angel-bloginpoikanen (päivitetty: 20.3.07)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Jamo

Blood Angel-bloginpoikanen (päivitetty: 20.3.07)

Viesti Kirjoittaja Jamo »

Blood Angel armeijan alkua...

Kuva
Kuva
Kuva

W.I.P. Lord Dante
Kuva

Parannusehdotuksia otetaan vastaa ilolla, mutta muistakaa että olen aloittelija.
Viimeksi muokannut Jamo, Su 24.06.2007 20:26. Yhteensä muokattu 10 kertaa.
Drakken

Viesti Kirjoittaja Drakken »

Maalit ovat ainakin pysyneet omilla paikoillaan suht kiitettävästi. Rosariuksesta olisit voinut maalata gemun, se pisti silmään. Maali on aika paksuhkoa, varsinkin kasvojen kohdalla. Omaan kappalaiseeni sovelsin kasvoissa drybrush -tekniikkaa, näin saadaan myös kappalaisen nenä näkyviin :)

Tässä kätevä linkki josta saattaa löytyä niksejä:
http://uk.games-workshop.com/spacemarin ... aplains/1/

Mutta aloittelijaksi ihan hyvin maalattu! Olisit nähnyt minun figuni pari vuotta sitten :D

-Drakken
AUTS

Viesti Kirjoittaja AUTS »

jepa ainakin 10kertaa parempi kuin ensimmäiset 10 figuaini :)

Tässä on hyödyllinen ja suomenkielinen opas =)
"hahaa, mahtavat kaukonäkijät antavat minulle visioita laskeutumispaikastani enkä siis voi joutua vahingossa warpista päin mäntyä, hahaa"
-sortaja
Jamo

Tämän hetken suurin tavoite onkin pitää maalit suht'koht paikoillaan. Tuo näyttää livenä paljon paremmalta, minkä varmaan kaikki tietää. Tuon Gemin suoraan sanoen unohdin maalata. Eli täytynee palata vielä sorvin ääreen :D Ja jotenkin tuon kasvojen kohdalla sattui siveltimessa olemaan liikaa maalia, mutta mielestäni siitä tuli ihan kohtuu näkönen. Täytyy tuo tuulenhalkoja vielä korostaa tuosta naamasta.

Lisään tälle palstalle kamaa sitä mukaa kun saan kuvattua/maalattua/kerkiän. valmiina on 2 kappaletta 6 hengen Tacticaaleja sekä 3 scoutti snipaa (tars jaksaa maalata loput 2 kuntoon). Death Company on tällä hetkellä 7 henkinen.

Työn alla on myöskin Commander Dante (tiedän, en saa sitä peleihin ennen kun on 2000 pistettä kasassa), jonka kullan hohtoinen power armour näyttää todella upealta. Kiitokset Teh Kapulle neuvoista kun joskus kyseisen hahmon maalauksesta kyselin.

Tänään laitoin tilaukseen ensimmäisen tankkini: Baal Predatorin, saa nähdä mitä siitä tulee.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Pistäpä ruskeaa inkkiä kultaan niin näyttää tuplasti paremmalta.
Jamo

Kuvia lisätty. Toivon parannusehdotuksia ja kommentteja uusistakin tulokkaista.
Drakken

Viesti Kirjoittaja Drakken »

Jos käytät mustaa pohjamaalia, niin marinesi näyttävät heti paremmalta, kun jätät armoreiden välit mustiksi. Olet näköjään jaksanut tehdä noiden silmiinkin heijastuman ja se on onnistunut paremmim kuin minulla yleensä :D
Jamo

Dodii...eilen sain sitten Baal Predatorin. Totesin et onhan siinä maalaamista ja tasasta pintaa, mutta rupeaa se jo hiljalleen näyttämään tankilta. Enää puuttuu tykkitorni, yksityiskohdat ja kylkien hevibultterit. Pistän kuvia tulemaan kun se on valmis.
Ogre_dude
Sotavasaran Maalaajakisälli 2008

Viesti Kirjoittaja Ogre_dude »

Ei niistä puutu muuta kun varjot ja hailaitit. Toi kulta poika on aika "kiva", äläkäsitä tätä sit väärin (se oli ihan kamala ei tällästä enään paljoo). Mutta + siitä että maalit on pysyny aika hyvin siellä missä pitääkin. Ja baset on hienompii kun jollain muulla.

Anteeksi tosta ylemmästä. Mutta kerran jos oot alottelija ja noi on sun ekoja figuja niin ne on hienompia kun mun ekat figut, joten jatka samaan malliin. kyllä me susta viellä kuullaan, usko itseesi.

Ok meni vähän pitkälle. :P
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Jamo

Huom se kultainen tyyppi on nimeltään Lord Dante, ja se on WIP, joten parannusta tulee siihenkin viälä. Siihen on vaan tempastu päävärit kiinni ja pistin sen tänne sen takia kun mielestäni tuo kultanen armor onnistu kivasti, vaikka siinäkin on viä parannettavaa.
WHAM
Viesti:

Viesti Kirjoittaja WHAM »

Onko tuolle kultaiselle herralle tulossa kasvot/hiukset ihmisen värisiksi, vai jäävätkö ne kultaisiksi?
Yksityiskohtia ehkä kaipaavat hieman, mutta muuten aika hyvin mielestäni. En kehtaa haukkua kun en itse parempaan kykene. ^^
Jamo

Kuten varmaan huomaat hyvä WHAM sen yläpuolella lukee WIP eli työnalla. Nuo eivät ole kasvot vaan naamio nimeltään Death Mask of Sanguinius, ja se on jäämässä kullanväriseksi, joskin piuhat tai jotkin johdot jotka kuvassa näkyvät ovat jo saaneet uuden sävyn . Hiuksiiin olen myöskin jo tempaissut värin.
Jamo

Päivitelläämpä tätäkin taas vaihteeksi. Elikkä ajattelin että voisin laittaa baalin ampumaluukusta kurkkaamaan tälläisen ukkelin. Sillä ei olisi mitään vaikutusta peliin, olisi vain koriste. Mitä mieltä olette? Kuva

Parantelin myöskin Tacticaalien kersanttia ja tein sille myöskin bannerin (ensimmäinen freehand). Ei tullut siivistä ihan symmetriset, mutta ei se minua kauheasti haittaa. Tuosta bannerista puuttuu vielä sieltä täältä boltgunmetallia, mutta sekin asia korjataan kunhan taas maalipurkkia muutenkin ravotan.
Kuva

Hiljalleen valmistumassa on myöskin ensimmäinen tankkini elikkäs se Baal Predator. Vielä kesken on toinen hevibultteri ja myöskin yllä esitelty ampuja. Myöskin high lightit puuttuvat vielä, mutta ovat tulossa jahka tankki on muuten valmis. Elikkä figu on vielä aikalailla flätti, mutta koitan korjata asiaa.
Kuva

Lisäilen myöskin jossain vaiheessa kuvan Dantesta, vaikka se joidenkin mielestä onkin aivan kauhea ja ruma. Myöskin tulollaan on kuvia päivitetyistä tacticaaleista, Scouteista ja Death Companystä.
Jamo

No lisäämpä taas kuvia.
Ensimmäisenä on lähikuva Kappalaisen basesta.
Elikkä basessa on maali pohjalla (bestial brown) ja siihen erikeepperillä liimailtua GW:n hiekkaa, jonka päälle samaisen puljun static grassia. Örkin pää on kaverilta saatu FaBa örkin nappo, josta hän luopui. Örkin pää oli sudittu kaverin toimesta goblin greenillä joten vedin siihen omat maalit päälle. Ensin dark angels greenillä pohja ja jonkin näköistä drybrushia ja hailaittia snot greenillä. Veren tein sekoittamalla erikeepperiä ja Blood Rediä.
Kuva

Ja parantelin myöskin Dantea hieman ja liimasin hyppyrepunkin kiinni hetipitiliimalla.

Kuva
Pesis

Viesti Kirjoittaja Pesis »

Ihan kivoja pelipöytä nappejahan noista tulee. Minun mielestäni pelkkä skull white ei oikein toimi valkoisissa kaavuissa sun muissa vaatteiisa, kokeiles ekana jotain ruskeaa, sitten siihen bleached bonea ja lopuksi highlightit skull whitella. Miten muuten meinasit highlightata tuon tankin kun on aika kirkas jo muutenkin, vai vääristääkö kuva? Itse tein omaan tankkiini highlightit vetämällä kulmiin ensin valkoista ja sen päälle ohuen kerroksen samaa väriä millä tankki oli maalattu. Ko tavalla ei tule mitään extreme highlightejä, mutta ajaa asiansa. Noita scouttejakin vois highlightata vähän, tuollaisenaan ovat aika flättejä. Varsinkin viittoihin kannattaa panostaa, koska niistä saa suht koht helposti hienoja, highlighttaamalla vaikka drybrushaamalla jos ei muuten meinaa onnistua. Tuo kulta muuten parani noin 500% edellisestä ;) . Keep up the good work!
patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
http://2011.piraattivaalit.fi/
Jamo

No taidan joutua tekemään hailaitit vähän samalla tavalla. Eli vedän blazing orangee reunoille ja siihen päälle Blood Rediä, tulee mielestäni ihan kivän näköstä eikä näytä oranssilta sen jälkeen.

Tuon Kappalaisen lappuun olen käyttänyt pohjalla bleached bonea ja siihen päälle skull whitea. Täytyy vaan korja tuon kersantinkin läppä jossain vaiheessa.

Ja scoutteihin olen kasvoihin vetänyt jo washit ja vartoilevat enään valokuvausta ja viimesiä korjauksia.

ja tuosta Dantesta olen aika tyytyväinen, koska omastakin mielestä tuo kulta onnistui oikein mukavasti.

Vaikka sitä jo moni onkin haukkunut, niin ei se mitään. Pääasia että itse tykkää.
Jamo

Parempi kuva speederistä sivulla 2...
Viimeksi muokannut Jamo, To 01.02.2007 14:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dead Maniac
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dead Maniac »

Heavy Bolter näyttää aina kauniimmalta piippu porattuna. Ihan perusnäppärä Blut Engel speederi, punaista ja silleen. Metalleja voisi varjostaa, niin näyttäisi paremmalta. Ja tuon hiekan voisi myös värjätä, ainakin omasta mielestäni näyttääpi hirviältä ilman väriä.
Time waits for no slave.

Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
Usermaatra

Viesti Kirjoittaja Usermaatra »

Olisi nannaa jos nuo kuvat olisi linkkeinä.
Petrifictus

Viesti Kirjoittaja Petrifictus »

Niistä voisi tehdä enemmän elävän näköisiä.
Warhammer, Star Wars Legion, Middle-Earth ja muut pienpelit.

https://www.instagram.com/petrifictus/
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”