1.oletko ennen tehnyt joitain muita malleja/ figuja kuin hammerit ???(esim.pienoismallit)
2.käytykö vain Citadelin maaleja???
itse olen ennen tehnyt tav.pienoismalleja ja käytän nykyään Humbrol maaleja ja Humbrol liimaa..
Asiaa on monta kertaa käsitelty listillä. Eli valejoita saa joku tilaamalla mithrilin tehtailta irlannista tai ostamalla Hobby ointista KAisaniemenkadulla (loppuu ilmeisen nopeasti jos sinne tulee lähetyksiä... :-)) About samoissa hinnoissa kuin GW:n maalit. Pullosuunnittelu piettoaa GW:n mennen tullen. Peittävyys on parempi kuin GW:llä.factordunk kirjoitti: Ajattelin vielä heittää tähän hieman OT-kysmän, kun ei varmaan tälle kannata omaa topiccia alottaa, eli onko noi Vallejon maalit hyviä ja paljonko ne maksaa ja mistä sellaisia voisi löytää (Suomesta/pääkaupunkiseudulta)?
1. Nuorempana lähinnä vain maalasin figuja, enkä pelannut figupelejä. Figut olivat lähinnä Grenadierin (RIP) ja Ral Parthan, jonkun verran myös Citadelia.Balrog kirjoitti:Mul on 2 kyssäriä![]()
1.oletko ennen tehnyt joitain muita malleja/ figuja kuin hammerit ???(esim.pienoismallit)
2.käytykö vain Citadelin maaleja???
itse olen ennen tehnyt tav.pienoismalleja ja käytän nykyään Humbrol maaleja ja Humbrol liimaa..